مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت  در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11-

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

لیست قیمت تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

نوع خدمات تعمیرات لباسشویی هزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی200 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اهواز

از بهترین برندهایی که می‌توانید برای ماشین لباسشویی خود در خانه انتخاب داشته باشید برند ایندزیت می‌باشد که حضور نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت یکی از امتیازهای بزرگ در این برند به حساب می‌آید.از آنجایی که خراب شدن هر وسیله برقی کاملاً طبیعی و عادی است و همه ما در مورد نحوه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز اطلاعات کافی نداریم حضور نمایندگی‌ها و تعمیرکاران معتبر و مجاز کمک زیادی به ما می‌کند. اگر در هر یک از کارکردهای ماشین لباسشویی خود با مشکل مواجه شده‌اید تنها کافی است با مراکز تعمیر ماشین لباس شویی در اهواز تماس گرفته و از خدمات تعمیر در محل استفاده داشته باشید.

بررسی مشکل آبگیری ماشین لباسشویی ایندزیت اهواز

مشکل آبگیری نکردن در ماشین لباسشویی از آن دسته مشکلاتی می‌باشد که شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد اما گاهی چنان پیچیده می‌شود که مجبور هستید به بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز مراجعه داشته باشید. قبل از هر کار مطمئن شوید شیر آب پشت ماشین لباسشویی را باز کرده‌اید و همچنین هیچگونه تاخوردگی یا گرفتگی در مسیر شلنگ‌های ورودی آب ماشین لباسشویی وجود ندارد. پس از بررسی موارد گفته شده با شماره نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس گرفته و درخواست کمک داشته باشید.

ممکن است مشکل آب نگرفتن ماشین لباسشویی شما به دلیل اختلال در عملکرد شیر برقی دستگاه به وجود آمده باشد که گاهی نیاز به تعویض این قطعه وجود خواهد داشت. احتمال خراب شدن سنسور تشخیص سطح آب نیز وجود دارد که می‌توانید بررسی هر دو این موارد را به مراکز تعمیر انواع ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز بسپارید. عامل دیگر آبگیری نکردن ماشین لباسشویی عدم کارکرد صحیح برد الکترونیکی دستگاه می‌باشد که با توجه به طراحی پیچیده این قطعه بهتر است از متخصصین تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز کمک بخواهید.

چرا ماشین لباسشویی ایندزیت روشن نمی‌شود؟

اغلب موارد روشن نشدن لباسشویی ایندزیت به سیستم برقی دستگاه مرتبط می‌باشد که باید برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز به صورت حرفه‌ای حتماً به مراکز مجاز و معتبر مراجعه داشته باشید. گاهی یک اتصالی کوچک در سیم کشی داخلی دستگاه می‌تواند روی روشن شدن و کارکرد آن تاثیر بگذارد و در برخی موارد خراب شدن قطعاتی مانند دو شاخه یا پریز مانع از کارکرد صحیح ماشین لباسشویی می‌شود. همچنین بهتر است اگر از محافظ برق استفاده می‌کنید آن را عوض کرده و اگر باز هم مشکل زامبی داشت با مراکز تعمیر ماشین لباس شویی ایندزیت در محل اهواز تماس بگیرید.

سالم بودن سیستم برقی لباسشویی ایندزیت به این معنا می‌باشد که در بخش‌های دیگر دستگاه ایرادهایی به وجود آمده است که مانع از روشن شدن آن می‌شود. یکی از اصلی‌ترین ایرادها می‌تواند خراب شدن پنل و از کار افتادن دکمه‌های ماشین لباسشویی باشد. احتمال دیگر اختلال در عملکرد موتور ماشین لباسشویی می‌شود که متاسفانه اگر چنین اتفاقی افتاده باشد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت اهواز کمی بالاتر خواهد بود. اگر همچنان نتوانستید مشکل ماشین لباسشویی خود را پیدا کنید بهتر است به سراغ برد الکترونیکی آن بروید و البته این کار را حتماً توسط متخصصین تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت اهواز انجام دهید.

به چه دلیل ماشین لباسشویی ایندزیت لرزش‌های شدیدی را دارد؟

گاهی اوقات متوجه می‌شوید تکان‌ها و لرزش‌های ماشین لباسشویی شما با مواقع عادی متفاوت شده و در زمان کار کردن حرکت‌های شدیدی را در آن مشاهده می‌کنید. برای رفع مشکل قبل از اینکه بخواهید با خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس داشته باشید به وضعیت تراز پایه‌های ماشین لباسشویی خود توجه کنید. گاهی اوقات به دنبال عدم تراز صحیح پایه‌های ماشین لباسشویی این مشکل را در این دستگاه تجربه می‌کنید که زیاد مشکل پرهزینه و پیچیده‌ای نبوده و به احتمال زیاد خودتان نیز می‌توانید آن را برطرف نمایید.

اما اگر در وضعیت تراز پایه‌های ماشین لباسشویی مشکلی پیدا نکردید احتمال دارد قضیه کمی پیچیده‌تر بوده و خراب شدن قطعاتی مانند کمک فنرهای ماشین لباسشویی باعث تکان‌های شدید این دستگاه می‌شود. تعمیر کمک فنرهای ماشین لباسشویی کار ساده‌ای نخواهد بود و بهتر است برای انجام آن با مراکز مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شهر اهواز تماس داشته باشید. دقت داشته باشید همیشه لباس‌های خود را به صورت یکنواخت داخل دیگ لباسشویی بریزید و مطمئن شوید دستگاه شما در برد الکترونیکی خود هیچ ایرادی ندارد.

بررسی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

اگر با مشکل چرخش دیگ در ماشین لباسشویی ایندزیت مواجه شده‌اید باید بدانید دلایل متفاوتی هستند که نیاز است تک تک آنها را مورد بررسی قرار دهید. اولین کاری که خودتان می‌توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید فیلترها و شلنگ پمپ ماشین لباسشویی دچار گرفتگی نشده باشند. در برخی موارد احتمال دارد نچرخیدن دیگ به دنبال از کار افتادن کوپلینگ ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد که باید برای بررسی آن با شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که یکی از آنها خراب شدن تسمه لباسشویی می‌باشد که باید توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز تعویض گردد. همچنین گاهی اوقات خراب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی روی چرخش مناسب دیگ لباسشویی تاثیر می‌گذارد. از آنجایی که برد الکترونیکی از قطعات بسیار حساس در ماشین لباسشویی می‌باشد بهتر است حتماً از کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز برای بررسی این قطعه کمک بخواهید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز

از آنجایی که دلایل خرابی ماشین لباسشویی بسیار متنوع هستند تشخیص هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اهواز کار ساده‌ای نیست و حتماً باید یک فرد ماهر و متخصص ایراد را تشخیص داده و بعد هزینه را برآورد کند. یک تعمیرکار ایندزیت اهواز می‌تواند در این رابطه به شما بسیار کمک کند. شاید فکر کنید برای کاهش هزینه‌ها بهتر از خودتان دست به کار شده و تعمیر لباسشویی را انجام دهید اما باید بدانید این کار ساده نیست و برای جلوگیری از هزینه‌های بیشتر کمک گرفتن از بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت اهواز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

نمایندگی ایندزیت در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اهواز :
061-34457120
061-33365056

[smartslider3 slider=”2″]

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل