مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در اهواز

لیست قیمت تعمیر لباسشویی در اهواز

نوع خدمات تعمیرات لباسشویی هزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی200 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها .

مزیت های مرکز تعمیر لباسشویی در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

رایج ترین دلیل تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

رایج ترین دلیل تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز

مراحل ثبت درخواست تعمیر لبیاسشویی در اهواز

Rate this page

تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز

ماشین لباسشویی از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل برقی در هر خانه‌ای می‌باشد که ممکن است برای تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز نیاز به کمک پیدا کنید. بهترین گزینه برای این کار مراجعه به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز می‌باشد که می‌تواند کار تعمیرات ماشین لباسشویی در اهواز را با کمترین خطا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی پیچیده هستند و علاوه بر اینکه مجبور هستید مبلغ زیادی را هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز کنید باید بتوانید فرد ماهری را پیدا کنید تا از پس تعمیر این دستگاه بر بیاید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از مشکلات رایج‌تر در ماشین‌های لباسشویی و روش رفع آنها آشنا سازیم.

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی با آن برخورد می‌کنید بسیار متنوع هستند و می‌توانند شما را سردرگم ساخته و به اشتباه بیندازند. به همین علت توصیه می‌شود همواره در دسترس خود شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی در اهواز را داشته باشید تا در زمان نیاز بتوانید با متخصصین این کار در تماس بوده و از مشکلات پیچیده‌تر در دستگاه خود جلوگیری نمایید. اگر قصد دارید خودتان کار تعمیر ماشین لباسشویی را انجام دهید نگاهی به نکات زیر داشته باشید و اگر با مشکل برخورد کردید با متخصصین تعمیرکار لباسشویی اهواز تماس بگیرید.

تعمیر مشکل آبگیری توسط مراکز تعمیر انواع ماشین لباسشویی در اهواز

یکی از مشکلات ماشین‌های لباسشویی مشکل در آبگیری کردن دستگاه می‌باشد که باعث می‌شود لباسشویی شما متوقف شده و نتواند کار شستشوی لباس‌ها را انجام دهد. برای تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز و رفع مشکل آبگیری این دستگاه می‌توانید قبل از اینکه با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی اهواز تماس داشته باشید چند نکته را خودتان مورد بررسی قرار دهید. اولین مورد باز بودن شیر آبی است که در پشت ماشین لباسشویی شما نصب شده می‌باشد.

همچنین باز بودن مسیر عبور آب در شلنگ‌های ورودی و نبود گرفتگی از دیگر مواردی است که باید حتماً در نظر داشته باشید. در ادامه این کار اگر همچنان مشکل آبگیری ماشین لباسشویی شما ادامه داشت لازم است قطعاتی مانند شیر برقی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. پس از این قطعه به سراغ سنسور تشخیص سطح آب رفته و اگر ایرادی در آن مشاهده نشد به بررسی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می‌پردازیم. اگر پس از چک کردن تمام موارد فوق نتوانستید کار تعمیر لباسشویی خود را انجام دهید با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی اهواز تماس بگیرید.

عیب یابی خوب شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی

مورد دیگری که در زمان استفاده از ماشین لباسشویی امکان دارد شما را به دردسر انداخته و مقدور به دریافت کمک از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز سازد شسته نشدن خوب لباس‌ها در ماشین لباسشویی می‌باشد. برای رفع این مشکل ابتدا از ماده شوینده دیگری در ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید و اگر مشکل شما برطرف نشد به بررسی موارد دیگر بپردازید. در موارد بسیاری کیفیت پایین مواد شوینده باعث تمیز نشدن لباس‌ها می‌شود. همچنین گاهی اوقات از مقدار کافی ماده شوینده در ماشین لباسشویی استفاده نمی‌کنید و در نتیجه لباس‌ها خوب تمیز نخواهند شد.

مورد دیگری که می‌تواند منجر به کثیف ماندن لباس‌های شما در پایان زمان شستشو شود ایراد در تخلیه آب‌های کثیف در ماشین لباسشویی می‌باشد. اگر احساس می‌کنید دستگاه شما نمی‌تواند به طور کامل آب‌های آلوده را از داخل خود خالی سازد بهتر است از بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی اهواز که می‌شناسید کمک بخواهید. برای رفع این مشکل لازم است لوله‌های تخلیه و همچنین فیلتر و پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار گرفته و از کارکرد صحیح تمام آنها اطمینان پیدا کنید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات رسوب گرفتن المنت لباسشویی مانع از تمیز شدن لباس‌های شما می‌شود.

بررسی علت نچرخیدن آبکش دیگ در ماشین لباسشویی

تا زمانی که چرخش آبکش دیگ ماشین لباسشویی به درستی انجام نشود دستگاه شما قادر نخواهد بود لباس‌ها را به خوبی تمیز کند و مواد شوینده به تمام سطوح لباس‌ها به شکل یکنواخت دسترسی نخواهند داشت. اولین علت بروز این مشکل را می‌توانید ایراد در تسمه ماشین لباسشویی خود بدانید که برای حل آن می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز راهنمایی بخوانید. البته به جز تسمه قطعات دیگری نیز می‌توانند در بروز این مشکل در ماشین لباسشویی شما موثر باشند که از جمله آنها می‌توان به کاسه نمد اشاره داشت.

پس از اینکه از سالم بودن دو قطعه نام برده در ماشین لباسشویی مطمئن شدید نوبت به بررسی بلبرینگ ماشین لباسشویی می‌رسد که با توجه به پیچیده و تخصصی بودن آن بهتر است با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی در اهواز مشورت داشته باشید. پس از اینکه از سالم بودن بلبرینگ مطمئن شدید به سراغ دینام ماشین لباسشویی خود بروید و تمام اتصالات مربوط به این قطعه را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. در نهایت نوبت به چک کردن دیگ یا موتور ماشین لباسشویی می‌رسد که اگر تخصص کافی برای انجام این کار ندارید با مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

عیب یابی مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی توسط متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز

از دیگر مشکلات جدی و مهمی که در ماشین‌های لباسشویی ممکن است با آن برخورد داشته باشید مشکل روشن نشدن دستگاه است که این اتفاق را شاید در هر وسیله برقی دیگری نیز تجربه کرده باشید. برای حل مشکل با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس گرفته و یا اینکه خودتان به بررسی سیستم برقی دستگاه بپردازید. دوشاخه و پریز و تمام کابل‌های برق مورد استفاده برای ماشین لباسشویی از قطعاتی هستند که باید بررسی شوند و اگر اطلاعات کافی ندارید حتماً با بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در اهواز در تماس باشید.

اگر ایرادی در سیستم برقی ماشین لباسشویی شما وجود نداشت باید بدانید موارد زیاد دیگری نیز هستند که می‌توانند منجر به از کار افتادن این دستگاه شوند. احتمال دارد مجموعه کلید دستگاه شما خراب شده باشد و یا اینکه برق از پارازیت گیر وارد مجموعه کلید نشود. احتمال دیگر خراب بودن قفل ایمنی درب دستگاه می‌باشد و یا اینکه بنا به مشکلی تمام اتصالات درب ماشین لباسشویی قطع شده یا درب آن به درستی بسته نمی‌شود. در مرحله بعدی لازم است میکروسوئیچ لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید و اگر باز هم مشکل ادامه داشت برای بررسی برد یا موتور دستگاه از مراکز تعمیر ماشین لباس شویی در محل اهواز کمک بخواهید.

بررسی مشکل تخلیه نشدن آب توسط کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

از دیگر مشکلات مطرح در ماشین‌های لباسشویی مشکل تخلیه نشدن آب به صورت کامل از دیگ ماشین لباسشویی می‌باشد که علاوه بر اینکه لباس‌های شما را کثیف باقی می‌گذارد می‌تواند به خود دستگاه نیز آسیب برساند. برای حل این مشکل بهتر است قبل از اینکه بخواهید از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز به صورت حرفه‌ای کمک بخواهید خودتان چند نکته ساده را مورد بررسی قرار دهید. اولین نکته مهم بسته نبودن مسیر عبور آب در شلنگ‌های تخلیه می‌باشد که ممکن است به دنبال گیر کردن یک شی کوچک در طول این شلنگ‌ها با چنین مشکلی در دستگاه خود مواجه شده باشید.

مورد متداول دیگر کثیف شدن بیش از حد فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی می‌باشد که احتمال دارد به دنبال گیر کردن کرک یا مو مسیر عبور آب در فیلتر بسته شده است. این فیلتر اغلب در کف ماشین لباسشویی قرار دارد. آن را باز کرده و پس از تمیز کردن ببینید در نحوه تخلیه آب لباسشویی شما تغییری ایجاد شده است یا نه. اگر باشم عمل تخلیه آب با مشکل مواجه بود احتمال سوختن پمپ تخلیه وجود دارد که باید برای تعویض آن با متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید. از دیگر مشکلات مربوط به تخلیه نشدن آب‌های آلوده در ماشین لباسشویی می‌تواند ایراد در برد الکترونیکی یا موتور ماشین لباسشویی باشد.

علت اصلی برق داشتن بدنه در ماشین لباسشویی

از دیگر مشکلات متداول در ماشین لباسشویی که احتمال دارد شما را با دردسرهای زیادی مواجه سازد برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی می‌باشد. از آنجایی که در سیستم ماشین لباسشویی جریان آب و برق در کنار یکدیگر قرار دارند این اتفاق می‌تواند خطرات جانی به دنبال داشته باشد و باید هرچه سریع‌تر به دنبال راه حلی برای رفع آن باشید. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود اولین احتمال را اتصالی در سیستم برق کشی داخلی ماشین لباسشویی خود در نظر بگیرید. از آنجایی که بررسی این موضوع می‌تواند برای فردی که اطلاعات کافی ندارد کمی دشوار باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم با تعمیرکار سیار ماشین لباسشویی اهواز تماس بگیرید.

اگر اقتصادی در برق کشی داخلی دستگاه مشاهده نکردید باید در نظر داشته باشید احتمال سوختن موتور و اتصال بدنه در این قطعه وجود دارد که بهتر است بررسی آن را به کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز بسپارید. علت دیگر برق داشتن بدنه مشکل در اتصال سیم ارت دستگاه می‌باشد. همچنین ممکن است در قطعات مختلفی مانند خازن پارازیت نشتی برق اتفاق افتاده باشد. می‌توانید تمام سیم‌کشی‌های داخلی دستگاه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز از کارشناسان مربوطه راهنمایی بخواهید.

دلیل صدا و لرزش زیاد در ماشین لباسشویی چه می‌تواند باشد.

گاهی اوقات با مشکل صدای زیاد ماشین لباسشویی در زمان کار و یا لرزش‌های شدید این دستگاه مواجه می‌شوید که باید برای رفع آن ابتدا چند مورد ساده را چک کنیم. گاهی اوقات صدا و لرزش ماشین لباسشویی شما به دنبال تراز نبودن پایه‌های این دستگاه اتفاق می‌افتد و این موضوع را در زمان نصب لباسشویی نادیده گرفته‌اید. اگر از وضعیت تراز پایه‌های ماشین لباسشویی خود مطمئن هستید احتمال دارد صدا و لرزش این دستگاه به دنبال ایراد در کمک فنرهای لباسشویی اتفاق افتاده باشد. برای اینکه بتوانید این قطعه را مورد بررسی قرار دهید می‌توانید از خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز استفاده داشته باشید.

اگر در کمک فنرهای ماشین لباسشویی خود نیز مشکلی مشاهده نکردید احتمال ایراد در وزنه بتنی روی دیگ ماشین لباسشویی وجود دارد. همچنین ممکن است به دنبال بروز مشکل در کاسه نمد یا شفت چنین وضعیتی را در ماشین لباسشویی خود تجربه می‌کنید. پس از بررسی تمام موارد گفته شده نوبت به چک کردن سه نظام ماشین لباسشویی می‌رسد. همچنین لازم است وضعیت بلبرینگ‌ها را نیز در نظر داشته باشید و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض آنها بود حتماً با مراکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی اهواز تماس بگیرید.

بررسی دلیل توقف ماشین لباسشویی پس از انجام عملیات آبگیری

از دیگر مشکلات مطرح در ماشین‌های لباسشویی زمانی است که دستگاه شما عملیات آبگیری را با موفقیت به اتمام می‌رساند اما در انجام عملیات بعدی خود با مشکل مواجه می‌شود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد کد خطایی را در صفحه نمایش ماشین لباسشویی مشاهده خواهید کرد و دستگاه شما متوقف می‌گردد. می‌توانید برای بررسی کد خطای اعلام شده به دفترچه راهنمای لباسشویی خود مراجعه داشته و یا اینکه از مراکز تعمیر ماشین لباس شویی در منزل اهواز کمک بخواهید.

باید بدانید در صورت بروز این مشکل لازم است با استفاده از نقشه سیم کشی ماشین لباسشویی تمام سرسیم‌های دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. همچنین باید مطمئن شوید موتور تایمر ماشین لباسشویی شما سالم بوده و نسوخته است. برای بررسی این موضوع تایمر را از مجموعه سیم کشی جدا کرده و به طور مستقیم به جریان برق وصل کنید. اگر تایمر می‌توانست یک دور کامل محور خود بچرخد یعنی این قطعه سالم است و در غیر این صورت بهتر است از متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

بررسی نشتی آب در لباسشویی توسط کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز

نشتی آب از مشکلات رایج دیگر در ماشین لباسشویی می‌باشد که می‌تواند به دنبال پارگی شلنگ ورودی یا تخلیه یا نشتی آب در هر یک از این دو اتفاق بیفتد. همچنین لازم است خرطومی‌های جا پودری به دیگ را چک کرده و از اتصال صحیح دیگ به پمپ آب مطمئن شوید. اگر از محل دقیق آنها در ماشین لباسشویی خود مطمئن نیستید با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در شهر اهواز تماس بگیرید.

از دیگر دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی می‌توان به شل شدن بست‌های دیگ اشاره داشت. همچنین گاهی لاستیک‌های دور درب از جای خود خارج می‌شوند یا اینکه لاستیک آب بندی از محل خود بیرون آمده یا دچار پیچ خوردگی می‌گردد. تمام این موارد را می‌توانید با تماس با بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در اهواز برطرف نمایید.

هزینه تعمیرات لباسشویی در اهواز

خرابی ماشین لباسشویی اتفاق عجیبی نیست و درست مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است در قطعات الکتریکی یا مکانیکی این دستگاه مشکلاتی به وجود بیاید. شاید برای شما سوال باشد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اهواز چقدر است و باید چه مبلغی را برای این کار کنار بگذارید. باید بدانید پاسخ به این سوال ساده نیست و به موارد متعددی بستگی خواهد داشت.

اینکه ایراد در کدام بخش ماشین لباسشویی شما اتفاق افتاده است و کدام قطعات تحت تاثیر قرار گرفته‌اند تا حد زیادی در هزینه نهایی تعمیر دستگاه تاثیر خواهد گذاشت. همچنین این موضوع که از کدام مرکز برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بخواهید نیز می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد. بنابراین به شما توصیه می‌شود برای اطلاع از قیمت‌ها با شماره نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

ارتباط با مرکز تعمیر لباسشویی در اهواز

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال

شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

شماره تماس : 33722920-06133365056-061

ساعت کاری: هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل

[comment comment_file =”/comments.php”]
Rate this page