مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال مختص تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا  در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۵ – تمیز نشستن لباس ها

۶ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

۷ – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

۸ – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

۹ – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

۱۰ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11-

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز

نوع خدمات تعمیرات لباسشویی هزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی از 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی200 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی 350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات لباسشویی اسنوا در اهواز

انتخاب برند اسنوا به عنوان یک برند شناخته شده برای ماشین لباسشویی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. حضور نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در اغلب شهرها کمک می‌کند بتوانید به سادگی در زمان خرابی دستگاه به یک تعمیرکار ماهر دسترسی داشته باشید. برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز مراکز متعددی وجود دارد که به دلیل سخت بودن جابجایی این دستگاه می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا سیار کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با نحوه تعمیر این دستگاه و دریافت شماره تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز با ما همراه شوید.

خدمات پس از تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

یکی از موضوعاتی که در برند اسنوا بسیار اهمیت دارد تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز به صورت حرفه‌ای می‌باشد. علت این موضوع پیچیده بودن برخی از مشکلاتی است که در ماشین‌های لباسشویی ممکن است با آن برخورد داشته باشید و حل این مشکلات ممکن است از توان خود شما خارج بوده و اطلاعات کافی برای انجام آن نداشته باشید. حضور بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز یک امتیاز بسیار خوبی است که می‌توانید از آن بهره‌مند گردید. در ادامه مشکلات متداول در ماشین‌های لباسشویی اسنوا برای شما توضیح داده شده است و اگر نتوانستید از این مطالب برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید با تعمیرکار اسنوا اهواز تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در شهر اهواز در زمان آبگیری نکردن دستگاه

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی اسنوا یکی از مشکلاتی است که امکان برخورد با آن وجود دارد و می‌توان تعمیر آن را به مراکز تعمیر لوازم خانگی در اهواز بسپارید. البته این مشکل می‌تواند به دلایل بسیار ساده‌ای مانند گرفته شدن مسیر عبور آب در شلنگ‌های ورودی اتفاق افتاده باشد که نیاز است قبل از هرگونه تماس با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز از این نکته اطمینان پیدا کنید. همچنین مطمئن شوید شیر آبی که به ماشین لباسشویی شما متصل است را باز کرده باشید.

پس از بررسی نکات گفته شده در ماشین لباسشویی و با ادامه یافتن مشکل آبگیری نکردن لباسشویی اسنوا نوبت به چک کردن شیر برقی این دستگاه می‌رسد. اگر از سوختن این قطعه در لباسشویی خود مطمئن شده‌اید حتماً با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا اهواز تماس گرفته و برای تعویض آن کمک بخواهید. اما اگر ایرادی در شیر برقی اسنوا پیدا نشده است سنسور تشخیص سطح آب را مورد بررسی قرار دهید. در مرحله آخر نیز برای چک کردن برد الکترونیکی حتماً با متخصصین این بار تماس داشته باشید.

بررسی مشکل نشتی آب در لباسشویی اسنوا

نشتی آب در ماشین لباسشویی اسنوا مانند تمام برندهای دیگر از جمله مشکلات رایج می‌باشد که خوشبختانه در اغلب موارد به سادگی قابل رفع است. قبل از اینکه بخواهید از کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز راهنمایی بخواهید مطمئن شوید لاستیک‌های دور درب ماشین لباسشویی شما در وضعیت مناسبی قرار دارد. احتمال پوستگی و پاره شدن این لاستیک‌ها بسیار زیاد است و در بسیاری از موارد باید برای تعویض آنها از متخصصین تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز کمک بخواهید.

در برخی موارد نیز خرطومی‌های میان جا پودری و دیگ از جای خود خارج می‌شوند و نشتی آب را در این قسمت مشاهده خواهید کرد. نقطه متداول دیگر نشریات شلنگ‌های ورودی و تخلیه در پشت ماشین لباسشویی می‌باشند. همچنین مطمئن شوید بست دیگ شل نشده باشد. مهمترین نکته برای رفع نشتی آب در ماشین لباسشویی اسنوا پیدا کردن علت و محل اصلی آن می‌باشد. اگر نتوانستید محل آن را خودتان پیدا کنید با تماس با کارشناسان ما از خدمات بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا اهواز بهره‌مند گردید.

بررسی مشکل عدم تنظیم دمای آب و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز

برای شستشوی لباس‌ها در برنامه‌های مختلف لازم است دمای آب در حد خاصی تنظیم شود. اگر لباسشویی اسنوا نتواند دمای آب را به مقدار معین رسانده و یا آب را از آن جوش‌تر کند باید مشکل این ایراد در دستگاه پیدا شده و برطرف گردد. گاهی اوقات خراب شدن ترموستات قابل تنظیم و یا ایراد در سیم‌کشی‌های متصل به این قطعه می‌تواند عامل بروز این اختلال در لباسشویی اسنوا باشد. تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز می‌تواند در رفع این ایراد به شما کمک کند.

از دلایل دیگر عدم تنظیم صحیح دمای آب در لباسشویی اسنوا می‌توان به خراب شدن هیدرواستات دستگاه اشاره داشت. همچنین گاهی این اتفاق به دنبال ایراد در تایمر ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد. می‌توانید المنت لباسشویی را به جریان برق وصل کرده و اگر متوجه شدید گرم شد یعنی المنت دستگاه شما سالم بوده و ایراد در سیم کشی و برق رسانی به آن وجود دارد. در غیر این صورت برای تعویض المنت بهتر است با شماره نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز در تماس باشید.

بررسی مشکل کار نکردن دور خشک کن لباسشویی اسنوا

از دیگر مشکلات رایجی که احتمال تجربه کردن آن در این دستگاه وجود دارد عدم کارکرد صحیح لباسشویی در دور خشک کن می‌باشد. گاهی خراب شدن خازن راه‌انداز این مشکل را در لباسشویی شما ایجاد می‌کند و در برخی موارد خراب شدن برد تنظیم دور باعث بروز آن می‌شود که به هر حال باید تعویض و تعمیر آنها را به کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز بسپارید.البته کار نکردن دور خشک کن لباسشویی می‌تواند دلایل پیچیده‌تر دیگری نیز داشته باشد.

گاهی اوقات این ایراد در موتور ماشین لباسشویی است که باعث اختلال در کارکرد دور خشک کن می‌شود. در برخی موارد نت فیلتر پمپ یا شلنگ تخلیه مسدود شده و مشکلی را در این مرحله از کار ماشین لباسشویی ایجاد کرده‌اند. هزینه تعمیرات لباسشویی اسنوا در اهواز در زمان کار نکردن دور خشک کن با توجه به مشکل پیش آمده می‌تواند متغیر باشد و باید برای اطلاع از هزینه دقیق با یک فرد متخصص تماس داشته باشید. همچنین می‌توانید برای تعمیر ماشین لباس شویی اسنوا در منزل اهواز با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایش ارور در صفحه نمایش لباسشویی اسنوا

اگر با کد خطایی در صفحه نمایش لباسشویی خود مواجه شدید و علت آن را نمی‌دانید حتماً از تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا اهواز راهنمایی بخواهید و در مورد نحوه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز با متخصصین حاضر در این مرکز مشورت داشته باشید. کدهای خطا برای راهنمایی هرچه بیشتر شما برای شناخت مشکل و حل سریع‌تر آن طراحی شده‌اند. هر کد خطا به ایراد در بخش خاصی از ماشین لباسشویی اسنوا اشاره می‌کند و این  موضوع تشخیص مشکل را برای تعمیر ماشین لباس شویی اسنوا در محل اهواز بسیار ساده خواهد ساخت. برای اطلاع از هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا اهواز با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

نمایندگی اسنوا در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا  در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در اهواز :
061-34457120
061-33365056

[smartslider3 slider=”2″]

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———–شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل