مزیت های مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

رایج ترین دلیل تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی توشیبا

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز

تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز با تعمیر به موقع و سریع کولر گازی برای کاربران موثر می نماید. خرابی سیستم کولر گازی می تواند باعث از بین رفتن راحتی و عملکرد ناکارآمد در روزهای گرم تابستان شود. به همین دلیل لازم است با تیم حرفه ای تعمیر کولر گازی در اهواز برای رفع سریع خرابی های کولر گازی کار کنید.

برای تعمیر انواع لوازم خانگی توشیبا در محل تعیین شده شما می توانید با هزینه تعمیر کولرگازی توشیبا اهواز معقول و به صرفه می توانید با شماره نمایندگی توشیبا در اهواز ارتباط برقرار نمایید.

مزایای تعمیر با نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا اهواز

نمایندگی توشیبا در اهواز سرویسی است که از تکنسین های خبره برای نگهداری و تعمیر منظم سیستم های کولر گازی استفاده می کند. با این حال، با گذشت زمان، سیستم های کولر گازی ممکن است عملکرد و نقص عملکرد خود را به دلیل استفاده، آلودگی و اثرات زیست محیطی کاهش دهند. بنابراین بهره مندی از مزایای نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا اهواز بسیار مهم است.

تعمیر و نگهداری دوره ای در مرکز تعمیر کار کولر گازی توشیبا اهواز شامل بررسی منظم سیستم های کولر گازی، تمیز کردن آنها و در صورت لزوم تعویض قطعات می باشد. به لطف این روش های تعمیر و نگهداری در مرکز تعمیرکار کولر گازی توشیبا در اهواز، سیستم های کولر گازی می توانند کارآمدتر عمل کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. در عین حال، عمر سیستم کولر گازی افزایش می یابد و استفاده طولانی مدت را فراهم می کند.

علاوه بر این، یکی از مزایای نمایندگی تعمیر انواع لوازم خانگی در اهواز و نگهداری دوره ای، فواید سلامتی آن است. به مرور زمان فیلتر کولر گازی کثیف شده و مواد مضری مانند باکتری، گرد و غبار و گرده از خود ساطع می کند. به لطف تعمیر انواع لوازم خانگی توشیبا در محل مورد نظر، فیلتر کولر گازی به طور مرتب تمیز یا تعویض می شود.

خدمات تضمینی در نمایندگی توشیبا در اهواز

عملیاتی مانند تمیز کردن، تعمیر و نگهداری و به طور منظم انجام شود. تیم تعمیرات کولر گازی توشیبا اهواز خدمات تضمینی ارائه می دهد. این موسسه مزایای مختلفی را برای مشتریان خود فراهم می کنند. از جمله این مزایا می توان به امکاناتی مانند سرویس تکرار رایگان و تعویض قطعات یدکی در صورت عملکرد نادرست اشاره کرد.

نمایندگی کولر گازی توشیبا در اهواز خدمات تضمینی ارائه می دهد، عملیات را با دقت و به موقع انجام می دهد و رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد. این تضمین می کند که کولر گازی شما به خوبی کار می کند و از خرابی های بعدی جلوگیری می کند.

با دریافت خدمات تضمینی از نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز مطمئن، می توانید عمر کولر گازی خود را افزایش داده و به نحو احسن از آن استفاده کنید.

انواع خرابی در کولر گازی توشیبا

هنگامی که با کولر گازی توشیبا کار می نمایید، ممکن است با انواع نقص مواجه می شوید. برای شناخت مهمترین مشکلات کولر گازی به موارد ذیل دقت نمایید:

1.کولر گازی کار نمی کند

اگر سیستم هیچ علامتی از فعالیت نشان نداد و روشن نشد، قبل از تماس با خدمات فنی تعمیر فن کولر گازی توشیبا در اهواز، فیوز بویلر را بررسی کنید تا ببینید آیا سیستم فعال است یا خیر.

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که باعث می شود کولر گازی خاموش شود، از جمله ولتاژ کاری ناشی از فیلترهای کثیف.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، کولر گازی را به طور کامل از منبع برق خاموش کنید و با خدمات فنی تعمیرات کولر گازی توشیبا اهواز تماس بگیرید تا قبل از استفاده مجدد، دستگاه را بررسی کنند.

2.توزیع هوای بد از کولر گازی توشیبا

در خانه هایی که دارای سیستم کولر گازی کانالی هستید، باید مطمئن شوید که منافذ تهویه توسط هیچ مبلمان یا وسیله ای آن را مسدود نمی کند.

در صورتی که با رفع این مانع هنوز کولر گازی به خوبی باد را مدیریت نمی کند با تیم حرفه ای تعمیر فن کولر گازی توشیبا در اهواز تماس بگیرید.

3.واحد داخلی کولر گازی توشیبا در حال نشت آب است

این مشکل معمولاً نشانه گرفتگی خط لوله تخلیه با گرد و غبار و کثیفی است که از واحد داخلی با متراکم شدن در حین کار خارج می شود. این می تواند منجر به رشد کپک و میکروب ها شود.

مقصر همچنین ممکن است یک فیلتر کثیف باشد؛ زیرا اگر هوا نتواند به طور موثر از دستگاه عبور کند، به این معنی است که کویل اواپراتور هوای گرم را دریافت نمی کند و در حال یخ زدن است. هنگامی که هر گونه رطوبت در هوا به سیم پیچ اواپراتور می رسد، در نهایت از دستگاه نشت می کند.

مشکل اخیر را می توان با رعایت نگهداری صحیح فیلتر اجتناب کرد، اما اگر یونیت داخلی شما نشتی دارد، توصیه ما این است که قبل از اینکه خودتان آن را تعمیر کنید، با تیم خدمات فنی تعمیر کمپرسور کولر گازی توشیبا اهواز ارتباط بگیرید.

هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز

هزینه تعمیر کولرگازی توشیبا اهواز در نمایندگی تعمیرات توشیبا در اهواز یکی از مواردی است که مشتریان بیشترین توجه را به آن دارند. در حالی که همه خواهان دریافت خدمات کولر گازی با کیفیت و قابل اعتماد هستند، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرند. نمایندگی کولر گازی توشیبا در اهواز که هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا اهواز مقرون به صرفه را ارائه می دهد، نقش مهمی در رفع نیازهای مشتریان و اطمینان از رضایت آنها دارد.

شرکتی که هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز مقرون به صرفه را در خدمات کولر گازی ارائه می دهد، رضایت مشتری را اولویت خود داده است. نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در اهواز قیمت های خود را مطابق با شرایط بازار تعیین می کند و بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. برای ارتباط با تیم تعمیرات کولر گازی توشیبا در اهواز می توانید با شماره نمایندگی توشیبا در اهواز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل