مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اهواز و تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اهوازانواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز

یکی از تمایزات بارز میان جاروبرقی‌های قدیمی با محصولات جدید در قدرت مکش آن‌ها نهفته است. این در حالی است که گاهی به دلایل متعددی قدرت مکش دستگاه کاهش می‌یابد. احتمال بروز این مشکل در تمامی جاروبرقی‌ها حتی از برندهای معروفی مانند زیمنس نیز وجود دارد. نمایندگی زیمنس در اهواز همواره بر اساس ساختار ویژه جاروبرقی‌های خود لیست عواملی را منتشر می‌کند که هر کدام به نوبه خود می‌توانند به کاهش مکش دستگاه منجر شوند و زمینه تعمیر جاروبرقی در اهواز را فراهم سازند. اگرچه بررسی برخی از این عوامل و رفع آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر است و نیازی به تماس با شماره نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز و یا تعمیرکار جاروبرقی زیمنس در اهواز نیست، اما برخی دیگر از این عوامل فنی‌تر هستند و بررسی آن‌ها از عهده شما خارج است. از این رو، کارشناسان نمایندگی تعمیرات زیمنس در اهواز با بررسی آن‌ها می‌توانند نسبت به انجام اصولی تعمیر جاروبرقی زیمنس اهواز اقدام کنند و قیمت تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز را به اطلاع شما برسانند. این نکته را در نظر داشته باشید که رفع هر یک از عوامل به یک اندازه هزینه تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز را افزایش نمی‌دهد. از طرف دیگر، هر چه زودتر متوجه کاهش مکش دستگاه شوید، می‌توانید گام مؤثری در کاهش هزینه تعمیر جاروبرقی زیمنس اهواز بردارید. از این رو، ارتقای سطح معلومات شما می‌تواند مسیر تعمیرات جاروبرقی زیمنس اهواز را هموارتر سازد.

بررسی موارد ابتدایی بدون نیاز به تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز

پر بودن کیسه جاروبرقی اولین دلیلی است که می‌تواند به کاهش مکش دستگاه بینجامد. از این رو، زمانی که با این مشکل روبرو شدید، قبل از هر اقدامی برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس در اهواز، وضعیت کیسه آن را بررسی کرده و در صورت پر بودن آن، سریعاً آن را خالی یا تعویض کنید. گیر کردن اجسام خارجی در لوله‌ جاروبرقی دلیل دیگری برای کاهش مکش دستگاه است. این امر می‌تواند به مرور زمان و تجمع تدریجی کرک‌ها و سایر ذرات خارجی اتفاق بیفتد و یا این انسداد در اثر گیر کردن شی بزرگی به وجود آید. در هر حال، رفع این مشکل نیازی به کمک کارشناسان موجود در نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز ندارد و حل آن در  گروه ” تعمیر انواع لوازم خانگی زیمنس در محل” قرار می‌گیرد.

بررسی موارد فنی‌تر که نیازمند تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز هستند

در کنار عوامل سطحی که می‌توانستید به تنهایی از عهده رفع آن‌ها برآیید، موارد دیگری نیز وجود دارند که ارزیابی و رفع آن‌ها توسط کادر فعال در نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز و یا تعمیر کار جاروبرقی زیمنس اهواز ممکن خواهد بود. گرفتگی یا پاره شدگی فیلتر جاروبرقی یکی از دلایل اصلی کاهش مکش دستگاه است. این حالت می‌تواند به مرور زمان و یا در اثر نگهداری نادرست از جاروبرقی و استفاده از آن در محیط‌های مملو از گرد و غبار رخ دهد. همچنین در صورتی که در هر یک از قطعات موتور مشکلی به وجود آید، یکی از علائم اصلی آن کاهش قدرت جاروبرقی است. در این هنگام، نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس اهواز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به تعمیر قطعات بپردازد و به سراغ تعویض قطعه نرود. گاهی نیز شکستگی پروانه جاروبرقی مسبب این مشکل است که بررسی آن تنها توسط پرسنل مجرب نمایندگی جاروبرقی زیمنس در اهواز قابل انجام است. به این ترتیب، متوجه شدید که یک مشکل به ظاهر ساده می‌تواند نشان‌دهنده طیف گسترده‌ای از اختلالات باشد. از این رو، باید انجام به موقع تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز را جدی بگیرید.

نمایندگی زیمنس در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر جاروبرقی زیمنس  در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل