مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز و تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

14

تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

هزینه خدمات تعمیر مایکروفر خدمات تعمیر ماکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفر از ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفر از ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفر از ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفر از ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز

سال‌های زیادی است که مصرف کنندگان در داخل ایران برای لوازم برقی خود برند ویرپول را انتخاب می‌کنند. در مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در سطح جهان می‌باشد که سال‌های زیادی از فعالیت آن می‌گذرد. ویرپول توانسته است در سطح جهان جایگاه خوبی را کسب کرده و اعتماد مشتریان را جلب کند. از دیگر امتیازات خرید محصولات برقی و مایکروفر‌های این برند دریافت خدمات پس از فروش از نمایندگی‌های معتبر در بسیاری از شهرهای کشورمان می‌باشد. شما می‌توانید به عنوان مثال با مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز از خدمات تعمیر و عیب یابی مایکروفر‌های این برند در شهر اهواز بهره‌مند گردید.

لیستی از مشکلات متداول در مایکروفر‌های این برند را در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید. این مطالب تنها به عنوان یک راهنمایی بیشتر برای تشخیص علت اصلی مشکل در مایکروفر شما هستند و هرگز توصیه نمی‌شود از آنها برای تعمیر این دستگاه استفاده نمایید. هر زمان با ایرادی در کارکرد مایکروفر خود مواجه شدید باید حتماً با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس گرفته و از کارشناسان حاضر در این مرکز در مورد علل خرابی دستگاه خود راهنمایی بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز با ما همراه شوید.

دلیل صدای زیاد در مایکروفر ویرپول چیست

بررسی دلیل خاموش شدن ناگهانی مایکروفر ویرپول

 بررسی دلیل از کار افتادن فن

بررسی دلیل گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر ویرپول

هزینه تعمیر مایکروویو ویرپول در اهواز

دلیل صدای زیاد در مایکروفر ویرپول چیست

زمانی که مایکروفر خود را روشن می‌کنید و صدای غیر عادی به گوش شما می‌رسد باید نسبت به این صدا هوشیار بوده و هرچه سریع‌تر به دنبال پیدا کردن علت آن باشید. اگر مطمئن هستید ظرفی با دیواره‌های مایکروفر شما برخورد نمی‌کند از کارشناسان تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز برای شناخت دلایل مرتبط راهنمایی بخواهید. یکی از مواردی که باعث صدا دادن مایکروفر در زمان کار می‌شود خراب شدن موتور گردان دستگاه می‌باشد که گاهی نیاز به تعویض آن خواهد بود.

مورد دیگری که باید نسبت به آن هوشیار باشید عدم چک شدن سینی به کوپلینگ در مایکروفر می‌باشد و یا احتمال خرابی خود کوپلینگ وجود دارد که باید عوض شود. پس از اطمینان از موارد گفته شده شفت مایکروفر را به کمک نمایندگی مایکروفر ویرپول در اهواز مورد بررسی قرار داده و از سالم بودن دیود و مگنترون دستگاه اطمینان پیدا کنید. دیگر قطعاتی که باید به بررسی آن بپردازید ریل زیر سینی مایکروفر و همچنین فن دستگاه می‌باشد که اگر نیاز به تعمیر یا تعویض هر یک از آنها بود با تعمیر کار مایکروفر ویرپول اهواز تماس داشته باشید.

بررسی دلیل خاموش شدن ناگهانی مایکروفر ویرپول

از دیگر مشکلاتی که در دستگاه شما ممکن است اتفاق بیفتد خاموش شدن ناگهانی مایکروفر می‌باشد که این موضوع را دفعات زیادی کاربران به مراکز تعمیراتی اعلام کرده‌اند. برای اینکه بتوان پروسه عیب یابی مایکروفر را با استفاده از ابزارهای دقیق و به صورت حرفه‌ای انجام داد لازم است از نمایندگی ویرپول در اهواز کمک بخواهید. گاهی اوقات قطعات داخلی مایکروفر همگی سالم هستند و تنها به علت اینکه شما به مدت زمان طولانی و پشت سر هم از این دستگاه استفاده نموده‌اید مایکروفر داغ کرده و خاموش می‌شود. به یاد داشته باشید پس از هر بار استفاده کمی به دستگاه خود استراحت دهید.

گاهی اوقات دلیل خاموش شدن مایکروفر نوسان در جریان برق یا خراب شدن ترانس دستگاه می‌باشد که می‌توان بررسی این موضوع را به کارشناسان تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز سپرد. از دیگر دلایل خاموش شدن مایکروفر می‌توان به سوختن فن مایکروفر یا مسدود شدن هواکش آن اشاره داشت. همچنین لازم است قطعات دیگری مانند فیوز و میکروسوئیچ مورد بررسی قرار بگیرند. در نهایت اگر مشکل دستگاه خود را نتوانستید پیدا کنید حتماً با نمایندگی تعمیرات ویرپول در اهواز تماس گرفته و از کارشناسان کمک بخواهید.

 بررسی دلیل از کار افتادن فن توسط متخصصین تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

فنی که از قطعات مهم و بسیار اصلی در مایکروفر شما می‌باشد که گرمای تولید شده درون دستگاه را به فضای بیرون منتقل می‌سازد. اگر فن دستگاه شما از کار بیفتد گرمای محفوظ در فضای داخلی به بیرون منتقل نشده و مشکلات متعددی را برای کارکرد دستگاه به وجود می‌آورد. برای حل این موضوع لازم است از مراکز تعمیر مایکروفر ویرپول اهواز بخواهید از مسدود نبودن فیلتر چربی مایکروفر مطمئن شوند. همچنین به کمک کارشناسان تعمیرات مایکروفر ویرپول اهواز خراب شدن موتور فن و یا موتور مایکروویو را مورد بررسی قرار دهید.

اگر تا اینجای کار نتوانستید ایراد دستگاه خود را برطرف نمایید باید بدانید احتمال مسدود شدن فیلتر زغال چوب در مایکروفر وجود دارد که این مورد را تنها یک تعمیرکار مایکروفر ویرپول در اهواز که تجربه کافی داشته باشد می‌تواند برطرف سازد. احتمال دیگر کثیف شدن بیش از حد فن مایکروفر می‌باشد که اگر از موقعیت آن در دستگاه خود مطمئن نیستید برای نظافت آن از کارشناسان تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز کمک بخواهید.

بررسی دلیل گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر ویرپول

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که شما در مایکروفر خود از آن استفاده می‌کنید عملکرد گرم کردن مواد غذایی می‌باشد که اختلال در کار آن برای شما دردسرهای زیادی را به همراه دارد. برای رفع این مشکل در درجه اول متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیرات ویرپول در اهواز به بررسی قطعه‌ای به نام مگنترون در مایکروفر می‌پردازند. پس از آن لازم است قطعات دیگری مانند خازن و ترموستات دستگاه شما مورد بررسی قرار گیرد.

مورد دیگری که لازم است برای بررسی آن با شماره نمایندگی ویرپول در اهواز تماس داشته باشید خراب شدن میکروسوئیچ درب دستگاه مایکروفر می‌باشد. اگر مشکل کارکرد مایکروفر شما ادامه داشت لازم است برای بررسی برد الکترونیکی این دستگاه با مراکز تخصصی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز تماس داشته باشید و یا از مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی ویرپول در محل کمک بخواهید.

هزینه تعمیر مایکروویو ویرپول در اهواز

یکی از مشکلات مهمی که در زمان خرابی دستگاه گریبانگیر شما می‌شود هزینه‌ای است که باید بابت تعمیر مایکروفر خود بپردازید. این موضوع مسلماً برای شما اهمیت زیادی دارد و برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز لازم است به مراکز مجاز مراجعه داشته باشید. کارشناسان تعمیر مایکروویو ویرپول در اهواز می‌تواند پس از تشخیص علت بروز مشکل در این دستگاه آن را رفع نموده و هزینه آن را به شما اعلام نمایند.

نمایندگی ویرپول در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل