مزایای مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل

9 سال مختص تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

رایج‌ترین دلایل تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی پاناسونیک

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز

لیست قیمت تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز

نوع تعمیر کولرگازیهزینه خدمات تعمیر کولرگازی
انجام سرویس سالیانه کولرگازی600 تا 800 هزار تومان
باز و بست دستگاه300 تا 550 هزار تومان
تعمیرات برد الکترونیکی600 تا 900 هزار تومان
تعویض موتور فن کندانسوراز یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
تعویض موتور فن یونیت داخلیاز یک میلیون و صد تا یک میلیون چهارصد هزار تومان
تعویض شیربرقی اسپلیتاز یک میلیون تا یک میلیون و سیصد هزار تومان
تعویض خازن راه انداز500 تا 900 هزار تومان
تعویض کمپرسوراز دو میلیون و دویست تا چهار میلیون تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی250 هزار تومان

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز

تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز برای کولرگازی هایی که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند، باید دوره ای انجام شود. تعمیرات کولر گازی نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت هوا، صرفه جویی در مصرف انرژی و اطمینان از استفاده طولانی تر از واحد کولر گازی دارد.

سیستم های کولر گازی اغلب برای خنک کردن و از بین بردن رطوبت در ماه های گرم استفاده می شوند. با این حال، اگر تعمیر و نگهداری منظم انجام نشود و تعمیرات در صورت لزوم انجام نشود، ممکن است عملکرد کولر گازی کاهش یابد و حتی ممکن است نقص های جدی رخ دهد. در ادامه به شناخت بهتر تعمیرکار کولر گازی پاناسونیک در اهواز می پردازیم.


آشنایی با نمایندگی کولر گازی پاناسونیک در اهواز

اهواز یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و منطقه ای با کسب و کار، اقامتگاه ها و دفاتر بسیاری است. بنابراین، سیستم های کولر گازی پاناسونیک در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار هستند و یافتن یک مرکز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک اهواز با عملکرد خوب برای اطمینان از راحتی افراد در ماه های گرم بسیار مهم است.

مرکز تعمیر لوازم خانگی در اهواز، شرکتی است که به نگهداری، تعمیر و نصب سیستم های کولر گازی پاناسونیک می پردازد. نمایندگی پاناسونیک در اهواز با فاکتورهای زیر به تعمیر کولر گازی در اهواز می پردازد:

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در اهواز دارای تکنسین های مجرب و خبره است که به بررسی همه جانبه کولرگازی شما می پردازند. این تیم در زمان کوتاه به تعمیر کمپرسور کولر گازی پاناسونیک اهواز می پردازند.

ساعات کار مرکز تعمیر کمپرسور کولر گازی پاناسونیک اهواز و ارائه خدمات اضطراری شبانه روزی است.

هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز در نمایندگی پاناسونیک در اهواز در مقایسه با دیگر مراکز بسیار معقول تر است.

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در اهواز دارای تکنسین های متخصص و قابل اعتماد مهم است که می توانند در زمان کوتاه به تعمیر انواع لوازم خانگی پاناسونیک در محل کار و زندگی بپردازند.

اهمیت و مزایای تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز

به لطف مزایای تعمیرکار کولر گازی پاناسونیک در اهواز، می توانید اطمینان حاصل کنید که واحدهای کولر گازی شما کارآمدتر و برای مدت زمان طولانی تری کار می کنند. در اینجا مهمترین مزایای تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز در نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک اهواز آورده شده است:

1.صرفه جویی در انرژی: تعمیرات کولر گازی با کاهش مصرف انرژی واحد کولر گازی شما در هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک اهواز صرفه جویی می کند. در طول تعمیر و نگهداری، فیلتر کولر گازی تمیز می شود، سطح مبرد بررسی می شود و اتصالات الکتریکی بررسی می شود. به این ترتیب بازده انرژی سیستم کولر گازی افزایش یافته و انرژی کمتری مصرف می شود. مصرف کم انرژی نیز باعث صرفه جویی جدی در قبض انرژی شما می شود.

2.کیفیت بهتر هوا: نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز تضمین می کند که گرد و غبار، گرده، باکتری ها و سایر آلاینده های انباشته شده در داخل واحد کولر گازی شما تمیز می شوند. به این ترتیب هوای دمیده شده توسط کولر گازی شما تمیزتر و سالم تر می شود. سیستم کولر گازی که هوای تازه را فراهم می کند بسیار مهم است، به ویژه برای افرادی که به واکنش های آلرژیک حساس هستند. تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز همچنین مجاری تهویه واحد کولر گازی شما را تمیز می کند و در نتیجه کیفیت هوا را بهبود می بخشد.

3.عمر طولانی تر: تعمیرات کولر گازی با انجام تعمیرات منظم تضمین می کند که واحد کولر گازی شما طولانی تر و سالم تر کار می کند. عملیاتی مانند تمیز کردن فیلتر کولر گازی، بررسی سطح مایع خنک کننده و روغن کاری موتورهای فن انجام می شود. این تضمین می کند که کولر گازی شما کمتر دچار اختلال می شود و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

انواع خرابی در کولر گازی پاناسونیک

کولر گازی پاناسونیک، مانند بسیاری از دستگاه های تکنولوژیکی دیگر، گاهی اوقات ممکن است دچار اختلال شود. در اینجا برخی از نقص هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید و راه حل های آنها آورده شده است:

1.نشتی آب در کولر گازی پاناسونیک

نشت آب یکی از اولین چیزهایی است که در مورد خرابی کولر گازی پاناسونیک به ذهن متبادر می شود. دلایل زیادی برای نشت آب از کولر وجود دارد. برای پیدا کردن علت، ابتدا باید مطمئن شوید که آب از کجا جاری است.

اگر آب از یونیت داخلی جاری است، می توان گفت که مشکلی وجود دارد. کمبود یا زیاد بودن گاز، گرفتگی شیلنگ تخلیه، سوراخ شدن شیلنگ، نصب نامناسب، آلودگی رادیاتور از جمله دلایل نشتی آب کولر گازی پاناسونیک است. نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک اهواز با تعمیر انواع لوازم خانگی پاناسونیک در محل کار یا زندگی می توانند به نقص نشتی آب در کولر گازی شما بپردازند.

2. کولر گازی پاناسونیک کار نمی کند

اگر کولر گازی پاناسونیک زمانی که می خواهید راه اندازی کنید کار نمی کند، ممکن است دلایل زیادی برای این وجود داشته باشد. ابتدا می توانید قطعات الکتریکی، فن و فیوز را بررسی کنید. به غیر از واحد برق، کار نکردن ریموت کنترل و انجام نشدن صحیح نصب از جمله مشکلاتی است که مانع از کارکرد کولر می شود. برای تعمیر فن کولر گازی پاناسونیک در اهواز می توانید با شماره نمایندگی پاناسونیک در اهواز تماس بگیرید.

3. گرمایش / خنک کننده کولر گازی پاناسونیک کار نمی کند

گاهی اوقات ممکن است عملکرد گرمایش و سرمایش کولر گازی پاناسونیک کاهش یابد. برخی از این مشکلات شامل دادن هوای ناکافی و درست کار نکردن در صورت عدم تنظیم تنظیمات گرمایش و سرمایش است. از آنجایی که این مشکل معمولاً مربوط به فیلترهای پنل جلویی است، می توانید فیلترها را تمیز کرده و اجازه دهید هوای بیشتری آزاد کنند. اگر گرمایش یا سرمایش وجود ندارد، می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در اهواز بخواهید تنظیمات فصلی را انجام دهند.

هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک اهواز

هزینه تعمیر کولر گازی پاناسونیک اهواز که مرکز تعمیر کار کولر گازی پاناسونیک اهواز در نظر میگیرد، ممکن است بسته به محدوده خدمات و برند و مدل کولر گازی پاناسونیک متفاوت باشد. به طور کلی، مهم است که یک بار در سال بودجه کمی را برای نگهداری منظم و تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در اهواز کنار بگذارید. با این حال، در موارد خرابی جدی، ممکن است هزینه های بیشتری مورد نیاز باشد.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل