مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات یخچال وستل در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر یخچال امرسان در اهواز و تعمیر و سرویس یخچال و ساید بای ساید، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال و ساید بای ساید برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر یخچال وستل در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  4. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  6. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  7. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  8. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر یخچال وستل در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات یخچال وستل در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات یخچال وستل در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات یخچال وستل در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر یخچال وستل در اهواز

همانطور که می‌دانید یخچال یکی از پرکاربردترین وسایل منزل یا رستوران‌ها و فست فودها می‌باشد. به همین دلیل ممکن است بیشتر از سایر لوازم خانگی در معرض خراب شدن قرار بگیرد. از آنجایی که یک سری از ایرادات لوازم خانگی به راحتی توسط خود شما قابل برطرف شدن نیستند حتماً باید این کار را به یک تکنسین مجرب واگذار کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از ایرادات یخچال و فریزر وستل آشنا کنیم و به شما بهترین تعمیرکار یخچال وستل اهواز را معرفی کنیم تا بتوانیم تعمیر تخصصی تمامی ایرادات یخچال و فریزر وستل خود را به ایشان بسپارید. چنانچه برای یخچال و فریزر وستل شما ایرادی پیش آمده است می‌توانید با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز از هزینه تعمیرات یخچال وستل در اهواز آگاه شوید.

خدمات تعمیرگاه یخچال و فریزر وستل در اهواز

نمایندگی وستل در اهواز می‌تواند خدمات زیر را به شما همشهریان محترم ارائه دهد:

تعویض المنت دیفراست

تعویض ترموستات

تعویض سنسورها

تعمیر برد یخچال وستل اهواز

تعویض کمپرسور

تعویض لاستیک درب

تعویض فیلتر

تعویض ترمودیسک

و…

این موارد از جمله مهم‌ترین قطعاتی است که ممکن است در یخچال شما دچار آسیب شده و ایراداتی را برای عملکرد صحیح یخچال شما به وجود بیاورد. به خاطر داشته باشید تعویض به موقع قطعه آسیب دیده می‌تواند از تولید هزینه‌های اضافی و خسارات بیشتر جلوگیری نماید.

ایرادات یخچال فریزر وستل

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از ایرادات یخچال و فریزر وستل آشنا کنیم و تجربیات تیم تعمیر یخچال وستل اهواز را با شما در میان بگذاریم تا بتوانیم به رفع مشکلات جزئی یخچال خود بپردازید.

خنک نشدن یخچال و فریزر وستل

اگر یخچال شما کار می‌کند اما نمی‌تواند باد خنک تولید کند بهتر است ابتدا سنسور و ترمودسک آن را به خوبی بررسی کنید. چنانچه این دو قسمت سالم بودند برد الکترونیکی را بررسی کنید و اگر متوجه وجود هرگونه مشکلی شدید بهتر است برای تعمیر برد یخچال وستل در اهواز با تکنسین مجرب تماس بگیرید. همچنین لازم است المنت و کمپرسور یخچال و فریزر وستل را بررسی کنید و اگر ایرادی در این قسمت‌ها وجود دارد آنها را تعویض نمایید.

دلیل دیگر می‌تواند خراب شدن لاستیک دور درب یخچال وستل باشد. چنانچه این لاستیک کهنه یا پاره شده باشد درب یخچال به درستی بسته نخواهد شد و به همین دلیل هوای گرم بیرون به داخل یخچال وارد خواهد شد.

برفک زدن یخچال و فریزر وستل

اگر یخچال شما در محیطی قرار گرفته است که در آن رطوبت زیادی وجود دارد هر بار که درب یخچال خود را باز و بسته کنید مقدار زیادی رطوبت به داخل یخچال وارد می‌شود. همین امر موجب می‌شود که یخچال شما برفک بزند. برای رفع این مسئله به شما پیشنهاد می‌دهیم که یخچال خود را در مجاورت اجاق گاز یا سماور قرار ندهید .

دلیل دیگر برفک زدن یخچال فریزر می‌تواند خرابی لاستیک دور درب یخچال باشد که در این صورت لازم است برای تعویض لاستیک دور درب از تعمیرکار یخچال وستل در اهواز کمک بگیرید. خرابی ترموستات یخچال نیز می‌تواند دلیل دیگر برفک زدن یخچال باشد که برای رفع مشکل لازم است ترموستات را مجدداً تنظیم نمایید.

داغ شدن موتور یخچال و فریزر وستل

داغ شدن موتور یخچال معمولاً امری طبیعی می‌باشد و نیازی به نگرانی نیست. اما اگر احساس کردید موتور یخچال وستل شما بیش از حد طبیعی خود داغ شده است برای عیب یابی باید ابتدا رله اورلود موتور را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل با شرکت اهواز تکنیک ، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در اهواز تماس بگیرید.

لازم است کمپرسور یخچال را بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید زیرا سوختن کمپرسور می‌تواند یکی از دلایل عمده داغ شدن موتور یخچال وستل باشد.

سر و صدای غیر عادی یخچال و فریزر وستل

اگر یخچال فریزر شما در هنگام کار صداهای ناهنجار از خود تولید می‌کند این امر می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. ممکن است فن یخچال و فریزر شما خراب شده باشد برای برطرف کردن این مشکل لازم است فن را تعویض کنید. همچنین ممکن است فن کندانسور یخچال دچار ایراد شده باشد که لازم است برای تعویض آن از تیم تعمیرات یخچال وستل اهواز کمک بخواهید.

همچنین ممکن است در اثر گذشت زمان لوله‌های مسیر حرکت گاز مبرد یخچال فرسوده شده یا داخل آنها رسوب گرفته باشد. به همین دلیل ممکن است زمان حرکت گاز مبرد در لوله‌ها صدای نامعقولی احساس کنید. بهتر از رفع تمامی این موارد را به یک تکنسین مجرب بسپارید تا از گسترش آسیب جلوگیری شود.

خاموش شدن یخچال فریزر وستل

اگر پس از شنیدن یک صدای خاص یخچال شما از کار می‌افتد در چنین شرایطی باید ابتدا رله استارت را بررسی کنید. همچنین ممکن است مسیر گردش گاز در یخچال مسدود شده باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید از نمایندگی تعمیر یخچال وستل در اهواز بخواهید لوله‌ها را تعویض نمایند.

همچنین اگر موتور یخچال شما نیم سوز شده باشد ممکن است دیگر نتواند به عملکرد صحیح خود ادامه بدهد. در مرحله بعد باید اورلود را بررسی کنید تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. چنانچه هر یک از این قطعات ایرادی داشت برطرف کردن آن را به تعمیرات یخچال وستل در اهواز بسپارید. تیم تعمیر پس از بررسی یخچال و فریزر شما ابتدا هزینه تعمیر یخچال وستل اهواز را به شما اعلام می‌کند و سپس به برطرف کردن ایراد و تعمیر قطعات آسیب دیده خواهد پرداخت.

یخ زدن مواد غذایی درون یخچال وستل

اگر پس از قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال وستل احساس می‌کنید که این مواد دچار یخ زدگی می‌شود باید بررسی کنید که یخچال شما مشکل اتومات شدن نداشته باشد. اگر در این بخش مشکلی مشاهده نشد ترموستات دستگاه را بررسی کنید تا از دمای مناسب آن مطمئن شوید. به خاطر داشته باشید تعمیر انواع لوازم خانگی وستل در محل را می‌توانید با خاطری آسوده به نمایندگی یخچال وستل در اهواز بسپارید.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی ایرادات یخچال فریزر وستل پرداختیم و شما را با هزینه تعمیر یخچال وستل در اهواز آشنا کردیم. چنانچه مشکل جزئی است شاید خودتان بتوانید آن را برطرف کنید اما اگر مشکل تخصصی بود بهتر است برای رفع مشکل با شماره نمایندگی وستل در اهواز تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی وستل در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر یخچال وستل در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال وستل در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل