مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا  در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا  در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11-

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میدیا در اهواز

کمک گرفتن از تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا اهواز و عیب یابی صحیح و درست برای کارکرد مناسب این دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. خراب شدن قطعات در ماشین لباسشویی کاملاً طبیعی است و در برند میدیا نیز احتمال برخورد با این مشکل وجود دارد. در دسترس داشتن شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا در اهواز می‌تواند در مواقع ضروری کمک بسیار زیادی به شما بکند. در نظر داشته باشید با وجود تعدد مراکزی که کار تعمیر ماشین لباسشویی اهواز را انجام می‌دهند اما همه این مراکز صلاحیت لازم برای تعمیر دستگاه شما را ندارند و ممکن است آسیب‌های بیشتری را در آن ایجاد کنند. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که برای حل مشکلات این دستگاه حتماً با مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس داشته و از افراد متخصص و ماهر کمک بخواهید.

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی شاید به نظر کار ساده‌ای برسد اما این دستگاه قطعات بسیار پیچیده و گسترده‌ای دارد که باعث می‌شوند هر کسی نتواند به سادگی عیب اصلی را تشخیص داده و برطرف نماید. حضور بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی میدیا در اهواز یک امتیاز بسیار بزرگی است که می‌تواند در زمان خرابی این دستگاه به شما کمک کند. اگر فکر می‌کنید خودتان از عهده انجام این کار برمی‌آید و نیازی به حضور متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز ندارید از نکاتی که در ادامه این مطلب برای عیب یابی ماشین لباسشویی آورده شده است کمک بگیرید. اما در نظر داشته باشید در تمام شرایط به احتمال زیاد خودتان نمی‌توانید از پس تعمیر این دستگاه بر بیایید و به شما توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در تماس باشید.

رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا

روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا از آن دسته مشکلاتی می‌باشد که با وجودی که بسیار متداول است اما تشخیص آن از عهده هر کسی شاید بر نیاید. این ایراد می‌تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد که استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز به صورت حرفه‌ای می‌تواند در تشخیص علت اصلی مشکل به شما کمک زیادی بکند. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا می‌توان به ایراد در سیستم برقی این دستگاه اشاره داشت که حتماً اگر تا به حال با برق کار نکرده‌اید بررسی آن را به مراکز تعمیر لباسشویی میدیا در اهواز بسپارید.

ایراد پیدا کردن سیم‌کشی‌های داخلی و اتصالی در آن و حتی از کار افتادن دو شاخه و پریز ماشین لباسشویی می‌تواند از جمله دلایلی باشد که باعث اختلال در کارکرد سیستم این دستگاه می‌شود. اگر برای رفع مشکل برقی ماشین لباسشویی خود اطلاعات کافی ندارید و فرد مطمئنی را نمی‌شناسید بهترین گزینه برای شما تماس با مراکز تعمیر انواع ماشین لباسشویی میدیا در اهواز می‌باشد. اگر مطمئن هستید سیستم برقی لباسشویی میدیا ایرادی ندارد احتمال دارد خراب بودن این دستگاه و روشن نشدن آن به خاطر از کار افتادن پنل و ایراد در دکمه‌های ماشین لباسشویی باشد. همچنین برای بررسی اختلالات عملکرد موتور و برد الکترونیک با متخصصین تعمیر ماشین لباس شویی میدیا در منزل اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی میدیا

زمانی که شما ماشین لباسشویی خود را روشن می‌کنید به صورت خودکار سیستم قفل و میکروسوئیچ درب فعال می‌شوند و هر زمان کار دستگاه تمام شده این دو قفل غیر فعال شده و می‌توانید درب دستگاه خود را باز کنید. در شرایطی که درب ماشین لباسشویی گیر کرده و باز نمی‌شود اولین احتمال خراب شدن لولای درب می‌باشد. در اغلب موارد این قطعه نیاز به تعویض دارد که اگر برای انجام آن نیاز به کمک دارید با متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در شهر اهواز تماس بگیرید.

مورد دیگری که باعث قفل شدن درب ماشین لباسشویی شما می‌شود بروز اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب دستگاه می‌باشد که برای تعمیر آن می‌توانید تماس با شماره نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز را امتحان کنید. عامل دیگر گیر کردن درب جمع شدن حجم زیادی از آب داخل دیگ ماشین لباسشویی به دلیل اختلال در عملکرد تخلیه آب ماشین لباسشویی می‌باشد. تمام مواردی که با تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی مرتبط هستند را باید یک به یک در نظر داشته و اگر نتوانستید مشکل را برطرف نمایید با تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا در اهواز تماس بگیرید.

رفع مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی میدیا در اهواز

تخلیه نشدن کامل آب‌های داخل ماشین لباسشویی یکی از مشکلات مهم و بزرگی می‌باشد که می‌تواند باعث شود مجبور به پرداخت مقدار زیادی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا اهواز شوید. البته این مشکل همیشه پرخرج نیست و به علت بروز آن تا حد زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر به دنبال گیر کردن فیلتر تخلیه و کثیف بودن آن آب‌های داخل دستگاه نمی‌توانند خارج شوند تنها کافی از فیلتر را از جای خود بیرون آورده و خوب بشویید.در برخی موارد نیز شلنگ تخلیه در پشت ماشین لباسشویی دچار گرفتگی می‌شود و نمی‌گذارد آب راه عبوری برای خارج شدن از دیگ لباسشویی داشته باشد.

این دو مورد ساده هستند و اغلب هزینه زیادی به دنبال نخواهند داشت. اما گاهی اوقات علت تخلیه نشدن آب‌ها در ماشین لباسشویی میدیا سوختن پمپ تخلیه دستگاه می‌باشد که در این شرایط هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز مقداری افزایش یافته و شما مجبور به تعویض پمپ تخلیه دستگاه خواهید شد. موارد دیگری نیز می‌توانند هزینه‌های بالاتری داشته باشند که از جمله آنها به ایراد در موتور یا از کار افتادن قطعه‌ای در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می‌توان اشاره داشت. به شما توصیه می‌کنیم برای تعمیر برد حتماً با مراکز تعمیر ماشین لباس شویی میدیا در محل اهواز تماس داشته باشید.

علت لرزش شدید ماشین لباسشویی میدیا

لرزش و حرکت بیش از اندازه ماشین لباسشویی اصلاً طبیعی نیست و باید توسط بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا اهواز علت آن مورد بررسی قرار گیرد. اگر دستگاه شما دارای گارانتی است می‌توانید از خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز استفاده داشته باشید. علت اصلی لرزش ماشین لباسشویی در اغلب موارد تراز نبودن پایه‌های دستگاه می‌باشد که به هم دلیل توصیه می‌شود حتماً نصب آن را به متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز بسپارید. موارد پیچیده‌تر دیگری مانند خراب بودن کمک فنرها نیز می‌توانند باعث لرزش ماشین لباسشویی شوند. از آنجایی که جابجایی این دستگاه دشوار می‌باشد از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی میدیا سیار کمک بخواهید.

 

نمایندگی میدیا در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی میدیا  در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل