مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات مایکروفر در اهواز | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات مایکروفر در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اهواز
نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اهواز

رایج ترین دلیل تعمیرات مایکروفر در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات مایکروفر در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات مایکروفر در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات مایکروفر در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اهواز

امروزه مایکروفر‌ها تبدیل به یکی از وسایل ضروری و مهم در اغلب خانه‌ها شدند و شما در بسیاری از منازل مسکونی و ادارات شاهد استفاده از این دستگاه هستید. برندهایی که در کار تولید مایکروفر و وسایل برقی فعالیت دارند بسیار گسترده هستند و این موضوع انتخاب را برای شما بسیار ساده‌تر خواهد ساخت. اما در زمان خرید علاوه بر ظاهر و کیفیت کار باید به نکات دیگری مانند خدمات پس از فروش توجه داشته باشید. زیرا به هر حال مایکروفر یک وسیله برقی است و امکان خرابی آن در هر لحظه وجود دارد، حتی زمانی که به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده باشید. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید مطمئن شوید می‌توانید در صورت لزوم با شماره نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته و برای رفع مشکلات دستگاه خود کمک بخواهید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با لیستی از مشکلاتی آشنا سازیم که در مایکروفر‌ها بیشتر دیده می‌شود و احتمال برخورد با آنها بالاتر است. این موارد را شاید شما هم تا به حال تجربه کرده باشید و یا در آینده برای شما اتفاق بیفتد. برای اینکه بتوانید کار تعمیر مایکروفر خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و خیالتان از بابت کیفیت کار راحت باشد بهتر است با بهترین تعمیرکار مایکروفر اهواز تماس داشته و برای عیب یابی و تعمیر دستگاه از این کارشناسان کمک بخواهید.

روند عیب یابی مایکروفر به چه شکل انجام خواهد شد

چند نکته مهم که فرد کارشناس برای عیب یابی مایکروفر و تعمیر آن باید در نظر داشته باشد

عیب یابی مشکل گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر

علت نچرخیدن ظرف داخل مایکروفر چه می‌تواند باشد

معرفی دلیل کار نکردن گریل

عیب یابی مشکل جرقه زدن در مایکروفر

بررسی دلیل روشن نشدن مایکروفر

چرا مایکروفر شما پس از چند ثانیه کار کرد خاموش می‌شود

هزینه تعمیر مایکروفر در اهواز

روند عیب یابی مایکروفر به چه شکل انجام خواهد شد

در مرحله اول لازم است به شما متذکر شویم عیب یابی و تعمیر مایکروفر می‌تواند نه تنها به دستگاه شما آسیب بیشتری برساند بلکه کار خطرناکی است. در خازن این دستگاه حتی در زمان خاموشی آن ولتاژ بسیار بالایی ذخیره می‌شود که این موضوع می‌تواند خطر برق گرفتگی و آسیب‌های جانی را به دنبال داشته باشد. به همین علت توصیه می‌کنیم برای عیب یابی مایکروفر خود از هر برندی که هست همان ابتدا با مراکز تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان حاضر در مرکز استفاده نمایید.

اغلب فرد متخصص از وسایلی مانند پیچ گوشتی یا اهم سنج و همچنین فیوزکش برای عیب یابی دستگاه شما استفاده می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که در مایکروفر‌ها دیده می‌شوند را یک متخصص تعمیر مایکروفر اهواز می‌تواند به سادگی تشخیص داده و با کمترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان برای شما برطرف سازد. همیشه باید در نظر داشته باشید قبل از اینکه بخواهید کار تعمیر دستگاه خود را انجام دهید حتماً باید آن را از برق جدا کنید و خودتان هرگز به تنهایی این کار را انجام ندهید.

چند نکته مهم که فرد کارشناس برای عیب یابی مایکروفر و تعمیر آن باید در نظر داشته باشد

همانطور که گفته شد ولتاژ بالایی در خازن مایکروفر ذخیره می‌شود و به همین علت فردی که اقدام به تعمیر این دستگاه می‌کند باید قبل از هر کار مطمئن شود خازن آن را به طور کامل تخلیه کرده است. حتی اگر مایکروفر شما خاموش بوده و به برق وصل نباشد باز هم خازن می‌تواند خطرساز شود. انجام این کار را بهتر است حتماً به متخصصین تعمیر انواع مایکروفر در اهواز بسپارید تا خطری برای شما پیش نیاید. برای تخلیه کردن خازن مایکروفر نیاز به یک مقاومت سیمی و یک جفت سیم اتصال دهنده می‌باشد که در انتها گیره سوسماری داشته باشند.

کافی است یکی از سیم‌ها را به هر دو سر مقاومت متصل کنید. در ادامه باید یکی از سیم‌های اتصال دهنده به بخش فلزی پیچ گوشتی وصل شود و سیم دیگر را به پایانه‌های خازن وصل نمایید. در ادامه نوک پیچ گوشتی خود را به پایانه دیگر متصل نمایید و منتظر باشید جرقه کوچکی ایجاد شود. اگر خازن مایکروفر شما دارای سه پایانه می‌باشد باید این کار را برای پایانه وسطی و همچنین پایانه خارجی به طور جداگانه تکرار کنید.

عیب یابی مشکل گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به زمان بپردازیم که شما مواد غذایی را در مایکروفر خود قرار می‌دهید اما پس از اتمام زمان متوجه می‌شوید مواد خوراکی گرم نشده‌اند. کارشناسان تعمیر مایکروفر در اهواز برای حل این مشکل آماده خدمت رسانی به شما هستند. دلایل متعدد وجود دارد که می‌تواند منجر به گرم نشدن مواد خوراکی درون مایکروفر شود که نیاز است یک فرد متخصص یک به یک آنها را مورد بررسی قرار داده و در صورت پیدا کردن ایراد در هر کدام از قطعات نسبت به رفع آن اقدام نماید.

اولین بخشی که لازم است توسط مراکز تعمیرات مایکروفر در اهواز مورد بررسی قرار گیرد لامپ مایکروفر شما می‌باشد که احتمال سوختن یا آسیب دیدن اتصالات آن وجود دارد. در مرحله اول لازم است تمام قطع کننده‌های گرما در فر و مگنتون را مورد بررسی قرار دهید. این گرم کننده‌ها در واقع قطعاتی به شکل دیسک هستند که به کمک یک سیم به فر و یا به مگنترون مایکروفر شما متصل شده‌اند. در ادامه یکی از سیم‌ها را جدا کرده و حالا اهمتر را روی وضعیت مناسب تنظیم کنید. اگر عدد درستی را در پایانه‌ها مشاهده نکردید نیاز به تعویض این قطعه وجود دارد.

گاهی اوقات متوجه می‌شوید قطع کننده‌های گرما در فر و مگنترون دستگاه شما هیچ مشکلی ندارند. در چنین شرایطی نوبت به بررسی خازن یا دیود مایکروفر می‌رسد. همچنین گاهی اوقات ممکن است ایراد از سوی خود مگنترون یا مبدل استفاده شده در مایکروفر باشد که بررسی این قطعه حتماً باید توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر در شهر اهواز صورت پذیرد. در نهایت اگر ایرادی در هیچ کدام از قطعات گفته شده پیدا نکردید احتمال خراب شدن ترانس‌های ولتاژ و یا برد الکترونیکی دستگاه خود را در نظر داشته باشید.

علت نچرخیدن ظرف داخل مایکروفر چه می‌تواند باشد

از یک سینی گردان در داخل مایکروفر برای چرخاندن مواد غذایی و رساندن حرارت یکنواخت به تمام سطح آنها استفاده می‌شود. اگر در گردش سینی درون مایکروفر ایرادی مشاهده شده است احتمال دارد کثیفی زیاد محیط داخلی دستگاه این وضعیت را ایجاد کرده باشد. پس بهتر است قبل از اینکه با مراکز تخصصی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید با استفاده از اسکاچ و مواد شوینده ملایم سطح داخلی مایکروفر خود را از هرگونه چربی و ذرات مواد غذایی به خوبی تمیز کنید. گاهی ذرات چربی جمع شده یک مانع در مسیر حرکت سینی داخلی مایکروفر ایجاد می‌کنند.

اما اگر پس از نظافت دستگاه باز هم مشکل نچرخیدن سینی وجود داشت بهتر است از یک فرد متخصص بخواهید ولتاژ موجود در پریز برق را مورد بررسی قرار دهد. اگر میزان این ولتاژ از ۱۱۵ ولت کمتر باشد یعنی نشان می‌دهد در سرویس برقی یا مدار شکن مایکروفر شما مشکلی به وجود آمده است که بررسی آن را باید حتماً به تعمیرکار مایکروفر اهواز بسپارید. از عوامل مشکل ساز دیگر در نچرخیدن سینی مایکروفر می‌تواند موتور صفحه گردان دستگاه باشد که برای بررسی آن لازم است مایکروفر را برگردانده و گریل زیرین آن را جدا نمایید. حالا با استفاده از اهم متر می‌توان پایانه‌های موتور گردان را مورد بررسی قرار داد و اگر نیاز به تعویض آن بود انجام این کار را به افراد متخصص بسپارید.

با ادامه یافتن مشکل هدایت کننده موج در مایکروفر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. نیاز به چک کردن مگنترون دستگاه نیز گاهی وجود دارد که با وجود خطرناک بودن و حساس بودن این قطعه توصیه می‌شود حتماً از تعمیرکار مایکروفر در اهواز کمک بخواهید.

معرفی دلیل کار نکردن گریل توسط متخصصین تعمیر مایکروفر در اهواز

گریل مایکروفر یکی از ‌بخش‌های کاربردی و مهم در این دستگاه می‌باشد که کار نکردن آن مسلماً برای شما مهم بوده و به دنبال راه حلی سریع برای برطرف نمودن این مشکل خواهید بود. در صورت کار نکردن گریل مایکروفر اولین بخشی که متخصصین تعمیر مایکروفر در اهواز به سراغ آن می‌روند المنت دستگاه شما خواهد بود. ممکن است به مرور زمان در کارکرد این قطعه مشکلی ایجاد شده و اتصالات آن دچار قطعی شوند. گاهی اوقات نیز خود المنت سوخته و نیاز به تعویض دارد که این کار را حتماً باید به افراد واجد شرایط و دارای تخصص کافی بسپارید.

در صورت سالم بودن المنت دستگاه قطعه دیگری که نیاز به عیب‌یابی و بررسی دارد ترموستات مایکروفر خواهد بود. این قطعه نیز از قطعات حساس مایکروفر شما می‌باشد که توصیه می‌شود برای عیب یابی آن با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید. اگر از سالم بودن ترموستات دستگاه خود نیز مطمئن شدید باید وضعیت برد الکترونیکی آن را مورد بررسی قرار دهید. هرگز خودتان به برد الکترونیکی مایکروفر دست نزده و برای عیب یابی و تعمیر آن به کارشناسان تعمیر مایکروفر در اهواز مراجعه نمایید.

مشکل جرقه زدن در مایکروفر

یکی از ایرادهای متداولی که در برندهای مختلف مایکروفر امکان برخورد با آن وجود دارد مشکل جرقه زدن دستگاه در حین کار می‌باشد. قبل از اینکه بخواهید با بهترین تعمیرکار مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید لازم است چند مورد را خودتان چک کنید. استفاده از ظروف فلزی در مایکروفر ممنوع می‌باشد و ظرف شما نباید هیچگونه تزیینات فلزی در خود داشته باشد. دقت داشته باشید استفاده از فویل‌های آلومینیومی درون مایکروفر نیز می‌تواند همین وضعیت را ایجاد کرده و باعث جرقه زدن دستگاه در حین کار شود. در ادامه نگاهی به دیواره‌های داخلی دستگاه خود بیندازید و مطمئن شوید خطوطی روی آن ایجاد نشده باشد. گاهی از بین رفتن رنگ بدنه داخلی دستگاه باعث جرقه زدن آن در حین کار می‌شود.

پس از اینکه از موارد فوق اطمینان پیدا کردید از یک کارشناس تعمیر مایکروفر در اهواز بخواهید قطعات دیگر در دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد. گاهی اوقات جرقه زدن مایکروفر به دنبال ایراد در آنتن سر لامپ مگنتران دستگاه می‌باشد که ممکن است دهانه آن سیاه یا گشاد شده باشد. تعویض این قطعه را حتماً به کمک تعمیرکار سیار مایکروفر اهواز انجام دهید. مورد دیگری که در زمان جرقه زدن مایکروفر باید به بررسی آن بپردازید ورق میکا مایکروفر یا همان ورق نسوزی است که در این دستگاه از آن استفاده شده =است.

بررسی دلیل روشن نشدن مایکروفر

یکی دیگر از مشکلات مطرح که در مایکروفر‌های خود ممکن است آن را تجربه کرده باشید مشکل روشن نشدن دستگاه شما می‌باشد. در چنین وضعیتی مطمئن شوید مایکروفر را به برق وصل کرده‌اید و همچنین اگر اطلاعات کافی دارید میزان ولتاژ پریز را بررسی نمایید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. می‌توانید دستگاه را با یک پریز برق دیگر امتحان کرده و ببینید باز هم مشکل آن ادامه پیدا می‌کند یا نه. اگر همچنان مایکروفر شما روشن نمی‌شد احتمال آسیب دیدن سیستم برقی آن وجود دارد که باید حتماً بررسی و عیب یابی آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر در اهواز بسپارید.

احتمال آسیب دیدن کابل برق یا دو شاخه دستگاه را نیز باید در ذهن داشته باشید. اگر هیچ کدام از این موارد ایرادی نداشته و همچنین سیم‌کشی‌های داخلی دستگاه توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گرفتن باید احتمال بروز مشکل در کلید درب مایکروفر را در نظر بگیرید. مورد دیگری که می‌تواند منشا بروز این مشکل در مایکروفر شما باشد موتور فن دستگاه است که باید توسط مراکز تخصصی تعمیر مایکروفر اهواز مورد بررسی قرار گیرد.

چرا مایکروفر پس از چند ثانیه کار کرد خاموش می‌شود

گاهی مشکل شما در روشن شدن مایکروفر نیست بلکه زمانی است که مایکروفر پس از چند ثانیه کار کردن به صورت خود به خود متوقف شده و خاموش می‌گردد. این مشکل را می‌توانید توسط بهترین تعمیرگاه مایکروفر در اهواز مورد بررسی قرار داده و تمام موارد مرتبط با آن را چک کنید. احتمال دارد متوقف شدن مایکروفر شما به دلیل ایراد در کلید درب دستگاه باشد که می‌توانید برای تعویض این کلید با شماره تعمیرکار مایکروفر در اهواز تماس داشته و از کارشناسان آن راهنمایی بخواهید.

گاهی اوقات کلیدهای درد علائمی مانند داغ شدگی بیش از اندازه یا سوختگی را در خود نشان می‌دهند. مورد دیگری که می‌تواند باعث خاموش شدن ناگهانی مایکروفر شود برد کنترل دستگاه می‌باشد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. کارشناسان تعمیر مایکروفر در اهواز می‌توانند در کمترین زمان ممکن برد کنترل دستگاه را برای شما تعویض نمایند. اگر تنها بعضی از دکمه‌ها در مایکروفر شما کار نکرده و همبقیه دکمه‌های روی آن درست هستند احتمال خرابی دکمه‌های پنل کنترل و صفحه لمسی وجود دارد.

هزینه تعمیر مایکروفر در اهواز

اگر شما در مورد نحوه تعمیر مایکروفر در اهواز اطلاعی ندارید هرگز خودتان برای تعمیر این دستگاه اقدام نکرده و با تعمیرکار مایکروفر اهواز تماس داشته باشید. تعمیر انواع مایکروفر در اهواز زیر نظر متخصصان به بهترین نحو ممکن صورت می‌پذیرد و برای اینکه از هزینه تعمیر مایکروفر اهواز اطلاع دقیق داشته باشید لازم است ایراد دستگاه توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر در اهواز در ابتدا مشخص گردد.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل

نوع خدمات تعمیرات لباسشویی هزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی200 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه
خدمات تعمیر یخچال هزینه تعمیر یخچال
تعویض فیلتر درایراز 880 تا 1250 هزار تومان
نصب دوباره یخچال 400 هزار تومان
شارژ گاز یخچال از 1300 تا 2200 هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچال از 550 تا 800 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچال از 1200 تا 2450 هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچال از 350 تا 700 هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچال از 550 تا 900 هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچال از 300 تا 500 هزار تومان
سرویس کامل یخچال 500 هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچال از 4800 تا 6850 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه
نوع تعمیر کولرگازیهزینه خدمات تعمیر کولرگازی
انجام سرویس سالیانه کولرگازی600 تا 800 هزار تومان
باز و بست دستگاه300 تا 550 هزار تومان
تعمیرات برد الکترونیکی600 تا 900 هزار تومان
تعویض موتور فن کندانسوراز یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
تعویض موتور فن یونیت داخلیاز یک میلیون و صد تا یک میلیون چهارصد هزار تومان
تعویض شیربرقی اسپلیتاز یک میلیون تا یک میلیون و سیصد هزار تومان
تعویض خازن راه انداز500 تا 900 هزار تومان
تعویض کمپرسوراز دو میلیون و دویست تا چهار میلیون تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی250 هزار تومان
نوع خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی
تعویض جت پمپ ماشین ظرفشویی از ۳۳۰۰ الی ۵۵۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی از ۱۳۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی از ۹۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی از ۷۵۰ الی ۱۶۰۰ هزار تومان
سرویس کامل ماشین ظرفشویی ۷۰۰ هزار تومان
تعویض بازوی آب پاش ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هزار تومان
رفع نشتی لگنچه ماشین ظرفشویی از ۷۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض موتور مقسم ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محلطبق نرخ اتحادیه
هزینه خدمات تعمیر مایکروفر خدمات تعمیر ماکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفر از ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفر از ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفر از ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفر از ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه
خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه
خدمات پکیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج500.000 تا 700.000 تومان
قیمت اسید شویی پکیج200.000 تا 350.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب500.000 تا 650.000 تومان
اجرت هواگیری پکیج150.000 تا 200.000 تومان
هزینه تعویض پمپ50.000 تا 170.000 تومان
هزینه تعمیر برد پکیج300.000 تا 500.000 تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن70.000 تا 150.000 تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه
خدمات تعمیر جاروبرقیهزینه خدمات تعمیر جاروبرقی
تعمیر بلبرینگ جاروبرقی200.000 تا 400.000 تومان
تعمیر کلکتور جاروبرقی350.000 تا 550.000 تومان
سیم پیچی موتور جاروبرقی200.000 تا 800.000 تومان
تعمیر پروانه جاروبرقی350.000 تا 550.000 تومان
تعمیر بالشتک جاروبرقی450.000 تا 800.000 تومان
تعویض سیم جمع‌کن جاروبرقی130.000 تا 250.000 تومان
تعمیر سیم جمع‌کن جارو ربرقی75.000 تا 150.000 تومان
تعمیر موتور جاروبرقی200.000 تا 750.000 تومان
تعمیر و تعویض ترموستات جاروبرقی135.000 تا 250.000 تومان
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه