مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز و تعمیر و سرویس یخچال و ساید بای ساید، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال و ساید بای ساید برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  4. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  6. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  7. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  8. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز

ایندزیت یکی از برندهای موفق از کشور ایتالیا است که لوازم خانگی متنوعی را تولید و به تمامی کشورهای جهان عرضه می‌کند. این شرکت چند ملیتی فعالیت اصلی خود را در شهر فابریانو در کشور ایتالیا انجام می‌دهد و دومین شرکت تولید‌کننده لوازم خانگی در اروپا می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت و مطمئن به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است.

از جمله لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت ایندزیت می‌توان به جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز و یخچال فریزر اشاره کرد. علیرغم کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده توسط این کمپانی یخچال فریزرهای این برند مانند تمامی لوازم خانگی می‌توانند در اثر استهلاک یا استفاده ناصحیح دچار مشکلاتی شوند. به همین دلیل در این مطلب طبق نظر نمایندگی تعمیر ایندزیت اهواز قصد داریم شما را با ایرادات یخچال و فریزر ایندزیت آشنا کنیم تا شما بتوانید با روش‌های عیب یابی و هزینه تعمیر یخچال ایندزیت اهواز آشنا شوید.

ایرادات یخچال و فریزر ایندزیت

به گفته تعمیرکار یخچال ایندزیت اهواز یخچال و فریزرهای این برند می‌توانند با آسیب‌های مختلفی روبرو شوند که عملکرد صحیح یخچال را با ایراداتی روبرو خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با مهم‌ترین این مشکلات و روش‌های برطرف کردن آنها طبق تجربیات تیم تعمیرات یخچال ایندزیت اهواز آشنا کنیم.

روشن نشدن یخچال و فریزر ایندزیت

اگر یخچال شما خاموش شده است و دیگر روشن نمی‌شود احتمالاً مشکل از سیستم برق دستگاه است. بنابراین ابتدا باید چک کنید که آیا یخچال و فریزر به درستی به برق متصل شده است یا خیر. همچنین لازم است از سلامت سیم برق اطمینان حاصل نمایید. سپس فیوز یخچال را چک کرده و سلامت آن را بررسی کنید. در نهایت بهتر است از سلامت پریز و دو شاخه برق دستگاه مطمئن شوید. اگر مشکل برطرف نشد ممکن است شما به کمک تعمیرکار یخچال ایندزیت در اهواز نیاز داشته باشید.

خنک نشدن یخچال و فریزر ایندزیت

اگر یخچال فریزر شما به درستی خنک نمی‌شود ابتدا باید بررسی کنید که آیا فاصله دستگاه از دیوار پشتی یخچال مناسب است یا خیر. همچنین اگر دیوار پشت یخچال سرد نباشد ممکن است ایراد از کمپرسور یخچال باشد. چنانچه دیوار پشت یخچال سرد است اما شما می‌توانید عبور هوا را از دریچه‌های پشتی در فریزر احساس کنید ممکن است فن یخچال دچار مشکل شده باشد. همچنین ممکن است کویل‌های پشت یخچال کثیف شده باشند که لازم است آنها را تمیز نمایید. به گفته نمایندگی تعمیر یخچال در اهواز این کار می‌تواند به افزایش طول عمر یخچال شما نیز کمک کند.

ایراد دیگر می‌تواند از المنت یا برد الکترونیکی یخچال و فریزر باشد که لازم است در این زمان از تکنسین تعمیر برد یخچال ایندزیت اهواز کمک بخواهید. به خاطر داشته باشید تعمیر برد یخچال کاری تخصصی است و شما نمی‌توانید بدون داشتن دانش و مهارت کافی این کار انجام دهید. بنابراین برای تعمیر برد یخچال می‌ندازید در اهواز حتماً از یک تکنسین با تجربه کمک بخواهید.

گرم شدن یخچال و فریزر ایندزیت

اگر یخچال فریزر شما گرم است ممکن است یخچال بیش از حد پر شده باشد و این امر اجازه نمی‌دهد که هوا درون یخچال فریزر گردش کند. بنابراین بهتر است یخچال را تا حد امکان خلوت کنید. همچنین ممکن است کویل کندانسور کثیف شده باشد که برای رفع ایراد بهتر است از تیم تعمیرات لوازم خانگی در اهواز بخواهید کویل کندانسور را بررسی و ایراد آن را برطرف نماید.

سر و صدای غیر عادی یخچال و فریزر ایندزیت

برای رفع مشکل سر و صدای غیر عادی یخچال ایندزیت باید پروانه فن تبخیر‌کننده در فریزر واقع در پنل عقبی را چک کنید. اگر پروانه فن آزادانه نمی‌چرخد لازم است از نمایندگی یخچال ایندزیت در اهواز بخواهید مشکل را برطرف کند. همچنین ممکن است کمپرسور از داخل آسیب دیده باشد یا قطعات داخلی کمپرسور به دلیل اصطکاک ایرادی پیدا کرده باشند. بنابراین لازم است برای رفع ایراد از یک تعمیرکار مجرب کمک بخواهید.

تولید برفک در یخچال و فریزر ایندزیت

اگر پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از قرار دادن مواد غذایی درون یخچال متوجه می‌شوید که مواد غذایی دچار یخ زدگی شده‌اند ابتدا باید بررسی کنید که یخچال شما مشکل اتومات شدن نداشته باشد. اگر در این بخش مشکلی نبود ترموستات دستگاه را بررسی کنید زیرا ایراد در ترموستات می‌تواند موجب شود که یخچال نتواند دمای مورد نظر را تامین کند. همچنین ممکن است دریچه دمپر یخچال فریزر ایندزیت بیش از حد باز شده باشد و این امر موجب یخ زدن مواد غذایی می‌شود. برای آگاهی از هزینه تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. تعمیر ترموستات و برد یخچال ایندزیت امری تخصصی است که بهتر است برای آن از نمایندگی این ویزیت در اهواز کمک بخواهید.

داغ شدن موتور یخچال ایندزیت

داغ شدن موتور تا حد نرمال طبیعی است اما اگر احساس کردید که موتور یخچال ایندزیت بیش از حد داغ شده است برای رفع مشکل بهتر است ابتدا رله اورلود موتور را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل با نمایندگی تعمیرات ایندزیت در اهواز تماس بگیرید. اگر مشکل برطرف نشد ممکن است کمپرسور یخچال سوخته باشد. همچنین لازم است فن یخچال ایندزیت را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز برای تعمیر انواع لوازم خانگی ایندزیت در محل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خاموش نشدن موتور یخچال ایندزیت

یک سره کار کردن موتور یخچال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است کمپرسور یخچال فریزر دچار مشکل شده باشد و نتواند به اندازه کافی سرما در یخچال تولید کند. همچنین ممکن است ترموستات یخچال دچار ایراد شده باشد که در این حالت نمی‌تواند دمای یخچال را تشخیص بدهد و برد اصلی دستگاه دستور غلط به موتور یخچال خواهد داد. این امر باعث می‌شود که یخچال یکسره کار کند. همچنین ممکن است قطعات دیفراست یخچال دچار آسیب شده باشند. در این شرایط بهتر است برای آگاهی از هزینه تامین یخچال ایندزیت در اهواز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی مهمترین ایرادات یخچال و فریزر ایندزیت پرداختیم. حال چنانچه قصد دارید از هزینه تعمیرات یخچال ایندزیت در اهواز آگاه شوید می‌توانید تنها با یک تماس با شماره نمایندگی ایندزیت در اهواز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

نمایندگی ایندزیت در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل