مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز و  تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

  1. یخچال فریزر سرما ندارد
  2. یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  3. واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  4. یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  6. کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  7. یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  8. از یخچال آب می ریزد
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

لیست قیمت تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال 400 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچال از 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچال از 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال از 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

آدمیرال یکی از برندهای معتبر و مطرح در زمینه ساخت انواع لوازم سرمایشی منزل می‌باشد که کارخانه اصلی آن در کشور آمریکا مستقر شده است. البته در حال حاضر این شرکت و محصولات آن یکی از زیر مجموعه‌های شرکت‌ آمریکایی دیگری با عنوان ویرپول قرار گرفته است. در ساخت یخچال و فریزر آدمیرال از با کیفیت‌ترین و مدرن‌ترین قطعات روز دنیا استفاده شده و به همین دلیل امکان خرابی یخچال و فریزر آدمیرال بسیار کم می‌باشد. اما به هر حال یخچال آدمیرال نیز ممکن است مانند هر یک از سایر لوازم خانگی دچار ایراداتی شود که دیگر نتواند کارکرد صحیح داشته باشد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با مهم‌ترین و رایج‌ترین ایرادات یخچال فریزر آدرال طبق نظر تیم تعمیر یخچال آدمیرال اهواز آشنا کنیم. همچنین در پایان این مطلب شما می‌توانید از هزینه تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز آگاه شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ال جی در اهواز

ایرادات یخچال فریزر آدمیرال

یخچال و فریزرها را می‌توان مهم‌ترین دستگاه در منازل و رستوران‌ها به شمار آورد. این دستگاه نقش حیاتی در نگهداری و حفظ طولانی مدت و سالم مواد غذایی و نگهداری از تازگی آنها بازی می‌کند اما گاهی ممکن است یخچال‌ها با مشکلات فنی روبرو شوند که ممکن است نتوانند به طور صحیح از مواد غذایی محافظت کنند. در این صورت لازم است از تعمیرکار یخچال آدمیرال اهواز بخواهید برای رفع مشکل به شما کمک کند.

چرا برای تعمیر یخچال آدمیرال باید از نمایندگی کمک بخواهید؟

دلایل زیادی وجود دارد که به شما می‌گوید برای رفع مشکل یخچال و فریزر خود لازم است از نمایندگی تعمیر آدرال اهواز کمک بخواهید. از جمله این دلایل مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت منصفانه تعمیر یخچال با توجه به نرخ تصویب شده توسط اتحادیه لوازم خانگی

عیب یابی و برآورد هزینه تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز پیش از انجام تعمیرات

به کارگیری متخصصان با تجربه و آموزش دیده

تعمیر تمامی ایرادات یخچال در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تعمیر برد یخچال آدمیرال اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن

انواع ایرادات در یخچال آدمیرال

مشکلات الکتریکی یکی از عمده‌ترین ایراداتی است که می‌تواند برای یخچال و فریزر ادمیرال اتفاق بیفتد. چنانچه با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن یخچال، خاموش و روشن شدن مکرر یخچال، نشتی آب از یخچال، یخ زدن یخچال و … مواجه شدید بهتر است تعمیر این موارد را به تعمیرکار یخچال آدمیرال در اهواز بسپارید.

روشن نشدن یخچال و فریزر آدمیرال

اگر یخچال و فریزر آدمیرال شما روشن نمی‌شود ممکن است یخچال اشتباها در حالت نمایشگاهی یا دمو برای شما ارسال شده باشد یا در هنگام تمیز کردن یخچال شما به اشتباه این حالت را فعال کرده باشید. همچنین لازم است اطمینان حاصل کنید که سیم برق و پریز کاملاً سالم هستند و هیچ مشکلی ندارند. اگر هنگام باز کردن درب یخچال چراغ داخلی یخچال روشن نشد بهتر است فیوز یخچال را نیز چک کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را متصل کنید و چنانچه مشکل حل نشد از تیم تعمیرات یخچال در اهواز کمک بخواهید.

خنک نکردن یخچال و فریزر آدمیرال

عوامل متعددی می‌تواند در ایراد خنک نکردن یخچال تاثیرگذار باشد. ابتدا لازم است سیم پیچ‌های استارتر موتور و کندانسور یخچال آدمیرال را بررسی کنید و از سلامت آنها اطمینان حاصل نمایید. همچنین ممکن است فن کندانسور، فن اپراتور یخچال یا رله استارتر موتور دچار ایراد شده باشد. بهتر است رفع این ایرادات را به تیم تعمیرات لوازم خانگی در اهواز بسپارید. تعمیرکار پس از حضور در محل ابتدا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال اهواز را با شما در میان می‌گذارد و پس از دریافت تایید از جانب شما به بررسی و رفع مشکل خواهد پرداخت.

ایراد در دکمه استارتر کمپرسور یخچال فریزر آدمیرال

اگر کمپرسور یخچال شما خاموش می‌شود و دیگر کار نمی‌کند ممکن است مشکل از صفحه کنترل کمپرسور یخچال باشد. به این ترتیب ممکن است فشار کمپرسور بیش از حد لازم بوده و اضافه فشار دارد. این امر نشان می‌دهد که شما نیازمند حضور تعمیرکار مجرب نمایندگی یخچال ادمیرال در اهواز می‌باشید.

کم شدن گاز کمپرسور یخچال فریزر آدمیرال

اگر لوله‌های پشت یخچال فریزر کهنه شده باشد یا در اثر فرسودگی و ضربه خوردن دچار نشتی شده باشد. بنابراین گاز مبرد یخچال از درون آن خارج شده و یخچال دیگر به درستی کار نخواهد کرد. بنابراین چنانچه یخچال شما مثل قبل خنک نمی‌شود و یا از درون آن بوی فساد به مشام می‌رسد ممکن است نیاز به تعویض گاز یخچال داشته باشید.

همچنین اگر کندانسور یخچال و فریزر شما به هنگام کار سرد می‌باشد این امر نشان می‌دهد که یخچال و فریزر شما نشت گاز دارد زیرا اگر گاز مبرد یخچال درون کندانسور وجود داشته باشد کندانسور باید داغ باشد نه سرد. برای رفع مشکل و تعویض گاز مبرد یخچال بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید.

ایراد در فن اپراتور یخچال آدمیرال

یکی از مهم‌ترین بخش‌های قسمت یخ زدایی یخچال فن اپراتور است که با به چرخش درآوردن گاز مبرد سرما را از لوله‌های اپراتور گرفته و به فضای داخلی یخچال وارد می‌کند. چنانچه این فن دچار ایراد شود یخچال خنک نخواهد شد. همچنین ممکن است شما متوجه شوید که لوله‌های اپراتور شما یخ زده است. بهتر است برای رفع این مشکل از نمایندگی آدمیرال در اهواز کمک بخواهید.

به خاطر داشته باشید عیب یابی و تعمیر فن اپراتور، استارتر و برد یخچال کاری تخصصی است و بهتر است برای تعمیر این قطعات از تکنسین تعمیر برد یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید. برای رفع تمامی مشکلات یخچال شما نمایندگی تعمیرات آدمیرال در اهواز همواره در کنار شماست تا مشکل یخچال فریزر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

کلام نهایی

در این مطلب به بررسی ایرادات یخچال فریزر آدمیرال پرداختیم و روش‌های عیب یابی را با شما در میان گذاشتیم. چنانچه نیاز به حضور تعمیرکار برای تعمیر انواع لوازم خانگی آدمیرال در محل دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. جهت ثبت سفارش از طریق شماره نمایندگی آدمیرال در اهواز با ما تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نمایندگی آدمیرال در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال  در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل