مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات یخچال امرسان در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر یخچال وستل در اهواز و تعمیر و سرویس یخچال و ساید بای ساید، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال و ساید بای ساید برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر یخچال امرسان در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  4. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  6. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  7. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  8. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر یخچال امرسان در اهواز

لیست قیمت تعمیر یخچال امرسان در اهواز

خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال 400 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچال از 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچال از 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال از 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات یخچال امرسان در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات یخچال امرسان در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات یخچال امرسان در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایدگی تعمیرات یخچال امرسان در اهواز

شرکت امرسان یکی از شرکت‌های محبوب و معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر است که توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سهم زیادی از بازار را به دست آورد. محصولات این شرکت را امروزه می‌توانید در خانه‌های بسیاری مشاهده کنید. البته علی رغم یت بالای محصولات تولید شده توسط شرکت امرسان یخچال فریزرهای این برند می‌توانند بر اثر استهلاک دچار آسیب‌هایی بشوند. لازم است که شما تا حدودی با ایرادات یخچال و فریزر امرسان آشنایی داشته باشید تا بتوانید مشکل را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن به موقع از تعمیرکار یخچال امرسان اهواز کمک بخواهید. گفتنی است که برطرف نمودن به موقع ایرادات جزئی می‌تواند از خسارت‌های بزرگتر در آینده جلوگیری کند. بنابراین به محض اینکه متوجه شدید یخچال شما با مشکل مواجه شده است هرچه سریع‌تر با نمایندگی امرسان در اهواز تماس بگیرید.

چرا عیب یابی یخچال فریزر باید توسط متخصص انجام شود؟

لوازم برقی و به خصوص یخچال و فریزر دستگاه‌هایی هستند که حساسیت بسیار زیادی دارند و برای تعمیر و عیب یابی آنها باید حتماً دانش و مهارت کافی داشته باشید. زیرا اگر مهارت شما کافی نباشد و بخواهید خودتان عیب یابی یخچال فریزر را انجام بدهید ممکن است مشکل را به اشتباه شناسایی کرده و آسیب را گسترده‌تر کنید. به همین دلیل لازم است به هنگام بروز هرگونه مشکل هرچه سریع‌تر با تعمیرکار یخچال امرسان در اهواز تماس بگیرید.

ایرادات یخچال و فریزر امرسان

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از مهمترین ایرادات یخچال و فریزر امرسان آشنا کنیم تا بتوانید به هنگام بروز مشکل آن را برطرف نمایید. اما چنانچه به هر دلیلی موفق به رفع مشکل نشدید بهتر است تعمیر یخچال امرسان اهواز را به یک تکنسین مجرب بسپارید.

روشن نشدن یخچال فریزر امرسان

اگر با روشن نشدن یخچال روبرو شده‌اید بهتر است ابتدا موارد زیر را برای عیب یابی بررسی کنید. ابتدا پریز برق را چک کنید زیرا ممکن است اصلاً جریان برق وجود نداشته باشد. همچنین دو شاخه یخچال را به صورت کامل بررسی کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید. همچنین ممکن است سیم‌های اصلی مانند فاز دچار پارگی یا اتصال شده باشد که در این صورت باید بررسی و تعمیر را به نمایندگی تعمیر امرسان اهواز بسپارید. در مرحله بعد ممکن است ترموستات دستگاه خراب شده باشد. برای بررسی باید از یک اهم متر استفاده کنید اما بهتر است این کار را به تیم تعمیرات لوازم خانگی در اهواز بسپارید.

خنک نشدن یخچال امرسان

یکی دیگر از دلایل نیاز به عیب یابی یخچال و فریزر امرسان توسط تیم تعمیرات یخچال امرسان در اهواز خنک نشدن یخچال است. در این حالت برای تعمیر یخچال باید ابتدا فن اپراتور دستگاه را بررسی کنید. چنانچه میزان چرخش فن کاهش یافته است ممکن است دمای یخچال افزایش پیدا کند. در این صورت بهتر است فن اپراتور را تعویض نمایید.

در مرحله بعد باید سیم پیچ‌های خازن را بررسی کنید. کثیف بودن این سیم پیچ‌ها می‌تواند دلیل خنک نشدن یخچال باشد. دلیل دیگر می‌تواند وجود ایراد در برد کنترل دمای یخچال فریزر باشد. خرابی این برد از گردش هوای سرد در یخچال جلوگیری خواهد کرد. برای آگاهی از هزینه تعمیر برد یخچال امرسان در اهواز می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان

اگر یخچال به تازگی راه‌اندازی شده و دمای آن به سرعت در حال افزایش است صفحه نمایش یخچال شروع به چشمک زدن می‌کند و هنگامی که یخچال و دمای مورد نظر برسد دیگر چشمک نخواهد زد. در اصلی‌ترین دلیل چشمک زدن دریاچه یخچال فریزر امرسان می‌تواند تنظیم نبودن دمای آن باشد. برای رفع مشکل لازم است یخچال و فریزر را ریست کنید. همچنین می‌توانید با یک تماس با کارشناسان ما از هزینه تعمیرات یخچال امرسان در اهواز آگاه شوید.

علاوه بر این می‌توانید یخچال فریزر را به مدت نیم ساعت از برق بکشید و سپس دوباره آن را به برق متصل کنید. اگر چشمک زدن همچنان ادامه داشت به احتمال زیاد ایراد از سنسورهای یخچال است که باید توسط نمایندگی تعمیرات امرسان در اهواز بررسی شود. تکنسین‌های مجرب این مرکز تعمیر می‌توانند تعمیر انواع لوازم خانگی امرسان در محل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام بدهند تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نداشته باشید.

ایراد در برد الکترونیکی یخچال امرسان

برد الکترونیکی در یخچال فریزر وظیفه کنترل یخ زدایی را به عهده دارد. در صورتی که این برد کار نکند ممکن است عملیات یخ زدایی انجام نشده و شاهد ایجاد برفک در یخچال فریزر خود باشید. تعمیر این برد کار تخصصی است و لازم است شما ابتدا با یک تعمیرکار تماس گرفت و از هزینه تعمیر برد یخچال امرسان اهواز آگاه شوید. سپس می‌توانید از تکنسین برای تعمیر برد یخچال کمک بخواهید. نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز در هر شرایطی در کنار شماست تا دیگر نگرانی بابت تعمیر قطعات آسیب دیده یخچال فریزر امرسان خود نداشته باشید.

از کار افتادن یخچال امرسان

اگر یخچال فریزر شما کار نمی‌کند ممکن است دلیل آن خرابی برد یا سنسورهای دستگاه باشد. در این شرایط بهتر است برای آگاهی از هزینه تعمیر یخچال امرسان اهواز با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید. به گفته نمایندگی تمر یخچال امرسان در اهواز در صورتی که ایرادات یخچال را به موقع برطرف کنید از گسترش آسیب و خسارت به طور چشمگیری جلوگیری خواهد شد.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی تعدادی از مهمترین ایرادات یخچال فریزر امرسان پرداختیم و هزینه تمبر یخچال امرسان در اهواز را با شما در میان گذاشتیم تا در هنگام نیاز بتوانید تنها با یک تماس با شماره نمایندگی امرسان در اهواز برای رفع مشکل خود اقدام نمایید.

نمایندگی امرسان در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر یخچال امرسان در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال امرسان در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل