مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز تعمیر مایکروفر اسنوا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

14

تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

هزینه خدمات تعمیر مایکروفر خدمات تعمیر ماکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفر از ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفر از ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفر از ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفر از ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز

اسنوا یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. این مجموعه در ابتدا در کار تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی بود و امروزه توانسته است حیطه کاری خود را گسترش داده و محصولات دیگری مانند مایکروفر‌ها را نیز تولید و عرضه نماید. کیفیت بالای اسنوا و خدمات پس از فروش خوبی که در بسیاری از شهرهای ایران ارائه می‌دهد باعث استقبال خوب مشتریان از محصولات این برند شده است. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز مشکلات دستگاه خود را با کارشناسان آن در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن به رفع آنها بپردازید.

از آنجایی که مشکلات مایکروفر‌ها می‌توانند بسیار گسترده باشند و اغلب افراد اطلاعات کافی برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه ندارند توصیه می‌شود حتماً با مراکز تعمیرات مایکروفر در اهواز تماس گرفته و تعمیر دستگاه خود را به کارشناسان حاضر در این مرکز بسپارید. در ادامه لیسی را مشاهده می‌کنید که مربوط به ایرادهای متداول در مایکروفر‌های اسنوا می‌باشد. توصیه می‌شود هرگز تلاش نداشته باشید این نکات را برای تعمیر دستگاه خود به کار ببرید و حتماً انجام این کار را به افرادی بسپارید که در زمینه تعمیر مایکروفر اسنوا اهواز تخصص کافی دارند.

دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر در برند اسنوا

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر اسنوا

بررسی علت دیده شدن دود

دلیل صدای زیاد مایکروفر اسنوا

هزینه تعمیر مایکروویو اسنوا در اهواز

دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر در برند اسنوا

گاهی اوقات با مشکل عدم حرکت سینی مایکروفر در برند اسنوا مواجه می‌شوید. در چنین حالتی توصیه می‌کنیم قبل از اینکه با کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز تماس داشته باشید خودتان چند نکته را رعایت کرده و بعد کارکرد دستگاه را تست کنید. یکی از این نکات مطمئن بودن از قرار گرفتن سینی در جای خود می‌باشد. همچنین اطمینان داشته باشید سطح داخلی دستگاه را به خوبی تمیز کرده‌اید و هیچ مانعی برای عبور و حرکت سینی درون آن وجود ندارد. اگر این نکات را چک کرده و مشکل شما ادامه داشت با تعمیرکار مایکروفر اسنوا در اهواز تماس برقرار نمایید.

یکی از علت‌های نچرخیدن سینی مایکروفر می‌تواند کثیف بودن غلطک‌های زیر آن باشد و یا احتمال خرابی این غلطک‌ها نیز وجود دارد. مورد دیگری که نیاز به بررسی خواهد داشت کوپلینگ مایکروفر می‌باشد که اگر نیاز به تعویض این قطعه بود باید با نمایندگی تعمیرات اسنوا در اهواز تماس برقرار نمایید. ادامه یافتن مشکل وضعیت موتور گردان مایکروفر و شفت آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر همچنان در حرکت سینی مایکروفر اختلال وجود داشت نیاز به بررسی برد الکترونیکی وجود دارد که باید انجام آن را به نمایندگی اسنوا در اهواز بسپارید.

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر اسنوا

از دیگر مشکلاتی که در مایکروفر‌های اسنوا با آن مواجه می‌شوید مشکل روشن نشدن دستگاه می‌باشد که می‌توانید بررسی و عیب یابی این موضوع را به تعمیر کار مایکروفر اسنوا اهواز بسپارید. یکی از دلایلی که مایکروفر شما روشن نمی‌شود درست بسته نشدن درب دستگاه می‌باشد که می‌تواند به دنبال گیر کردن چیزی در بین دست یا خراب شدن قفل و میکروسوئیچ درب اتفاق بیفتد. تعویض این قطعات را می‌توانید توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز انجام دهید.

در نظر داشته باشید یکی از دلایل مهم دیگر روشن نشدن مایکروفر اسنوا خراب شدن سیستم برق رسانی دستگاه شما می‌باشد. گاهی اوقات سیم‌کشی‌های داخلی مایکروفر دچار اتصالی یا قطعی می‌شوند و یا اینکه ایرادی در دو شاخه یا پریز برق مایکروفر شما به وجود می‌آید. این گونه موارد همگی تخصصی هستند و باید بررسی و عیب یابی آنها توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز صورت پذیرد. اگر همچنان مشکل روشن نشدن مایکروفر شما ادامه داشت به بررسی فیوز حرارتی و فیوز سرامیکی آن بپردازید. در نهایت نیز وضعیت مگنترون و برد الکترونیکی مایکروفر را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی دیده شدن دود توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

دلایل متفاوتی باعث دیده شدن دود در مایکروفر در زمان کارکرد دستگاه می‌شود که یکی از آنها مربوط به خود شما بوده و به نظافت نامناسب مایکروفر ارتباط دارد. ممکن است ذرات غذا و چربی‌های چسبیده به دیواره‌های مایکروفر در زمان کار دستگاه باعث دود دادن آن شود. پس در ابتدا به نظافت سطح داخلی دستگاه خود بپردازید و اگر مشکل شما ادامه داشت از مراکز تعمیرات مایکروفر اسنوا اهواز کمک بخواهید.

یکی از دلایل دود کردن مایکروفر در زمان کار اتصالی قطعات داخلی دستگاه می‌باشد که بررسی آن از عهده هر کسی بر نمی‌آید. شما باید از کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز بخواهید تمام سیستم داخلی و سیم‌کشی‌های دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهند. پس از اطمینان از این موضوع قطعات کلیدی مایکروویو را مورد بررسی قرار داده و از نسوختن آنها مطمئن شوید. اگر نیاز به تعویض هر یک از این قطعات وجود داشت می‌توانید با مراکز تعمیر مایکروویو اسنوا در اهواز تماس داشته و از کارشناسان کمک بخواهید.

دلیل صدای زیاد مایکروفر اسنوا

از دیگر مشکلات مطرح در مایکروفر اسنوا صداهای غیر عادی در دستگاه می‌باشد که می‌تواند به دنبال خرابی موتور گردان مایکروفر شما اتفاق بیفتد. این قطعه را مورد بررسی قرار داده و اگر مشکل دستگاه شما ادامه داشت برای بررسی کوپلینگ و اتصال آن به سینی از کارشناسان تعمیر انواع لوازم خانگی اسنوا در محل کمک بخواهید. اگر تا اینجای کار مشکلی مشاهده نکردید علت دیگر صدای مایکروفر شما می‌تواند شکستن شفت آن باشد.

مورد دیگری که باید توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز چک شود دیود و مگنترون مایکروفر می‌باشد که خرابی هر یک می‌تواند صدای ناهنجاری را در مایکروفر به دنبال داشته باشد. اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت ریل زیر سینی را نگاهی انداخته و مطمئن شوید سالم است و در نهایت از نمایندگی مایکروفر اسنوا در اهواز بخواهید وضعیت فن مایکروفر شما را مورد بررسی قرار دهد.

هزینه تعمیر مایکروویو اسنوا در اهواز

کارشناسانی که در مراکز معتبر و نمایندگی‌های مجاز برند اسنوا حضور دارند می‌توانند با ارزیابی مشکل فعلی دستگاه شما هزینه تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز را برآورد کنند. اگر برای تعیین هزینه کلی نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با شماره نمایندگی اسنوا در اهواز تماس داشته باشید. در نظر داشته باشید هزینه تعمیر مایکروفر اسنوا اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد و شما نمی‌توانید برای مشکل فعلی دستگاه خود بدون پیدا کردن ایراد اصلی آن مبلغ خاصی را مشخص سازید.

نمایندگی اسنوا در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر مایکروفر اسنوا  در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل