مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات یخچال در اهواز | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال و ساید بای ساید، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال و ساید بای ساید برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات یخچال در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  4. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  5. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  6. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  7. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
نمایندگی تعمیرات یخچال در اهواز

لیست قیمت تعمیر یخچال در اهواز

خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال 400 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچال از 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچال از 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال از 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه
تعمیرات یخچال در اهواز

رایج ترین دلیل تعمیرات یخچال در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  4. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  6. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  7. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  8. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات یخچال در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات یخچال در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات یخچال در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات یخچال در اهواز

تعمیر یخچال در اهواز خدماتی است که توسط تکنسین های متخصص برای تعمیر یخچال در اهواز ارائه می شود. برای بسیاری از افراد، یخچال جزء لاینفک آشپزخانه است و در حفظ نظم در زندگی روزمره اهمیت زیادی دارد. اما با گذشت زمان و استفاده منظم ممکن است مشکلات مختلفی در یخچال ایجاد شود. این مشکلات ممکن است شما را ملزم به تماس با یک تعمیرکار انواع یخچال در اهواز به جای خرید یک یخچال گران قیمت جدید کند.

خدمات تعمیر یخچال در منزل اهواز از مراحل مختلفی مانند تشخیص عیب، فرآیند تعمیر، هزینه های نگهداری و تعمیر تشکیل شده است. تعمیرات یخچال در اهواز نیاز به مهارت و دانش ویژه تعمیرکاران دارد تعمیرکار سیار یخچال در اهواز در زمینه های مختلف مانند سیستم برق یخچال، مشکلات گیر کردن، مشکلات سرمایش، به سرعت علت مشکل را شناسایی کرده و راه حل های مناسب ارائه می دهند. در ادامه به شناخت بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز می پردازیم.

تعمیرات یخچال در اهواز

چگونه هیچ وقت نیازمند تعمیرات یخچال نباشیم؟

توجه داشتن به نکات بسیار مهم افزایش عمر یخچال زیر، به شما کمک می‌کند تا کمترین نیاز ممکن را به استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید در اهواز داشته باشید:

1- سعی کنید بدنه و داخل یخچال را به طور مرتب تمیز کنید.

2- از باز و بسته کردن مکرر درب یخچال یا باز گذاشتن طولانی مدت درب آن، خودداری کنید.

3- یخچال خود را در محل مناسبی نصب کنید که منبع گرمای مستقیم در معرض آن قرار نداشته باشد.

4- برفک‌زدایی مرتب یخچال را فراموش نکنید .

4- کویل‌های کندانسور را به‌صورت دوره‌ای تمیز کنید.

5- از قراردادن مواد غذایی داغ داخل یخچال، خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ظرفشویی در اهواز

برفک زدن چگونه باعث خرابی یخچال می شود؟

یکی از موارد مهمی که باعث می‌شود تا به خدمات یک تعمیرکار یخچال ساید در اهواز نیاز داشته باشید، برفک زدن دستگاه شماست. برفک‌زدن یخچال، باعث می‌شود تا مواد غذایی کهنه شده و حتی بو بگیرند. علاوه بر این، ممکن است باعث آسیب رسیدن به سنسورهای داخلی یخچال و فریزر شود. در نهایت، برفک زدن یخچال، می‌تواند به طور مستقیم روی سیستم سردکننده یخچال و همین‌طور کمپرسور آن تاثیرگذار بوده و باعث فرسودگی آنها شود.

چگونه خودمان یخچال را عیب یابی کنیم و از ایجاد هزینه ها جلوگیری کنیم؟

در بسیاری از موارد شما نیازی به استفاده از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در اهواز ندارید و خودتان می‌توانید دستگاه را عیب‌یابی کنید. برای انجام این کار، کافی است که مشکلات رایج یخچال و علائم آنها را بشناسید. در صورت مشاهده هریک از این علائم، متوجه خواهید شد که دقیقا چه مشکلی برای کدام قطعه به وجود آمده است. در همین صفحه، می‌توانید توضیحات کاملی درباره مشکلات رایج یخچال را مطالعه کنید.

چگونه خودمان یخچال را عیب یابی کنیم و از ایجاد هزینه ها جلوگیری کنیم؟

ویژگی ها و مهارت های تیم نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز

تیم متخصص تعمیر لوازم خانگی در اهواز جز تعمیرکاران حرفه ای هستند که می توانند خرابی یخچال را تعمیر و عیب یابی کنند. آنها ویژگی ها و توانایی های مهمی دارند. در اینجا مهارت هایی وجود دارد که تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز می دانند:

دانش فنی: تیم تعمیر یخچال در اهواز دانش گسترده ای از فناوری یخچال و اصول کارکرد دارند. این به آنها اجازه می دهد تا اجزای داخل یخچال را درک کنند و خرابی ها را سریعتر تشخیص دهند.

مهارت های الکتریکی و الکترونیکی: متخصص های تعمیر کار یخچال اهواز دانش و مهارت در برق و الکترونیک دارند. بنابراین، توانایی آنها در کار با مدارهای الکتریکی و حل مشکلات مهم است.

حل سریع مشکل: کارشناسان تعمیرات یخچال اهواز یخچال می توانند به سرعت و به طور موثر به مشتریان خود کمک کنند. هنگام عیب یابی، مهم است که آنها بتوانند به سرعت مشکلات را شناسایی و حل کنند. برای این کار، آنها مهارت های تفکر تحلیلی را توسعه داده و راه حل محور دارند.

همچنین لیست زیر که حاوی نکات مهمی در مورد تیم تعمیر یخچال در منزل اهواز است نیز قابل تامل است:

تعمیرکار انواع یخچال در اهواز دارای مجوز و با تجربه است.

تیم تعمیر یخچال در اهواز پیشرفت های فناوری را دنبال می کند و در آموزش شرکت می نمایند.

مجموعه ی تعمیر یخچال در خانه اهواز تجهیزات خود را به روز نگه می دارند و تجهیزات مدرن استفاده می کنند.

تیم تعمیر یخچال اهواز به رضایت مشتری اهمیت داده و خدمات با کیفیت ارائه می دهد.

کارشناسان تعمیر یخچال فریزر در اهواز قابل اعتماد و صادق هستند.

برخورداری تعمیر کار یخچال اهواز از این ویژگی ها و توانایی ها، آنها را قادر می سازد تا خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان ارائه دهند. این تضمین می کند که یخچال ها عمر طولانی داشته باشند و مشکلات را به سرعت حل نمایند.

مراحل تعمیر یخچال در خانه اهواز

تعمیرات یخچال در اهواز برای عملکرد مناسب یخچال که یکی از کالاهای سفید ضروری در بسیاری از خانه ها است، بسیار مهم است. این عملیات باید توسط یک تعمیرکار انواع یخچال در اهواز انجام شود. مراحل تعمیر یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز به شرح زیر است:

تشخیص عیب: فرآیند اهواز تعمیر یخچال شبانه روزی در اهواز با تشخیص عیب شروع می شود. برای تعیین اینکه کدام مولفه یخچال مشکل دارد، یک تعمیرکار متخصص دستگاه را بازرسی کرده و آزمایشات را انجام می دهد.

جایگزینی قسمت: پس از شناسایی خطا، ممکن است لازم باشد قطعاتی را که از کار یخچال جلوگیری می کنند یا آسیب دیده اند، در مرکز تعمیرات یخچال اهواز جایگزین شود.

تعمیر و نگهداری: پس از تعویض قطعه، عملیات تعمیر و نگهداری برای اطمینان از عملکرد بهتر یخچال انجام می شود. در این مرحله، تمام اجزای موجود در یخچال کاملاً تمیز می شوند، روغن کاری لازم پس از اتمام تعمیر دستگاه انجام می شود.

کنترل و آزمایش: پس از اتمام تعمیر، کارشناسان مرکز تعمیر یخچال در اهواز فرآیند بازرسی و تست را انجام می دهد تا مطمئن شود که یخچال به درستی کار می کند.

فرآیندهای تعمیر خرابی یخچال بسته به تجربه تعمیرکار و شدت خرابی ممکن است متفاوت باشد. در حالی که برخی از مشکلات ساده را می توان به سرعت حل کرد، خطاهای پیچیده تر گاهی اوقات می تواند به زمان و تلاش بیشتری نیاز داشته باشد. انتخاب بهترین تعمیرکار یخچال اهواز برای تعمیر سریع یخچال مهم است.

هزینه تعمیر یخچال در اهواز

یکی از اولین سوالاتی که در مورد تعمیر یخچال به ذهن همه می رسد این است که هزینه تعمیر یخچال اهواز چقدر است. هزینه تعمیرات یخچال در اهواز بسته به عوامل متغیر زیادی می تواند متفاوت باشد. این عوامل موارد ذیل هستند:

نوع خرابی: نوع نقصی که در یخچال خود تجربه می کنید یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه تعمیر یخچال در اهواز است. برخی از خطاها رایج تر و ساده تر هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند پیچیده تر باشند. بنابراین، نوع عیب قابل تعمیر می تواند مستقیماً بر هزینه تعمیر یخچال اهواز تأثیر بگذارد.

تعویض قطعه: گاهی اوقات ممکن است برخی از قطعات در حین تعمیر یخچال نیاز به تعویض داشته باشند. تعویض قطعه می تواند هزینه تعمیرات یخچال در اهواز را افزایش دهد. قیمت قطعات بسته به برند/مدل یخچال ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، باید در نظر داشت که در صورت تعویض قطعات، هزینه ها ممکن است بیشتر باشد.

تجربه تکنسین: تجربه و مهارت تکنسین های تعمیر انواع یخچال در اهواز نیز ممکن است بر هزینه ها تاثیر بگذارد. یک تعمیرکار با تجربه یخچال می تواند کار را بهتر انجام دهد و زمان کمتری را صرف کند. با این حال، هزینه خدمات یک تکنسین با تجربه اغلب می تواند بیشتر باشد.

هزینه تعمیر یخچال در اهواز

اهمیت تعمیر و نگهداری یخچال

نگهداری و تمیز کردن منظم یخچال تضمین می کند که مواد غذایی بهداشتی و سالم باقی می مانند.

تعمیر و نگهداری منظم باعث افزایش بازده انرژی یخچال و کاهش مصرف انرژی می شود.

برای نظافت منظم یخچال باید مواد غذایی را خالی کرد، یخچال را از گرد و غبار تمیز کرد و اطراف آن را تمیز کرد.

با استفاده از برخی لوازم جانبی و محصولات می توانید تعمیر و نگهداری یخچال را آسان کنید.

چرا به تعمیر یخچال شبانه روزی در اهواز نیاز داریم؟

مشکلات یخچال می تواند منجر به فساد مواد غذایی، افزایش مصرف انرژی و حتی مشکلات جدی سلامتی شود. به همین دلیل هنگام مواجه شدن با مشکل یخچال به بهترین تعمیرکار یخچال در اهواز نیاز دارید.

یکی از دلایل مهم تماس با تعمیرکار یخچال، تجربه آنها در فرآیندهای تعویض و تعمیر قطعات است. این مکانیک ها می توانند قطعات یدکی اورجینال را پیدا کرده و به درستی نصب کنند. آنها همچنین می توانند آسیب های ناشی از خطای کاربر را تعمیر کنند. این کار باعث می شود یخچال برای مدت طولانی تری به خوبی کار کند و در هزینه خرید یخچال جدید صرفه جویی کنید. بنابراین در صورت بروز مشکل در یخچال خود بهتر است با شماره نمایندگی تعمیر یخچال اهواز تماس بگیرید.

مشکلات رایج در یخچال

مشکلات رایجی که در هنگام تعمیر یخچال، تعمیرکاران با آن مواجه می شوند، به صورت زیر است:

چگونه مشکل سر و صدای یخچال را برطرف نماییم؟

برای این‌که بدون نیاز به استفاده از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در اهواز، بتوانید مشکل سروصدای آن را حل کنید، دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

1- تراز بودن دستگاه و سالم بودن کندانسور آن را بررسی کنید.

2- مطمئن شوید که کمپرسور و موتور اواپراتور سالم هستند.

3- پروانه‌های فن و موتور آن را چک کنید که خراب نشده یا نشکسته باشند.

4- مشکلات یخ‌ساز دستگاه را برطرف کنید.

5- دریچه‌های هوای یخچال را چک کنید که درست باز و بسته شوند.

چگونه مشکل سر و صدای یخچال را برطرف نماییم؟

چرا یخچال سرد نمی کند؟

در صورت سرد نکردن یخچال، قبل از این‌که از خدمات تعمیرات یخچال در اهواز استفاده کنید، حتما موارد زیر را چک کنید:

– مطمئن شوید که لوله‌های تهویه یخچال مسدود نشده و فیلتر هوای آن نیز کثیف نشده باشد.

– ممکن است یخچال خود را بیش از اندازه پر کرده باشید.

– خراب شدن کمپرسور یا کثیف شدن لوله‌های کندانسور نیز می‌توانند روی بروز این مشکل تاثیرگذار باشند.

– ممکن است سنسور دمای یخچال یا ترموستات آن معیوب شده باشد.

– نصب غیراصولی یخچال نیز می‌تواند باعث سرد نشدن فضای داخلی آن شود.

علت نشتی در یخچال چیست؟

مسدود شدن لوله تخلیه یخچال و همین‌طور شکستن سینی زیر فریزر می‌توانند از دلایل بروز این مشکل باشند. علاوه بر این، ممکن است رطوبت وارد شده به یخچال مقدار زیادی بوده و همین موضوع باعث نشتی آب از آن شده باشد. لوله‌های ورودی و خروجی آب از یخچال را نیز چک کنید که سالم باشند. اگر این لوله‌ها یا شیرآلات آنها شکسته باشند، باید از خدمات تعمیرات یخچال ال جی در اهواز برای حل مشکل آن استفاده کنید.

مواد غذایی درون یخچال یخ می زنند یا بیش از حد سرد می شوند

دلایل زیر باعث بروز این مشکل در یخچال شما می‌شوند:

1- ممکن است دریچه هوای دستگاه شما خراب شده و بسته نشود.

2- خراب شدن کمپرسور و اتوماتیک نکردن آن نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

3- احتمال دارد مواد غذایی را خیلی نزدیک به فن یخچال قرار داده باشید.

4- ممکن است سنسورهای محیطی یا ترموستات یخچال معیوب شده باشند که در این صورت، باید از خدمات یک تعمیرکار یخچال در اهواز کمک بگیرید.

5- در صورت تنظیم نبودن دمای داخلی یخچال نیز این مشکل پیش می‌آید.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

قبل از این‌که بخواهید برای حل این مشکل از خدمات تعمیر یخچال ادمیرال در اهواز استفاده کنید، بهتر است دلایل زیر را بررسی کنید:

1- خرابی ال ای دی‌ها و ایراد در جریان برق ورودی به یخچال، معمولا باعث بروز این مشکل می‌شوند.

2- اگر برد الکترونیکی یخچال خراب شده یا جریان برق ورودی به یخچال نوسان زیادی داشته باشد نیز احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

3- ممکن است خود نمایشگر خراب شده و نیازمند تعمیر یا تعویض باشد.

4- این احتمال وجود دارد که سیم‌کشی‌های مربوط به صفحه نمایش خراب یا فرسوده شده باشند.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

بسته نشدن درب یخچال

دلایلی همچون فرسوده شدن لاستیک دور درب یخچال، خم یا تاب برداشتن درب یخچال، خراب شدن میکروسوئیچی که روی دستگاه قرار دارد، سنگین بودن بیش از اندازه درب دستگاه به دلیل قراردادن مواد غذایی زیاد روی آن و همین‌طور خراب شدن مگنت درب یخچال، باعث بروز این مشکلات می‌شوند. در صورت بروز این مشکل، بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات بهترین تعمیرکار یخچال اهواز خواهد بود.

فریزر سرد است ولی یخچال سرد نمی کند

از آنجایی که قیمت تعمیر یخچال در اهواز ممکن است برای شما کمی زیاد باشد، بهتر است ابتدا دلایل زیر را برای رفع این مشکل بررسی کرده و سپس از خدمات تعمیرات یخچال استفاده کنید:

1- انسداد لوله‌های تهویه یخچال را بررسی کنید.

2- مطمئن شوید که یخچال به‌صورت اصولی نصب شده است.

3- ممکن است سنسور دما یا ترموستات خراب شده باشد.

4- در بسیاری از موارد، پرکردن بیش از اندازه یخچال، اصلی‌ترین عامل بروز این مشکل است.

فن یخچال کار نمیکنه

آیا فن یخچال شما نیز کارکرد درستی ندارد؟ در این شرایط، قبل از این‌که از خدمات تعمیرات یخچال در منزل اهواز استفاده کنید، حتما باید موارد زیر را چک کنید:

– ممکن است نوسانات شدید جریان برق، باعث سوختن فن شده باشد.

– باید بررسی کنید که پروانه‌های فن یخچال شما سالم بوده و کارکرد درستی نیز داشته باشند.

– این احتمال وجود دارد که گرد و غبار و آلودگی روی سطح پروانه‌های فن یخچال قرار گرفته باشند.

– عدم سرویس‌کردن و روغن‌کاری پروانه نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

کم بودن فشار آب آبریز یخچال

در صورتی که فشار آب آبریز یخچال شما پایین است، حتما دلایل زیر را چک کنید:

1- ممکن است فیلتر دستگاه مشکل داشته یا این‌که لوله آبرسانی به یخچال مسدود یا منجمد شده باشد.

2- این احتمال وجود دارد که شیر آب ورودی یا میکروسوئیچ روی اهرم دیسپنسر خراب شده باشد.

3- اگر مخزن دستگاه پر نشده باشد نیز فشار آب پایین خواهد بود.

4- سختی بالای آب، علت دیگری است که باعث پایین بودن این فشار می‌شود.

کم بودن فشار آب آبریز یخچال

قطعات یخ کوچک و پوک است

زمانی که این اتفاق در یخچال شما رخ می‌دهد، ابتدا باید روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب را چک کنید. اگر این اتفاق بیفتد به این معناست که باید فیلتر تصفیه آب دستگاه خود را تعویض کنید. در قدم بعدی، باید دلایل کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید را چک کنید که شامل مواردی همچون گرفتگی لوله آب دستگاه، مسدود شدن فیلترهای ورودی آب، پایین بودن فشار آب منزل، خراب شدن ترموستات یخچال و همین‌طور تنظیم نبودن دمای دقیق یخچال می‌شود.

در صورت بروز هریک از این مشکلات، بهترین گزینه برای شما این خواهد بود که از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اهواز استفاده کنید.

اتومات نکردن یخچال

اگر یخچال شما اتومات نمی‌کند، ممکن است این مشکل به دلایل زیر باشد:

1- خراب شدن کمپرسور یا سوختن آن

2- مشکل در برد اصلی دستگاه و عدم کارکرد صحیح آن

3- پایین بودن سطح گاز مبرد یخچال

4- خراب شدن سنسورهای دما یا ترموستات یخچال

5- موتور فن کندانسور دچار مشکل شده و کارکرد درستی ندارد.

6- لاستیک دور درب یخچال فرسوده شده و نیازمند تعویض است.

7- تایمر یخ‌زدایی یخچال عملکرد درستی نداشته و نیاز به تعمیر دارد.

8- کویل‌های کندانسور بیش از اندازه کثیف هستند.

یخچال کار می کند اما خنک نمی شود

اگر یخچال شما روشن است اما سرمای کافی ندارد، ممکن است به دلایل زیر باشد:

درب یخچال به درستی بسته نشده است.

یخچال شما ممکن است گاز نشت کند.

دمای یخچال و فریزر ممکن است پایین باشد.

کانال های تخلیه آب یخچال شما ممکن است مسدود شده باشد.

ممکن است یک یا چند مقاومت شکسته شود.

یخچال ها با گاز خنک می شوند، بنابراین درهای آن ها را به درستی ببندید زیرا اگر درها باز بماند، ممکن است گاز یخچال شما نشت کند. اگر حتی وقتی درها را می بندید سرد نمی شود، تنظیمات دمای یخچال و فریزر یخچال خود را تنظیم کنید یا در صورت شکسته شدن مقاومت ها با شماره نمایندگی تعمیرات یخچال در اهواز تماس بگیرید.

یخچال کار می کند اما خنک نمی شود

موتور یخچال (کمپرسور) کار نمی کند

ابتدا تنظیمات دما را در یخچال خود تنظیم کنید، اگر کمپرسور همچنان کار نمی کند، ممکن است سیستم یخ زدایی فعال شود. این وضعیت به صورت دوره ای در ماشین هایی با مدار یخ تمام اتوماتیک رخ می دهد. بعد از تقریباً 7 دقیقه یخچال خود را بررسی کنید، اگر شروع به کار نکرد، ممکن است نقص فنی رخ داده باشد، بلافاصله با خدمات فنی تعمیر برد یخچال در اهواز تماس بگیرید.

درب یخچال بسته نمی شود

اگر درب یخچال شما به درستی بسته نشود، ممکن است درزگیرهای درب آسیب ببینند. برای تعویض واشرهای خود با واشر مناسب می توانید با خدمات تماس بگیرید. قطعاتی که تعمیرکار سیار یخچال در اهواز تعویض می کند عموما 1 سال گارانتی دارند. اگر قطعه تعویض شده به دلیل سرویس ایراد داشته باشد، به صورت رایگان تعویض می شود.

یخچال سر و صدا می کند

دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد صدا در یخچال می شود، این دلایل ممکن است به دلیل خرابی موتور، خرابی فن، شکستن قطعه مقاومت میانی کانال داخل یخچال یا به عنوان یک نقص ساده، فن باشد. منطقه پر از کثیفی یا ناپایدار بودن محل یخچال. یا با شروع گرم شدن هوا، یخچال انرژی که برای خنک کردن فضای داخلی صرف می کند به نسبت افزایش می یابد. اگرچه به نظر نمی رسد این مشکل یک نقص باشد و نیازمند بررسی تعمیرکار انواع یخچال در اهواز است.

یخچال آب نشت می کند

مطمئن شوید که تنظیمات دمای یخچال شما به درستی تنظیم شده است. اگر تنظیمات درست نیست، آنها را مطابق با آن تنظیم کنید. سپس قسمت ترد را بررسی کنید. اگر آب جمع شده است، ممکن است کانال آب مسدود شده باشد. اگر نشتی در پشت یخچال و در قسمتی که موتور در آن قرار دارد است، درهای دستگاه خود را به درستی ببندید، بررسی کنید که آیا به درستی بسته شده است یا خیر، اگر این راه حل ها مشکل شما را حل نکرد، قطعاتی مانند ممکن است قسمت مقاومت کانال میانی و موتور یخچال شما معیوب باشد. شما نمی توانید این نقص را نادیده بگیرید و اقدامات احتیاطی را انجام دهید و قبل از بروز نقص بزرگتر با خدمات تعمیر برد یخچال اهواز تماس بگیرید.

یخچال آب نشت می کند

قسمت پایینی یخچال خنک نمی شود

اگر قسمت پایین یخچال شما خنک نمی شود، یخچال خود را از برق بکشید و 2 روز با درهای باز صبر کنید. وقتی این کار را انجام دهید یخچال شما به حالت قبلی خود برمی گردد اما بسته به شرایط قطعات ممکن است یخچال دوباره همان خرابی را بدهد دلیل این امر قسمت های مقاومت و فن در قسمت عقب فریزر است.

عملکرد محفظه مقاومت این است که هوای سرد را در قسمت فریزر به قسمت پایین دمد. از آنجایی که نمی تواند این هوای سرد را به قسمت پایین بکشد، قسمت پایین خنک نمی شود. رفع این نقص نیازمند تعمیر یخچال ساید بای ساید در اهواز است؛ پس با شماره نمایندگی تعمیر یخچال اهواز تماس بگیرید.

بهترین تعمیرکار یخچال در اهواز

یافتن بهترین تعمیرکار یخچال اهواز می تواند یک موضوع مهم برای همه باشد. زیرا یخچال یک لوازم خانگی مهم است که ما در زندگی روزمره از آن استفاده می کنیم. بنابراین در صورت بروز نقص بسیار مهم است که بهترین تعمیرکاران را بیابید و بتوانید به سرعت مشکل را حل کنید.

در انتخاب تعمیرکار سیار یخچال در اهواز باید به چندین فاکتور مهم توجه کرد. ابتدا باید تجربه و تخصص را در نظر بگیرید. یک تعمیرکار خوب دانش و تجربه زیادی در مورد برندها و مدل های یخچال دارد. علاوه بر این، می تواند به سرعت مشکلات را شناسایی کرده و آنها را به طور موثر حل کند.

عامل مهم دیگر قابلیت اطمینان مکانیک است. شما نمی خواهید یخچال خود را به افراد غریبه بسپارید، بنابراین انتخاب یک تعمیرکار قابل اعتماد بسیار مهم است. بهترین نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز کار خود را به موقع و حرفه ای انجام می دهد و در صورت لزوم به شما گارانتی تعمیر انواع یخچال در اهواز را می دهد.

نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز دارای تیم متخصص حرفه ای و مجرب است که تعمیر یخچال ساید بای ساید در اهواز و تعمیر یخچال فریزر در اهواز را بر عهده دارند. این تیم بهترین تعمیرکار یخچال اهواز است و با تجربه کافی اقدام به تعمیرات می نماید. برای ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره نمایندگی تعمیرات یخچال در اهواز تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل