مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز و تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس مایکروفر شارپ در اهواز و انواع مختلف برند ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

14

تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

هزینه خدمات تعمیر مایکروفر خدمات تعمیر ماکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفر از ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفر از ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفر از ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفر از ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز

برند شارپ یک شرکت صنایع الکترونیکی در کشور ژاپن است که از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندها در سطح جهان به حساب می‌آید. این برند شهرت خوبی را در تولید تلویزیون دارد و علاوه بر آن در لوازم خانگی دیگر از جمله مایکروفر‌ها نیز با موفقیت خوبی روبرو بوده است. محصولات شارپ در سطح جهانی فروش دارند و بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای مایکروفر خانگی خود از این برند استفاده می‌کنند. از آنجایی که برند شارپ مانند سایر وسایل برقی ممکن است با مشکلاتی در کارکرد خود مواجه شود وجود خدمات پس از فروش و تعمیر کار مایکروفر شارپ اهواز اهمیت بالایی دارد. به محض بروز مشکل در کارکرد این دستگاه می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز تماس داشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل مایکروفر خود را برطرف نمایید.

برخی از مشکلات در مایکروفر‌های شارپ شایع هستند که در ادامه لیستی از آنها را مشاهده خواهید کرد. به محض روبرو شدن با هر یک از این ایرادها در کارکرد دستگاه خود در اولین فرصت ممکن با شماره نمایندگی شارپ در اهواز تماس گرفته و از کارشناسان حاضر در محل برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود کمک بخواهید.

چرا مرتباً فیوز مایکروفر شارپ می‌سوزد

عیب یابی لامپ مگنتران در مایکروفر شارپ

بررسی علت از کار افتادن کلیدهای پنل در مایکروفر شارپ

بررسی دلیل خاموش شدن مایکروفر

تعمیر مایکروویو شارپ در اهواز

چرا مرتباً فیوز مایکروفر شارپ می‌سوزد

اگر در مایکروفر شارپ با مشکل سوختن مداوم فیوز مواجه هستید برای رفع این ایراد و عیب یابی آن لازم است در ابتدا از کارشناسان تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز بخواهید کلیدهای درب دستگاه را بررسی نمایند. اگر در این مرحله مشکلی مشاهده نشد احتمال خراب شدن خازن یا دیود مایکروفر شما وجود دارد. نمایندگی تعمیرات شارپ در اهواز می‌تواند در عیب یابی و تعویض هر یک از این قطعات به شما کمک کند.پس از اینکه از سالم بودن خازن و دیود در مایکروفر نیز مطمئن شدید نوبت به چک کردن قطعات دیگر دستگاه شما می‌رسد.

جهت عیب یابی خازن مورد استفاده در مایکروفر باید حتماً این قطعه را تخلیه الکتریکی کرد. سپس با استفاده از اهم متر وضعیت کارکرد آن را مورد بررسی قرار داده و اگر سوخته بود نسبت به تعویض آن اقدام نمود. از آنجایی که بار الکتریکی زیادی حتی در زمان خاموشی مایکروفر در خازن این دستگاه ذخیره می‌شود برای بررسی این قطعه حتماً با تعمیرکار مایکروفر شارپ در اهواز تماس داشته باشید.

عیب یابی لامپ مگنتران در مایکروفر شارپ

یکی از قطعات بسیار مهم و اساسی که در مایکروفر شما مورد استفاده قرار می‌گیرد مگنتران دستگاه می‌باشد که برای گرم کردن مواد غذایی نقشی کلیدی دارد. اگر متوجه از کار افتادن این لامپ در مایکروفر خود شده‌اید یکی از اولین احتمالات را باید سوختن خود لامپ مگنتران در نظر بگیرید. نمایندگی شارپ در اهواز می‌تواند کار تعویض این لامپ را برای شما انجام دهد. پس قبل از تعویض قطعات دیگر به سراغ خود لامپ رفته و اگر ایرادی در آن مشاهده نشد سپس سیم‌کشی‌ها و سوکت‌های متصل به لامپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

افراد متخصص حاضر در نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز با استفاده از یک مولتی متر سوکت‌های لامپ را بررسی کرده و برد کنترل آن را چک می‌کنند. در صورتی که از سوی برد کنترل ولتاژ کافی به سوکت لامپ فرستاده نمی‌شد احتمال سوختن آن وجود دارد و باید تعویض گردد. چنانچه بعد از عوض کردن لامپ مگنتران همچنان مشکل دستگاه شما ادامه داشت و نتوانستید عامل آن را پیدا کنید حتماً از نمایندگی مایکروفر شارپ در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت از کار افتادن کلیدهای پنل در مایکروفر شارپ

کار نکردن دکمه‌های مایکروفر در تمام برندها یکی از مشکلات بسیار مرسوم می‌باشد که جای نگرانی زیادی برای آن وجود ندارد. اغلب اوقات این مشکل به دنبال استفاده نادرست شما از دستگاه اتفاق می‌افتد و در اکثر موارد بیش از اندازه به کلیدهای مایکروفر فشار وارد کرده‌اید. می‌توانید برای بررسی علت دقیق از نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بخواهید. در صورتی که به صورت مقطعی صفحه نمایش دستگاه کار کرده و باز از کار می‌ایستد احتمال خراب بودن برد نمایشگر آن وجود دارد که متخصصین حاضر در مراکز تعمیرات مایکروفر شارپ اهواز می‌توانند این موضوع را تشخیص دهند.

اما در برخی موارد صفحه نمایشگر دستگاه شما به طور کلی از کار افتاده و اصلاً تحت هیچ شرایطی روشن نمی‌شود. در چنین حالتی احتمال از کار افتادن برد کنترل زیاد است که باید توسط مراکز تعمیرات لوازم خانگی در اهواز مورد بررسی قرار گیرد. همچنین گاهی اوقات به دنبال خراب شدن برد نمایشگر چنین اتفاقی را در مایکروفر خود تجربه می‌کنید که متخصصین تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز می‌توانند در حل این مشکل به شما کمک کنند.

بررسی دلیل خاموش شدن مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

در برخی موارد پس از چند ثانیه کارکرد مایکروفر شما خاموش می‌شود که در چنین حالتی احتمال دارد کلید درب دستگاه مشکل پیدا کرده باشد. از آنجایی که احتمالات زیادی می‌تواند باعث بروز این مشکل شود حتماً باید از مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی شارپ در محل بخواهید برای عیب یابی دستگاه شما مراجعه نمایند. مورد دیگری که باعث خاموش شدن مایکروفر می‌شود ایراد در برد کنترل دستگاه می‌باشد.

یک فرد متخصص ابتدا کلید درب و تمام سوکت‌های آن را مورد بررسی قرار داده و سپس به سراغ برد کنترل می‌رود. احتمال خراب شدن صفحه لمسی یا پنل کنترل نیز وجود دارد که باید توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز مورد بررسی قرار گیرد. هزینه تعمیر مایکروفر شارپ اهواز در زمان از کار افتادن دستگاه به علت به وجود آمدن مشکل و میزان آسیب قطعات بستگی دارد.

تعمیر مایکروویو شارپ در اهواز

اگر با مشکلات متعددی در مایکروفر خود مواجه شده و در کارکرد دستگاه اختلالی ایجاد شده است حتماً باید از مراکز تعمیر مایکروفر شارپ اهواز کمک بخواهید. کارشناسان آموزش دیده و ماهر حاضر در این مراکز می‌توانند ایراد اصلی دستگاه شما را به سادگی تشخیص داده و بر اساس آن هزینه تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز را به شما اعلام نمایند.

لازم است بدانید با توجه به قطعات زیادی که در ساخت مایکروفر از آن استفاده شده است نمی‌توان هزینه دقیقی را در همان ابتدا برای تعمیر مایکروفر مشخص نمود. لازم است یک فرد کارشناس این موضوع را مورد بررسی قرار داده و در نهایت هزینه تعمیر مایکروویو شارپ در اهواز را به شما اعلام نماید.

نمایندگی شارپ در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل