مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در اهوازانواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز

یکی از برندهایی که شاهد حضور قدرتمند آن در حوزه تولید لوازم خانگی هستیم، برند فیلیپس است. این شرکت با فعالیت یک قرن اخیر خود توانسته است به خوبی نیازهای مشتریان را شناسایی و به آن‌ها پاسخ مناسبی دهد. از این رو، اگرچه کیفیت بالای جاروبرقی‌های آن احتمال نیاز به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز را کاهش می‌دهد، اما آن را به طور کامل رد نمی‌کند. ساختار منحصر به فرد این جاروبرقی‌ها باعث می‌شوند که برای انجام تعمیرات جاروبرقی در اهواز تنها به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در اهواز مراجعه کنید و یا طی تماس با تعمیر کار جاروبرقی فیلیپس اهواز از او بخواهید برای تعمیر این دستگاه همانند تعمیر انواع لوازم خانگی فیلیپس در محل مورد نظر شما حاضر شود.

اگرچه فعالیت جاروبرقی به افزایش دمای آن منجر می‌شود، اما گاهی افزایش دما به طور غیر طبیعی و بدون دلیل مشخصی اتفاق می‌افتد. در این هنگام، بررسی فنی این موضوع در حیطه وظایف نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در اهواز است تا علت دقیق این رخداد شناسایی شده و اقدامات مؤثری برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس اهواز انجام شود. زمانی که برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس اهواز به نمایندگی فیلیپس در اهواز مراجعه می‌کنید، بر اساس عیب‌یابی به عمل آمده قیمت تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز به شما اعلام می‌شود و در صورت تمایل شما، اقدامات بعدی برای رفع مشکل در دستور کار قرار می‌گیرد. این مورد را در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس اهواز در این مراکز حداقل مبلغی است که باید برای تعمیر اصولی دستگاه خود بپردازید.

بررسی دلایل داغ کردن دستگاه و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز

کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس اهواز همواره اعلام می‌کنند که در زمان استفاده از جاروبرقی فواصل زمانی 10 دقیقه‌ای برای استراحت آن در نظر بگیرید. دلیل این کار این است که افزایش بیش از حد دما در هنگام فعالیت بیش از حد دستگاه و یا در اثر عوامل مختلف می‌تواند آسیب‌های متعددی را به موتور جاروبرقی وارد کند و همین امر هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز را به شدت افزایش دهد.

از دلایل دیگری که می‌توانند دمای جاروبرقی شما را بیش از اندازه افزایش دهند، تجمع گرد و غبار و سایر آلودگی‌هایی است که در فیلتر موتور جمع شده و باعث وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه می‌شود. از این رو، قبل از تماس با شماره نمایندگی فیلیپس در اهواز و یا تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس در اهواز از تمیز بودن فیلتر اطمینان حاصل کنید. برای این کار کافی است که درپوش بخش آشغال جاروبرقی را باز کرده و فیلتر را از محل تعبیه شده آن خارج کنید. شما می‌توانید به راحتی و تنها با کمک آب گرم و مواد شوینده فیلتر جاروبرقی فیلیپس را تمیز کنید و بعد از خشک کردن، آن را دوباره به محل مورد نظر خود برگردانید. در این هنگام لازم است که جاروبرقی را روشن کنید و دمای آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که همچنان مشکل داغ کردن جاروبرقی وجود داشت، لازم است که برای بررسی بیشتر دستگاه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز مراجعه کنید؛ چراکه احتمالاً فن خنک‌کننده جاروبرقی دچار اشکال شده است و نمی‌تواند دما را در محدوده تعیین‌شده نگه دارد. در این شرایط، تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز با رفع مشکلات به وجود آمده در فن دستگاه عملی خواهد بود.

نمایندگی فیلیپس در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل