مزیت های مرکز تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

رایج ترین دلیل تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی تراست

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر کولر گازی تراست در اهواز

لیست قیمت تعمیر کولر گازی تراست در اهواز

نوع تعمیر کولرگازیهزینه خدمات تعمیر کولرگازی
انجام سرویس سالیانه کولرگازی600 تا 800 هزار تومان
باز و بست دستگاه300 تا 550 هزار تومان
تعمیرات برد الکترونیکی600 تا 900 هزار تومان
تعویض موتور فن کندانسوراز یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
تعویض موتور فن یونیت داخلیاز یک میلیون و صد تا یک میلیون چهارصد هزار تومان
تعویض شیربرقی اسپلیتاز یک میلیون تا یک میلیون و سیصد هزار تومان
تعویض خازن راه انداز500 تا 900 هزار تومان
تعویض کمپرسوراز دو میلیون و دویست تا چهار میلیون تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی250 هزار تومان

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات کولر گازی تراست در اهواز

تعمیر کولر گازی در اهواز با خدمات تعمیر، نگهداری و نصب کولر گازی تراست به کاربران کمک می کند تا هوای خنک دائمی داشته باشند.

خدماتی که در نمایندگی کولر گازی تراست در اهواز برای کاربران ارائه می شود، متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف شهر و نیازهای خاص هر فرد طراحی شده است. نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در اهواز که از میزان رضایت مشتری بالایی برخوردار است، مناسب ترین راه حل ها را برای انواع مدل های کولر گازی تراست در اهواز گسترده ارائه می دهد.

ما به عنوان نمایندگی تراست در اهواز و نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز از به روزترین تکنیک ها برای کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر کولر گازی شما استفاده می کنیم. با برنامه ریزی سالانه تعمیر و نگهداری کولر گازی شما، از خرابی های غافلگیرکننده جلوگیری می کنیم و در نتیجه دمای محیط داخلی ایده آل را در تمام فصول اهواز فراهم می کنیم.

چرا تعمیرات کولر گازی تراست اهواز مورد نیاز است؟

نمایندگی کولر گازی تراست در اهواز مجموعه ای است که تعمیر، نگهداری و تعمیر انواع لوازم خانگی تراست در محل درخواستی شما را ارائه می دهد. نگهداری و تعمیر منظم کولر گازی برای اطمینان از عملکرد طولانی مدت و کارآمد بسیار مهم است. بنابراین تعمیرات کولر گازی تراست اهواز مورد نیاز است.

کولر گازی تراست دستگاه هایی با تکنولوژی بالا و ساختار پیچیده هستند. بنابراین در صورت بروز هرگونه نقص یا نیاز به تعمیر و نگهداری، این دستگاه ها باید توسط سرویس فنی تعمیر کار کولر گازی تراست اهواز بررسی و تعمیر شوند. تعمیرات کولر گازی تراست اهواز با پرسنل مجرب و آموزش دیده خدمات ارائه می شود. به این ترتیب می توانید کولر گازی خود را به دستان مطمئن بسپارید و مشکلات خود را حل کنید.

یکی دیگر از دلایل نیاز به سرویس کولر گازی تراست افزایش بهره وری انرژی است. نگهداری و تمیز کردن منظم کولر گازی تضمین می کند که مصرف انرژی در سطح بهینه نگه داشته می شود. این امر هم به کاهش قبض انرژی کمک می کند و هم از محیط زیست محافظت می کند. نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در اهواز از طریق تکنسین های متخصص خود کارهای لازم را برای افزایش بازده انرژی کولرهای گازی شما انجام می دهد.

مزایای کار با نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست اهواز

خدمات در سراسر اهواز

نصب، تعمیر و نگهداری و خدمات یک روزه به تمام مناطق اهواز با شبکه خدمات گسترده آن.

تیم دوستانه

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در اهواز با تیم دوستانه که بر رضایت مشتری تمرکز دارد، دارای مهارت های ارتباطی قوی است، درک و راه حل های عملی ایجاد می کند.

قیمت های اقتصادی

هزینه تعمیر کولر گازی تراست اهواز برای انواع خدمات کولر گازی بسیار مقرون به صرفه است.

حرفه ای بودن و تجربه

نمایندگی تعمیرات تراست در اهواز بیش از چندین سال تجربه در صنعت، کارکنان خدمات مجاز که خود را بهبود می بخشد و از فناوری و نوآوری های کولر گازی پیروی می کند.

مداخله سریع و در محل

نمایندگی تعمیرات تراست در اهواز با دریافت درخواست های خرابی فرآیند سرویس را شروع کرده و در مدت زمان کوتاهی به آدرس شما می آید و سرویس در محل ارائه می دهد.

قطعات یدکی و لوازم جانبی غنی

استفاده از قطعات یدکی 100% اورجینال کولر گازی برای تعمیر و تضمین عملکرد یکسان کولر گازی برای چندین سال.

انواع خرابی در کولر گازی تراست

امروزه استفاده از کولر گازی تراست بسیار رایج شده است و به همین دلیل است که آشنایی با مشکلات احتمالی آنها بسیار مهم استاین سیستم به مرور زمان ممکن است خراب شود. مهمترین خرابی های کولر گازی تراست موارد ذیل می باشد:

خرابی تابلو برق کولر گازی تراست یونیت

تابلو برق کولر گازی تراست وظیفه کنترل فعالیت های قسمت های مختلف دستگاه مانند خاموش شدن کمپرسور، روشن کردن فن های کندانسور، تغییر میزان سرمایش یا گرمایش و غیره دستگاه را بر عهده دارد. در صورت بروز مشکل در کولر گازی تراست پنل دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و برای رفع این مشکل باید پنل توسط مراکز تعمیر کمپرسور کولر گازی تراست اهواز تعمیر یا تعویض شود..

کندانسور کولر گازی معیوب است و شکاف دارد

در صورت خرابی کولر و کندانسور تراست، برق مورد نیاز دستگاه را نمی توان تامین کرد که در این صورت به طور مکرر خاموش و روشن می شود. در این حالت خازن ها باید توسط سرویس مجاز تعویض شوند تا مشکل برطرف شود.

خرابی فن کندانسور

اگر فن کندانسور و تراستر کولر گازی شما معیوب شود و به درستی کار نکند، فرایند خنک سازی مبرد به درستی انجام نمی شود. همچنین در صورتی که صفحه فن داخلی (اواپراتور) دچار مشکل شود، روند خنک سازی فضای مورد نیاز به کندی انجام می شود. در این حالت دستگاه بیش از حد گرم می شود و خاموش می شود. بنابراین لازم است در صورت خرابی یا عملکرد نادرست فن کندانسور، توسط نمایندگی تعمیر فن کولر گازی تراست در اهواز، مشکل برطرف شود.

برای تعمیر انواع لوازم خانگی تراست در محل کار یا زندگی می توانید با شماره نمایندگی تراست در اهواز تماس بگیرید.

هزینه تعمیر کولر گازی تراست اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست اهواز خدمات سفارشی را برای نیازهای هر مشتری ارائه می دهد. تعمیر کار کولر گازی تراست اهواز کلیه عملیات عیب یابی و تعویض قطعه را با توجه به مدل و نیاز کولر گازی شما با دقت و هزینه تعمیر کولرگازی تراست در اهواز مقرون به صرفه انجام می دهد. هزینه تعمیر کولرگازی تراست در اهواز به عوامل زیر بستگی دارد:

هزینه تعمیر کولر گازی تراست در اهواز بسته به عواملی مانند مدل و اندازه کولر گازی، نوع نیاز به سرویس و شدت خرابی متفاوت است.

هزینه تعمیر کولرگازی تراست در اهواز به طور کلی بر اساس لیست قیمت استاندارد تعیین می شود، اما ممکن است هزینه های اضافی نیز وجود داشته باشد. گزینه های پرداخت مختلفی مانند پول نقد، کارت اعتباری و کارت نقدی ممکن است برای خدمات کولر گازی تراست ارائه شود.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل