مزیت های مرکز تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

رایج ترین دلیل تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی مدیا

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر کولر گازی مدیا در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات کولر گازی میدیا در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات کولر گازی میدیا در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات کولر گازی میدیا در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز

تعمیر کولر گازی مدیا در اهواز عملکرد بهتر دستگاه را تضمین می کند. نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا اهواز حداکثر کارایی را از انرژی مصرف شده توسط تهویه هوا هنگام کار تضمین می کند.

واحدهای داخلی و خارجی کولر گازی که برای تهویه مطبوع خانه، محل کار و فضاهای خود استفاده می کنید ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی مختلف بسته به شرایط فصلی اتاق و بیرون آسیب ببینند. برای رفع این مشکلات که عمر دستگاه شما را کوتاه می کند و عملکرد آن را کاهش می دهد، باید تعمیر و نگهداری دوره ای کولر گازی مدیا را در مرکز خدمات تعمیر کولر گازی مدیا اهواز انجام دهید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا اهواز 

متخصصان مربوطه در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز وظایفی مانند نصب، تعمیر و نگهداری دوره ای کولر گازی را بر عهده دارند. بنابراین کاربرد این مرکز تعمیرات کولر گازی مدیا اهواز نه تنها شامل نصب کولرهای گازی تازه خریداری شده، بلکه بررسی کولر گازی موجود شما و در صورت لزوم تعویض قطعات نیز می باشد. برای مثال کولرهای گازی تازه خریداری شده باید توسط نمایندگی مدیا در اهواز نصب شوند.

تعمیر و نگهداری دوره ای، بررسی و در صورت لزوم تعویض قطعه کولرهای گازی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند نیز از وظایف نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در اهواز است.

کارهای فنی زیادی مانند تعویض قطعاتی که با گذشت زمان فرسوده، فرسوده و استحکام خود را از دست می دهند، کنترل واحدهای داخلی و خارجی و کنترل جریان الکتریکی وجود دارد. به لطف تعمیرکار کولر گازی مدیا در اهواز، کولر گازی موجود شما قابل تنظیم است و ممکن است نیازی به خرید کولر گازی جدید نداشته باشید.

علاوه بر این، بسیاری از خرابی های کولر گازی به دلیل عدم نگهداری دوره ای رخ می دهد. این فرآیند که در آن تمامی قطعات مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت لزوم قطعات و لوازم جانبی تعویض می شوند نیز بسیار حائز اهمیت است. در غیر این صورت، عملکرد ضعیف ممکن است رخ دهد و کولر گازی ممکن است به گونه ای کار کند که برای سلامت انسان مضر باشد. همه اینها؛ به عنوان استاندارد در میان نمایندگی کولر گازی مدیا در اهواز مطمئن و بهترین ارائه می شود.

مزایای نمایندگی مدیا در اهواز

نمایندگی تعمیرات مدیا در اهواز از خرابی های احتمالی کولر گازی جلوگیری می کند.

عمر کولر گازی را افزایش می دهد.

با تعمیرات کولر گازی مدیا اهواز کولر گازی شما کارآمدتر و ایمن تر کار می کند.

از سلامتی شما محافظت می کند.

در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید.

با تعمیر کار کولر گازی مدیا اهواز شما عملکرد بالایی از کولر گازی خود دریافت می کنید.

شما آسایش خود را دائمی می کنید.

شما از قبوض بالا در امان خواهید بود.

برای تعمیر انواع لوازم خانگی مدیا در محل مورد نظر می توانید با شماره نمایندگی مدیا در اهواز تماس بگیرید.

انواع خرابی در کولر گازی مدیا

تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز برای زمانی که با مشکلات کولر گازی مواجه می شوید، الزامی است. برای رفع این مشکلات می توانید با تیم نمایندگی تعمیرات مدیا در اهواز در ارتباط باشید یا با دریافت اطلاعات درست خودتان به تعمیرکار کولر گازی مدیا اهواز بپردازید. در ادامه به شناخت مهمترین خرابی های کولر گازی مدیا می پردازیم:

1.خرابی ترموستات و کندانسور

ترموستات وظیفه تشخیص دمای محیط را بر عهده دارد. عملکرد نادرست ترموستات ممکن است عملکرد کولر را مختل کند و منجر به خاموش شدن دستگاه شود. خرابی سنسور دما و محل نادرست پنل داخلی کولر را می توان از دلایل خرابی دستگاه عنوان کرد. محل نصب نادرست کولر گازی نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، نباید در مکان های گرم مانند شومینه، در مقابل آفتاب، در اتاق هایی با تعداد لامپ های زیاد و. .. نصب شود. همچنین برعکس، نصب پنل داخلی کولر گازی در مناطق بسیار سرد مانند مناطق مجاور سیستم های خنک کننده و یا درب خروجی معقول نبوده و منجر به عملکرد نادرست آن می شود. در صورت رفع نشدن نقص با تیم تعمیرات کولر گازی مدیا در اهواز تماس بگیرید.

2.فیلترهای کولر گازی کثیف هستند

کولر گازی و فیلترهای برای جذب آلاینده ها و گرد و غبار موجود در هوای اطراف تعبیه شده است که در صورت کثیف بودن فیلترها جریان هوا در کولر گازی مدیا با مشکل مواجه می شود و دستگاه به کندی کار می کند. ادامه این روند به کولر گازی آسیب میرساند، برای جلوگیری از این اتفاق ممکن است گاز مبرد در کویل اواپراتور منجمد شود و دستگاه به طور خودکار خاموش شود. در این حالت کولر گازی و فیلترهای باید کاملا تمیز شوند و در صورت نیاز به تعمیر فن کولر گازی مدیا در اهواز بپردازید.

3.کویل کندانسور کولر گازی کثیف و شکافته شده است

کندانسور یا یونیت خارجی کولر گازی از مجموعه ای از کویل ها با هم، یک فن و یک کمپرسور تشکیل شده است که وظیفه انتقال گرمای مبرد به محیط بیرون را بر عهده دارند. اگر این کویل ها با گرد و غبار و آلودگی شدید پوشانده شوند به عنوان عایق عمل می کنند و فرآیند انتقال حرارت به کندی انجام می شود. در این حالت مایع خنک کننده داغ وارد یونیت داخلی می شود و دستگاه به طور مداوم تا زمانی که در نهایت بیش از حد گرم شود کار می کند. در این حالت کولر به صورت خودکار خاموش می شوند.

برای رفع این مشکل، تعمیر و نگهداری منظم کولر با تیم تعمیر کمپرسور کولر گازی مدیا اهواز ضروری است.

هزینه تعمیر کولر گازی مدیا در اهواز

هنگام تعیین هزینه تعمیر کولر گازی در اهواز بودجه با توجه به محدوده خرابی و نگهداری، تعویض یا عدم تعویض قطعات یدکی و نیروی کار مورد نیاز تعیین می شود. تیم های نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا اهواز راه حل های مناسبی را برای پروژه های خدمات فردی و شرکتی ارائه می دهند.

برای اطلاع از هزینه تعمیر کولرگازی مدیا در اهواز، کمپین های نگهداری و نصب می توانید با شماره نمایندگی مدیا در اهواز تماس بگیرید. هر زمان که بخواهید می توانید از برنامه های نمایندگی کولر گازی مدیا در اهواز بهره مند شوید.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل