مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش  در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش  در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش  در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11-

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز

لیست قیمت تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

نوع خدمات تعمیرات لباسشویی هزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی200 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات لباسشویی بوش در اهواز

در طول سال‌های اخیر برند بوش به یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در سطح جهان تبدیل شده است. در ایران نیز لوازم خانگی این برند طرفداران زیادی دارند و بسیاری از محصولات برند بوش در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه طراحی و تولید می‌شوند. به دلیل طراحی زیبا و ظاهر شکیل محصولات این برند افراد زیادی آن را انتخاب می‌کنند و البته نکاتی مانند خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز نیز در این انتخاب تاثیرگذار است. تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش اهواز می‌تواند در شناخت مشکلات این دستگاه به شما کمک زیادی کند. ما نیز چند راهنمایی جذاب در مورد ایرادهای متداول در ماشین‌های لباسشویی بوش را در ادامه آورده‌ایم.

دلیل متوقف نشدن عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی بوش

عیب یابی مشکل نشتی آب در لباسشویی بوش

عدم افزایش دمای کافی آب در ماشین لباسشویی

بررسی مشکل تخلیه نشدن آب در لباسشویی بوش

بیشتر بخوانید: تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

چرا عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی بوش متوقف نمی‌شود

گاهی اوقات روند آبگیری در ماشین لباسشویی بدون مشکلی آغاز می‌شود اما این روند متوقف نشده و تا حدی آب درون دیگ زیاد می‌شود که شما می‌توانید آن را از شیشه روی درب مشاهده کنید. این اختلال اغلب به دنبال خرابی شیر آب ورودی ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد که می‌توانید تعمیر یا تعویض آن را به بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش در اهواز بسپارید. خوشبختانه امکان تعمیر انواع ماشین لباسشویی بوش در اهواز میسر است و شما می‌توانید از خدمات کارشناسان ماهر و مجرب متفاوتی استفاده داشته باشید.

برای اینکه بتوانید عامل اصلی بروز این مشکل را در لباسشویی خود پیدا کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم جریان برق ورودی ماشین لباسشویی را قطع کنید. اگر روند آبرسانی به دستگاه همچنان ادامه داشت در شیر آب اشکالی وجود دارد. اما اگر با قطع برق ورود آب نیز متوقف می‌گردد احتمال در قطعاتی مانند سوئیچ فشار را باید در نظر داشته باشید. این قطعه را توسط مراکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش اهواز چک کرده و اگر باز هم مشکل ادامه داشت به سراغ تایمر ماشین لباسشویی خواهیم رفت. امکان کم بودن فشار ورودی آب نیز وجود دارد. اگر در نهایت نتوانستید مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

عیب یابی مشکل نشتی آب لباسشویی بوش در اهواز

نشتی آب از جمله مشکلات رایج و البته گاه پیچیده در ماشین‌های لباسشویی می‌باشد که امکان برخورد با آن در برند بوش نیز مانند سایر برندها زیاد است. برای تشخیص علت اصلی نشتی در لباسشویی بوش باید از یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شهر اهواز کمک بخواهید تا بتوانید محل دقیق نشتی در دستگاه خود را پیدا کنید. در بسیاری از موارد به دنبال پوسیدگی و پاره شدن لاستیک‌های دور در نشتی آب از ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد که می‌توانید تعویض آن را به تعمیرکار بوش اهواز بسپارید.

علت دیگر نشتی آب در ماشین لباسشویی می‌تواند رابط‌های لاستیکی آب استفاده شده درون دستگاه باشد. همچنین گاهی اوقات به دنبال ترکیدن قاب جاپودری یا واتر پمپ مشاهده نشتی آب در ماشین لباسشویی هستیم که باید برای بررسی آن با شماره نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس بگیرید. در ادامه بد نیست شلنگ‌های ورودی آب و تخلیه آن در پشت دستگاه را نیز نگاهی انداخته و از نبود سوراخ یا پوسیدگی در آنها مطمئن شوید. اگر نیاز بود با مراکز تعمیر لباسشویی بوش در اهواز تماس گرفته و برای رفع این مشکل راهنمایی‌های بیشتری بخواهید.

چرا آب داخل ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود

از دیگر مشکلات مطرح در لباسشویی بوش نرسیدن دمای آب به حد تنظیم شده برای دستگاه می‌باشد. اگر هیچ اطلاعاتی در این رابطه ندارید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در اهواز همان ابتدا کمک بخواهید و در غیر این صورت به سراغ هیتر ماشین لباسشویی بروید. برای اینکه بتوانید از کارکرد صحیح این قطعه مطمئن شوید آن را جدا ساخته و به طور مستقیم به جریان برق ۲۲۰ ولت متصل نمایید. اگر شاهد گرم شدن پایه‌های المنت بودید یعنی این قطع ایرادی ندارد و برای بررسی سیم‌کشی‌های آن بهتر است با بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در اهواز تماس بگیرید.

اما اگر پایه‌های المنت پس از گذشتن مدتی گرم نشدن احتمال سوختن خود این قطعه وجود دارد. گاهی اوقات نیز به دنبال جرم گرفتگی زیاد در سطح المنت جریان آب دیرتر از زمان لازم گرم می‌شود که برای حل این مشکل توصیه می‌شود از یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز به صورت حرفه‌ ای راهنمایی بخواهید. اگر جابجایی دستگاه برای شما دشوار است با مراکزی که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش سیار را انجام می‌دهند تماس داشته باشید.

بررسی مشکل تخلیه آب در لباسشویی بوش

از مشکلات بزرگی که در ماشین‌های لباسشویی بوش باعث آسیب رساندن به دستگاه و کثیف ماندن لباس‌ها می‌شود تخلیه نشدن آب‌های داخل دیگ ماشین لباسشویی می‌باشد. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز در زمان تخلیه نشدن آب‌های کثیف بسیار متغیر است و به عاملی که این مشکل را به وجود آورده بستگی دارد. حتماً ابتدا نگاهی به فاصله مناسب شلنگ‌های تخلیه از زمین داشته باشید و مطمئن شوید مسیر آب در آنها مانعی ندارد.

گاهی اوقات نیز کثیف شدن بیش از اندازه فیلتر تخلیه باعث گرفتگی جریان خروجی آب می‌شود. اگر تمام موارد فوق را چک کردید برای اطمینان نسوختن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی با شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در اهواز تماس بگیرید. همچنین احتمال ایرادهای بزرگتری مانند خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر نیاز بود از خدمات تعمیر ماشین لباس شویی بوش در منزل اهواز استفاده نمایید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

علت لرزش زیاد ماشین لباسشویی بوش

اگر ماشین لباسشویی بوش شما هم لرزش زیادی در حین کارکردن دارد، باید موارد زیر را بررسی کنید:

1- مطمئن شوید که دستگاه را به شکلی تراز نصب کرده‌اید.

2- بار داخل ماشین لباسشویی به‌صورت نامتعادل است.

3- کمک فنرهای دستگاه یا تسمه آن خراب شده است.

4- در صورتی که فرایند آبگیری به مشکل خورده باشد، احتمال لرزش در حین کارکردن وجود دارد.

5- گاهی اوقات نیز ممکن است پیچ‌های ترانسفر را باز نکرده باشید و به همین علت، ماشین لباسشویی بوش در حین کارکردن دچار لرزش شود.

علت تمیز نشستن ماشین لباسشویی بوش

در صورت عدم شستشوی استاندارد لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی بوش، قبل از این‌که بخواهید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز استفاده کنید، باید دلایل زیر را چک کنید:

– بررسی کنید که آیا برنامه شستشوی مناسبی را انتخاب کرده‌اید یا خیر؟

– عدم استفاده از مواد شوینده باکیفیت یا مقدار کم یا خیلی زیاد مواد شوینده داخل ماشین لباسشویی

– مسدود شدن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی

– خراب شدن پمپ تخلیه دستگاه

– خراب شدن المنت حرارتی و نرسیدن آب گرم به ماشین لباسشویی بوش

– کثیف بودن جاپودری دستگاه و تمیزنکردن آن برای طولانی مدت

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

دلایل زیر، رایج‌ترین دلایلی هستند که از روشن شدن ماشین لباسشویی بوش جلوگیری می‌کنند:

1- مشکل در اتصالات و جریان برق ورودی به دستگاه

2- خراب شدن برد اصلی دستگاه که در این شرایط، حتما باید از خدمات تعمیرات لوازم خانگی در اهواز استفاده کنید.

3- کامل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بوش

4- سوختن فیوز اصلی دستگاه

5- خراب شدن موتور اصلی و نیاز به تعمیر یا تعویض آن

6- مشکلاتی در سیم‌کشی‌های داخلی ماشین لباسشویی بوش

هزینه تعمیر لباسشویی بوش

یکی از مواردی که زیاد در مورد آن از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش سوال می‌شود این است که آیا هزینه تعمیر لباسشویی ما خیلی زیاد خواهد بود یا نه. برای پاسخ به این سوال باید ابتدا ایراد به وجود آمده در دستگاه توسط کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز شناخته شود. سپس بر اساس قطعات تعمیر شده هزینه تعمیرات لباسشویی بوش در اهواز تخمین زده می‌شود

نحوه تشخیص ایرادها در لباسشویی بوش

برای اینکه بتوان علت اصلی ایراد پیش آمده در ماشین لباسشویی بوش را تشخیص داد نیاز است از تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش اهواز کمک بخواهید. مراکز غیر مجاز که نیروهای متخصص و ماهری ندارند تنها ممکن است آسیب‌های بیشتری را در دستگاه شما ایجاد کنند.

 

نمایندگی بوش در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر ماشین لباسشویی بوش  در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی بوش در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل