مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی دوو در اهواز و تعمیرات و سرویس جاروبرقی پارس خزر ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز

رایج ترین دلیل تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهوازانواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز

اگرچه لوازم خانگی پارس خزر مانند جاروبرقی آن تولید داخل هستند، اما به دلیل همگام بودن با پیشرفت تکنولوژی و رضایت مشتریان توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند. از آنجایی که جاروبرقی‌ها کار سنگینی را انجام می‌دهند، احتمال بروز مشکل در آن‌ها نسبتاً زیاد است. مزیت تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز نسبت به برخی از برندهای خارجی در وجود نمایندگی پارس خزر در اهواز و یا در دسترس بودن تعمیرکار جاروبرقی پارس خزر در اهواز نهفته است. استفاده از خدمات هر دو گروه می‌تواند به رفع مشکلات دستگاه شما و انجام اصولی تعمیر جاروبرقی پارس خزر اهواز بینجامد. در این بین، تفاوت‌هایی نیز وجود دارند که باعث مراجعه بیشتر افراد به نمایندگی جاروبرقی پارس خزر در اهواز می‌شوند.

اولین مورد به انعطاف‌پذیری در زمان تعمیرات جاروبرقی در اهواز برمی‌گردد. شما می‌توانید به دلیل وجود پرسنل متعدد در این مرکز زمان تعمیر را خودتان تعیین کنید تا کارشناسان برای تعمیر جاروبرقی همانند تعمیر انواع لوازم خانگی پارس خزر در اهواز مورد نظر شما حضور یابند. تفاوت دیگر به دسترسی راحت‌تر نمایندگی به قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی و قیمت مناسب آن‌ها در این مرکز برمی‌گردد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در اهواز به دلیل کاهش واسطه‌ها می‌تواند قطعات مورد نیاز جاروبرقی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کند که این امر در کاهش هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

روشن نشدن جاروبرقی پارس خزر یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. از این رو، قبل از آن که برای تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در اهواز اقدام کنید و از کارشناسان نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز بخواهید تا دستگاه شما را از نظر فنی بررسی کنند، بهتر است با تمامی دلایل آن آشنا شوید تا در صورت امکان و بدون نیاز به کمک تعمیر کار جاروبرقی پارس خزر اهواز به حل مشکل خود بپردازید.

بررسی علت‌های مختلف روشن نشدن دستگاه و تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز

زمانی که متوجه روشن نشدن جاروبرقی می‌شوید، در اولین قدم باید از وجود برق اطمینان حاصل کنید. همچنین لازم است که دوشاخ جاروبرقی را به پریز دیگری بزنید تا مطمئن شوید که روشن نشدن دستگاه به دلیل مشکلات پریز نیست. از آنجایی که اغلب افراد تا حدودی از دانش برق برخوردار هستند و می‌توانند به صورت مقدماتی به باز و بسته کردن دو شاخ برق بپردازند، در مرحله بعد می‌توانید دو شاخ برق جاروبرقی را باز کنید تا از قطع نشدن کابل‌ها و یا نبود اتصالی در آن مطمئن شوید. بررسی کردن این موارد بدون نیاز به کمک نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر اهواز قابل انجام است.

در صورتی که همچنان در روشن کردن جاروبرقی ناکام ماندید، لازم است که برای بررسی بیشتر با شماره نمایندگی پارس خزر در اهواز تماس بگیرید. این احتمال وجود دارد که صفحه کلید مربوط به روشن و خاموش کردن جاروبرقی در اثر ضربات فیزیکی، نفوذ آب و رطوبت و حتی به دلیل فرسودگی دچار آسیب شده باشد و اختلال در آن به روشن نشدن جاروبرقی ختم شود. از دلایل دیگری که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات پارس خزر در اهواز ذکر می‌شوند، می‌توان به خرابی موتور، خرابی فن و اتصالات درونی دستگاه اشاره کرد. از این رو، اگر به دنبال برآورد قیمت تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز هستید، باید به شما بگوییم که هزینه تعمیر جاروبرقی پارس خزر اهواز بسته به نوع قطعه معیوب متغیر خواهد بود. از این رو، نمی‌توان قیمت دقیقی برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اهواز ذکر کرد.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل