مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات ظرفشویی در اهواز | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس ماشین ظرفشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات ظرفشویی در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی دراهواز

لیست قیمت تعمیر ظرفشویی در اهواز

نوع خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی
تعویض جت پمپ ماشین ظرفشویی از ۳۳۰۰ الی ۵۵۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی از ۱۳۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی از ۹۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی از ۷۵۰ الی ۱۶۰۰ هزار تومان
سرویس کامل ماشین ظرفشویی ۷۰۰ هزار تومان
تعویض بازوی آب پاش ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هزار تومان
رفع نشتی لگنچه ماشین ظرفشویی از ۷۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض موتور مقسم ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محلطبق نرخ اتحادیه
تعمیر ماشین ظرفشویی دراهواز

رایج ترین دلیل تعمیرات ظرفشویی در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نکته هایی در مورد بایدها و نباید های ماشین ظرفشویی

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ظرفشویی در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ظرفشویی در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ظرفشویی در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

تعمیرات ظرفشویی در اهواز

اگرچه برندهای زیادی هستند که در حوزه تولید لوازم خانگی و ماشین‌های ظرفشویی فعالیت دارند اما کیفیت و کارایی محصولات در تمام این برندها یکسان نیست. شاید در برخی از برندها با سرعت بیشتری نیاز به دریافت خدمات از تعمیرکار ماشین ظرفشویی اهواز پیدا کنید. البته خراب شدن ماشین ظرفشویی به معنای پایین بودن کیفیت ساخت و بد بودن برند انتخابی شما نیست بلکه این اتفاق در هر وسیله برقی اجتناب ناپذیر است و احتمال دارد روزی شما را درگیر سازد. ما در این مطلب به نکاتی اشاره داریم که در تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز می‌توانند به شما کمک کنند و در ادامه فهرستی از متداول‌ترین ایرادهای مشاهده شده در ماشین‌های ظرفشویی را به همراه راه حل برطرف نمودن آنها بیان نموده‌ایم.

بررسی علت تمیز شسته نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

بررسی مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی

عیب یابی مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی

بررسی دلیل از کار افتادن دکمه‌ها در صفحه کلید ماشین ظرفشویی

چرا پس از پایان زمان شستشو لکه‌های آب روی ظروف شما باقی می‌ماند

بررسی دلیل خشک نشدن ظروف پس از شستشو در ماشین ظرفشویی

بررسی دلیل صدا دادن ماشین ظرفشویی

بررسی قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در اهواز

علت تمیز شسته نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

از سری مشکلاتی که در زمان استفاده از انواع متفاوت از برندهای ماشین ظرفشویی احتمال برخورد با آن وجود دارد کثیف ماندن ظرف‌ها پس از پایان شستشوی آنها می‌باشد که شما را مجبور می‌سازد دوباره تمام ظرف‌های خود را با دست بشویید. مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در اهواز می‌توانند در حل این اختلال در کارکرد ماشین ظرفشویی به شما کمک کنند. اولین عاملی که می‌تواند باعث تمیز نشدن ظرف‌های شما در داخل دستگاه شده باشد چیدمان نادرست آنها می‌باشد. حتماً مطمئن شوید هر ظرفی را در جای مخصوص خود قرار داده‌اید و در میان ظروف فاصله مناسبی قرار دارد.

پس از اطمینان از این مورد نوع ماده شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی را عوض کرده و ببینید در کیفیت شستشوی ظروف شما تغییری ایجاد می‌گردد یا نه. در نهایت از یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی در اهواز بخواهید بررسی نماید که عمل آبگیری در ماشین ظرفشویی به صورت کامل انجام می‌شود. در مرحله بعد به بررسی آب‌پاش‌های دستگاه بپردازید تا هیچگونه گرفتگی در آنها مشاهده نشود. سپس روند تخلیه آب در ماشین ظرفشویی را به کمک کارشناسان تعمیر ظرفشویی اهواز مورد بررسی قرار داده و در نهایت اگر آب گرم نمی‌شود به بررسی المنت دستگاه بپردازید. معمولا فشار آب و میزان سختی آب منطقه نیز می‌توانند بر روی کیفیت شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی تاثیر داشته باشند.

علت مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی

مشکل تخلیه نشدن آب از دیگر مشکل‌های جدی در ماشین ظرفشویی می‌باشد که می‌توان برای بررسی آن با شماره نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه راهنمایی بخواهید. تخلیه نشدن کامل آب در داخل ماشین ظرفشویی باعث می‌شود در پایان کار ظرف‌های شما به درستی تمیز نشده باشد. برای بررسی این موضوع لازم است در ابتدا فیلترهای تخلیه در کف ماشین ظرفشویی مورد بررسی قرار گیرند. این فیلترها را از جای خود بیرون آورده و پس از شست و شو و نظافت کامل دوباره در جای خود نصب کنید و ببینید مشکل تخلیه آب ماشین ظرفشویی شما برطرف می‌شود یا همچنان ادامه دارد.

مورد دیگری که می‌تواند منجر به تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی شود ایراد در پمپ تخلیه دستگاه می‌باشد که باید بررسی آن را به مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در شهر اهواز بسپارید. گاهی پمپ تخلیه دستگاه دچار ایرادهای اساسی شده و مجبور به تعویض این قطعه هستید که حتماً این کار باید توسط افراد متخصص و دارای مهارت کافی صورت پذیرد. در ادامه شلنگ خروجی فاضلاب ماشین ظرفشویی را چک کنید و ببینید هیچ گرفتگی یا مانعی در مسیر عبور آب در این شلنگ مشاهده نمی‌شود. اگر نیاز به تعویض شلنگ خروجی فاضلاب ماشین ظرفشویی بود برای انتخاب برند معتبر به بهترین تعمیرگاه ماشین ظرفشویی در اهواز مراجعه داشته باشید.

عیب یابی مشکل روشن نشدن ظرفشویی توسط متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز

از دیگر مشکلات متداولی که در ماشین‌های ظرفشویی با آن برخورد می‌شود و اغلب برای بررسی آن نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر ظرفشویی اهواز خواهید داشت مشکل روشن نشدن دستگاه می‌باشد. زمانی که ماشین ظرفشویی شما روشن نمی‌شود برای عیب یابی سیستم برقی دستگاه حتماً از یک برقکار مطمئن و ماهر کمک بخواهید و هرگز خودتان به فکر بررسی سیستم برقی دستگاه نباشید. این کار علاوه بر اینکه می‌تواند آسیب‌های بیشتری در ظرفشویی شما بر جای بگذارد خطرهای جانی نیز به دنبال خواهد داشت. یک برقکار ماهر بررسی وضعیت ظرفشویی را از چک کردن پریز و دو شاخه دستگاه شروع کرده و با سالم بودن این قطعات به بررسی کابل برق می‌پردازد. در ادامه لازم است ‌سیم‌کشی‌های داخلی ماشین ظرفشویی نیز مورد بررسی قرار گیرند.

پس از اینکه تعمیرکار سیار ماشین ظرفشویی اهواز مطمئن شد سیستم برقی دستگاه شما ایرادی ندارد به بررسی قطعات دیگر از جمله میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی خواهد پرداخت. اگر میکروسوئیچ درب دستگاه خراب شده یا به درستی در جای خود قرار نداشته باشد درب ماشین ظرفشویی کامل بسته نمی‌شود و در نهایت دستگاه کار خود را شروع نخواهد کرد. پس از چک کردن این قطعه لازم است موتور ماشین ظرفشویی توسط بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی در اهواز مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت باید بدانید احتمال خراب شدن برد الکترونیکی نیز وجود دارد که بهتر است حتماً بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز انجام شود.

دلیل از کار افتادن دکمه‌ها در صفحه کلید ماشین ظرفشویی

برای بررسی این موضوع که چرا دکمه‌های ماشین ظرفشویی شما کار نمی‌کنند می‌توانید از مراکزی کمک بخواهید که با نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز آشنایی دارند.در اولین مرحله اغلب از شما خواسته می‌شود دقت کنید آیا در صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شما علامت سی‌ال روشن شده است یا نه. روشن شدن این علامت به معنی فعال بودن قفل کودک دستگاه شما می‌باشد و برای رفع مشکل کار نکردن صفحه کلید تنها کافی است با استفاده از دفترچه راهنما قفل کودک را غیر فعال سازید.

اما اگر چنین علامتی در صفحه نمایش مشاهده نمی‌کنید احتمال دارد کارشناس تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز تشخیص دهد تاچ پد یا کنترل فرمان دستگاه شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض آن وجود دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه بخواهید با بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی اهواز تماس داشته و برای بررسی دقیق وضعیت کار نکردن دکمه‌ها راهنمایی بخواهید یک بار ماشین ظرفشویی خود را ریست کنید. اگر همچنان مشکل از کار افتادن دکمه‌ها در ماشین ظرفشویی ادامه داشت احتمال ایراد در برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد که باید توسط افراد متخصص و ماهر مورد بررسی قرار گیرد.

چرا پس از پایان زمان شستشو لکه‌های آب روی ظروف شما باقی می‌ماند

گاهی اوقات چربی از روی ظرف‌های شما خوب تمیز شده است اما در پایان کار متوجه می‌شوید لکه‌های آب روی ظرف‌ها باقی مانده‌اند که این مشکل برای شما آزاردهنده خواهد بود. برای رفع ایراد فوق قبل از تماس با مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز مطمئن شوید برنامه شستشوی مناسبی را برای ظرف‌های خود انتخاب کرده‌اید. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید به سراغ دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود رفته و یا اینکه با بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی اهواز مشورت داشته باشید. چند بار برنامه‌های شستشوی مختلف را امتحان کرده و اگر همچنان مشکل لک ماندن روی ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی ادامه داشت با شماره تعمیرکار ماشین ظرفشویی در اهواز تماس بگیرید.

باقی ماندن لکه روی ظرف‌های شما می‌تواند به علت استفاده از نمک کریستال درشت در ماشین ظرفشویی باشد که بهتر است نوع نمک مورد استفاده برای دستگاه خود را تغییر دهید.همچنین در هر نوبت شستشو حتماً برای ظرف‌های خود از ماده براق کننده استفاده داشته باشید و از مناسب بودن سطح املاح آب منطقه خود مطمئن شوید. دقت داشته باشید استفاده از مقدار پودر بیش از حد درون ماشین ظرفشویی از دیگر دلایلی است که می‌تواند به این مشکل منجر شود. اگر یک قرص کامل که خود دارای جلادهنده و براق کننده نیز می‌باشد درون ماشین لباسشویی قرار می‌دهید دیگر نیاز به افزودن این مواد وجود ندارد. چنانچه با رعایت موارد فوق هنوز هم با مشکل برخورد می‌کنید از تعمیرکار ظرفشویی اهواز کمک بخواهید.

بررسی دلیل خشک نشدن ظروف پس از شستشو در ماشین ظرفشویی

از دیگر مشکلاتی که با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در اهواز می‌توانید به رفع آن بپردازید مشکل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی شما می‌باشد. پس از اینکه چنین مشکلی در دستگاه نمودار شد در ابتدا تعمیرکار ظرفشویی وضعیت المنت دستگاه شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. احتمال دارد المنت گرمایی مشکل پیدا کرده باشد. لازم است در ابتدا ترمینال‌های المنت گرمایی که در زیر لگن شستشو در ماشین ظرفشویی قرار گرفته‌اند را بررسی نموده و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. البته خودتان این کار را انجام نداده و از مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی اهواز کمک بخواهید.

پس از اینکه مطمئن شدید ایرادی در المنت ماشین ظرفشویی شما وجود ندارد لازم است ترموستات دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. این قطعه محدوده دما در ماشین ظرفشویی را تحت کنترل قرار می‌دهد. اگر نیاز به تعویض ترموستات بود کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. از دیگر مواردی که می‌تواند با خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی شما مرتبط باشد ایراد در فن یا دریچه هوای دستگاه می‌باشد. همچنین در برخی موارد مخزن آبکشی یا کلاهک شوینده دچار مشکل می‌شود که باید بررسی آن را به مراکز تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در اهواز بسپارید.

بررسی دلیل صدا دادن ظرفشویی

گاهی در زمان کار ماشین ظرفشویی صدای ناهنجار و غیر عادی از این دستگاه به گوشتان می‌خورد که باید پیگیر این قضیه بوده و هرچه سریع‌تر علت آن را پیدا نمایید. مشکل صدا دادن در ماشین ظرفشویی می‌تواند مربوط به ایراد در پمپ ماشین ظرفشویی شما باشد که بررسی آن را باید توسط کارشناسان تعمیرات ماشین ظرفشویی در اهواز انجام داد. اما اگر ایرادی در پمپ ماشین ظرفشویی وجود نداشت گاهی علت صدای دستگاه ایراد اسپری آبپاش ماشین می‌باشد که می‌تواند به دنبال برخورد با آن با ظروف یا قفسه‌های ماشین ظرفشویی ایجاد شود.

پس از بررسی موارد فوق به چک کردن وضعیت بوبین شیر برقی ماشین ظرفشویی خود بپردازید. اگر ایرادی وجود نداشت جت پمپ ظرفشویی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت یاتاقان دستگاه توسط کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز مورد بررسی قرار گیرد. ایراد در هر یک از این قطعات به تنهایی می‌تواند باعث ایجاد صدای شدید در ماشین ظرفشویی شما شود. هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی اهواز در زمان صدا دادن دستگاه متفاوت بوده و قطعه آسیب دیده و شدت آسیب تا حد زیادی بستگی دارد. البته هزینه تعمیرات در مراکز مختلف نیز متفاوت بوده و به همین دلیل توصیه می‌شود حتماً به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه نمایید.

چرا درب ماشین ظرفشویی قفل نمی‌شود

گاهی اوقات درب ماشین ظرفشویی به درستی بسته نشده و با مشکل قفل شدن درب دستگاه مواجه می‌شوید. برای حل این موضوع در ابتدا درب دستگاه را یک بار باز و بسته کنید و اگر متوجه شدید همچنان در قفل شدن درب آن مشکلی وجود دارد با مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در شهر اهواز تماس بگیرید. گاهی مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی شما خراب شدن قفل و سوئیچ درب دستگاه می‌باشد که لازم است توسط افراد متخصص مورد تعویض قرار گیرند. در برخی موارد نصف خراب شدن لاستیک‌های دور درب باعث درست بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی شما می‌شود که برای حل این مشکل نیز کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز می‌توانند به شما کمک کنند.همچنین حتماً قبل از هرگونه بررسی دقیق و تخصصی نوع چیدمان ظروف خود را بررسی کرده و مطمئن شوید چیزی مانع از بسته شدن درب دستگاه نمی‌شود.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در اهواز

یکی از موضوعات مهمی که در زمان خراب شدن ماشین ظرفشویی ذهن شما را درگیر خواهد ساخت هزینه‌ای است که باید برای تعمیر این دستگاه بپردازید. مطمئن باشید اگر به مراکز مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز مراجعه نمایید هزینه‌های شما بسیار کمتر شده و شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های بی‌دلیل نخواهند کرد. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز به میزان آسیب وارد شده به دستگاه یا نوع قطعه‌ای که دچار خرابی شده است بستگی دارد.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل