مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز و تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

1 –گرم نکردن مواد غذایی

2 –سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3 –معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4 –باز نشدن درب مایکروفر

5 –عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6 – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7 –جرقه زدن به هنگام کار کردن

8 – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9–روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10–جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11-روشن شدن خودکار مایکروفر

12–بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13–مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

14

تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

لیست قیمت تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

هزینه خدمات تعمیر مایکروفر خدمات تعمیر ماکروفر
تعویض مگنترون سولاردوم مایکروفراز ۸۸۰ تا ۲۳۵۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر اینورتر۱۲۸۰ هزار تومان
تعویض مگنترون مایکروفر معمولیاز ۸۸۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
تعویض خازن مایکروفر از ۳۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض دیود مایکروفر از ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی مایکروفر از ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض شیشه درب مایکروفر از ۴۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر تاچ مایکروفر از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعویض ترانس های ولتاژ مایکروفر از ۹۰۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل مشتریطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز

آریستون از بهترین برندهای مشهور ایتالیایی می‌باشد که می‌توانید برای لوازم خانگی خود و مایکروفر‌ها انتخاب کنید. این برند در سال ۱۹۱۱ فعالیت خود را توسط ریچاردستون آغاز کرد و بعدها به مرور به دلیل کیفیت بالای محصولات به شهرت بسیاری دست یافت. گفته می‌شود این مجموعه زیر مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایتالیا می‌باشد که برند ایندزیت نام دارد. شما در بسیاری از شهرهای ایران می‌توانید از خدمات پس از فروش برند آریستون استفاده داشته باشید و این خدمات در شهر اهواز نیز ارائه می‌شود. نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز یکی از مراکز معتبری است که می‌توانید در زمان مواجه شدن با مشکل در کارکرد دستگاه خود به کارشناسان حاضر در این مرکز مراجعه داشته باشید.

برای اینکه مشکل اصلی ایجاد شده در مایکروفر شما تشخیص داده شود نیاز به حضور افراد متخصص می‌باشد و به همین جهت باید در همان ابتدا با شماره نمایندگی آریستون در اهواز تماس بگیرید. در ادامه این مطلب لیستی از مشکلات متداول در مایکروفر‌های آریستون را مشاهده می‌کنید. راهکارهایی که برای تعمیر این دستگاه ارائه شده‌اند صرفاً جهت راهنمایی بیشتر شما می‌باشد و هرگز نباید برای تعمیر دستگاه خودتان اقدامی انجام دهید. نمایندگی تعمیرات آریستون در اهواز کار عیب‌یابی و حل مشکلات این دستگاه را برای شما انجام خواهد داد.

حل مشکل روشن نشدن مایکروفر آریستون

بررسی دلیل گرم نشدن مواد خوراکی درون مایکروفر آریستون

بررسی دلیل دیده شدن دود

بررسی دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر آریستون

هزینه تعمیر مایکروفر آریستون اهواز

حل مشکل روشن نشدن مایکروفر آریستون

در اینجا می‌خواهیم برای شما روش عیب یابی و تعمیر مایکروفر در زمانی که دستگاه شما به طور کلی روشن نمی‌شود را شرح دهیم. برای رفع چنین ایرادی در مایکروفر خود بهتر است در همان مرحله اول با مراکز تعمیرات مایکروفر در اهواز تماس داشته و از کارشناسان حاضر در آن برای رفع مشکل دستگاه خود راهنمایی بخواهید. یکی از دلایل روشن نشدن مایکروفر می‌تواند ایراد در سیستم برقی این دستگاه باشد که حتی خرابی قطعاتی مانند پریز برق می‌تواند چنین مشکلی را برای شما ایجاد کند. تعمیرکار مایکروفر آریستون در اهواز می‌تواند تمامی سیم‌کشی‌ها و مواردی که با سیستم برق رسانی مایکروفر شما در ارتباط هستند را مورد بررسی قرار دهد.

اگر مطمئن شدید در سیستم برق رسانی مایکروفر شما ایرادی وجود ندارد باید احتمالات دیگر مانند فعال نبودن قفل کودک دستگاه را در نظر داشته باشید. دفترچه راهنمای مایکروفر می‌تواند برای بررسی این موضوع به شما کمک کند. چنانچه با وجود چک کردن موارد فوق باز هم نمی‌توانید از دستگاه خود استفاده داشته باشید بهتر است از کارشناسان تعمیر لوازم خانگی در اهواز برای بررسی قطعات مهم داخلی دیگر کمک بخواهید.

بررسی دلیل گرم نشدن مواد خوراکی درون مایکروفر آریستون

یکی از علائمی که به شما هشدار می‌دهد اتفاقی درون مایکروفر رخ داده و یکی از قطعات آن خراب شده است گرم نشدن مواد غذایی داخل دستگاه می‌باشد. برای عیب یابی این موضوع در درجه اول لازم است از سالم بودن درب دستگاه خود مطمئن شوید که انجام این کار را می‌توانید به مراکز تعمیر مایکروویو آریستون در اهواز بسپارید. پس از اینکه از سالم بودن درب مایکروفر مطمئن شدید مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید تمیز بودن سطح داخلی دستگاه می‌باشد. گاهی جمع شدن چربی زیاد درون سطح داخلی مانع از فعالیت درست مایکروفر می‌شود. با یک اسکاج نرم داخل دستگاه را به خوبی در تمیز کرده و اگر باز هم مشکل ادامه داشت از نمایندگی مایکروفر آریستون در اهواز بخواهید قطعات دیگر دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

از دیگر قطعاتی که می‌تواند روی کارکرد صحیح مایکروفر شما تاثیر بگذارد خراب شدن دیود دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال خراب بودن ترانس‌های خازن نیز وجود دارد که باید توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز مورد بررسی قرار گیرد. از دیگر مواردی که نیاز به چک کردن دارد سیم‌کشی‌های دستگاه شما می‌باشد و همچنین احتمال آسیب دیدن مگنترون که مسئول تولید اشعه در مایکروفر می‌باشد را باید در نظر داشته باشید. اگر احساس کردید جابجایی دستگاه برای شما سخت است با مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی آریستون در محل تماس بگیرید.

بررسی دلیل دیده شدن دود توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز

گاهی اوقات پس از روشن کردن مایکروفر متوجه می‌شوید دود زیادی از دستگاه شما بلند می‌شود که به احتمال زیاد این قضیه شما را بسیار می‌ترساند. در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید فوراً دستگاه خود را از برق جدا سازید. باید در نظر داشته باشید در بسیاری از موارد دود کردن مایکروفر مشکل جدی نمی‌باشد و مربوط به نظافت نامناسب دستگاه است. پس با استفاده از یک محلول آب و جوش شیرین سطح داخلی مایکروفر خود را به خوبی تمیز کرده و بعد دوباره آن را به برق بزنید. اگر همچنان مشکل دود دادن دستگاه ادامه داشت با نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون اهواز تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید گاهی اوقات می‌تواند دود کردن مایکروفر شما به دلیل اتصالی داخلی در برخی از قطعات این دستگاه باشد که می‌تواند خطرناک بوده و خسارت‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. پس حتماً در زمان مواجه شدن با چنین مشکلی در مایکروفر خود قضیه را جدی گرفته و اگر پس از نظافت دستگاه مشکل شما رفع نشد از کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز راهنمایی بخواهید.

بررسی دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر آریستون

در این بخش می‌خواهیم دلیل نچرخیدن سینی در مایکروفر آریستون را برای شما شرح دهیم. گاهی اوقات برای رفع مشکل نیازی نیست با مراکز تعمیر مایکروفر آریستون اهواز تماس داشته باشید و خودتان می‌توانید با نظافت دستگاه و از بین بردن موانع و چربی‌ها مشکل را برطرف سازید. یکی از دیگر مشکلاتی که می‌تواند منجر به نچرخیدن سینی مایکروفر شود قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن می‌باشد که به مرور باعث آسیب دیدن موتور گردان دستگاه شده است. اگر به این موتور آسیبی وارد شده باشد باید توسط تعمیرکار مایکروفر آریستون اهواز تعویض گردد.

از دیگر دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر می‌توان به خراب شدن شفت زیر سینی اشاره داشت. اگر این قطع آسیب دیده باشد خودتان نمی‌توانید کار تعمیر آن را انجام دهید و حتماً باید با کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر مایکروفر آریستون اهواز

برای برآورد میزان هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز لازم است از افراد ماهر و متخصص در این زمینه راهنمایی بخواهید. کارشناسانی که در مراکز تعمیرات مایکروفر آریستون در اهواز حضور دارند می‌توانند مشکل دستگاه شما را شناسایی کرده و پس از آن میزان هزینه تقریبی برای تعمیر آن را پیش بینی نمایند.

نمایندگی آریستون در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آریستون در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل