مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش ( BOSCH ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

مرکز اهواز تکنیک با برخورداری از متخصصین و تکنسین های کاربلد و با سابقه در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی بوش (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر ظرفشویی بوش در اهواز

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش اهواز

لیست قیمت تعمیر ظرفشویی بوش در اهواز

نوع خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی
تعویض جت پمپ ماشین ظرفشویی از ۳۳۰۰ الی ۵۵۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی از ۱۳۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی از ۹۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی از ۷۵۰ الی ۱۶۰۰ هزار تومان
سرویس کامل ماشین ظرفشویی ۷۰۰ هزار تومان
تعویض بازوی آب پاش ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هزار تومان
رفع نشتی لگنچه ماشین ظرفشویی از ۷۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض موتور مقسم ماشین ظرفشویی از ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محلطبق نرخ اتحادیه

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز

لوازم خانگی بوش و ماشین‌های ظرفشویی این برند در کشور آلمان طراحی و تولید می‌شوند. آغاز فعالیت این برند در همین کشور بوده است و به حدی به رشد و توسعه رسید که به مرور زمان محصولات خود را به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر نمود. شما در کشور ایران و در بسیاری از شهرهای آن امکان خرید و استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را خواهید داشت .اگر در شهر اهواز ساکن هستید و در کارکرد ماشین لباسشویی شما مشکلی به وجود می‌توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز تماس برقرار سازید.

مشکلات متعددی در ماشین‌های ظرفشویی و از جمله در برند بوش وجود دارد که ممکن است شما نیز روزی با آن مواجه شوید. در ادامه این مطلب فهرستی از رایج‌ترین مشکلات ظرفشویی‌های بوش و روش رفع هر یک از آنها آورده شده است. مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اهواز می‌توانند در ارائه خدمات به شما مشتریان محترم آماده باشند.

بررسی دلیل سرریز کردن آب ماشین ظرفشویی بوش

بررسی علت نشتی آب از اطراف درب ماشین ظرفشویی

بررسی تخلیه نشدن آب توسط کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اهواز

چرا ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی بوش تمیز نمی‌شود

بررسی دلیل سرریز کردن آب ماشین ظرفشویی بوش

دو دلیل عمده برای سرریز کردن آب در ماشین ظرفشویی وجود دارد که یکی از آنها به اختلال در عملکرد مجموعه شناور دستگاه مرتبط می‌شود و دیگری به ایراد در سوئیچ آن مرتبط است. هر یک از این دو قطعه که دچار مشکل شده باشند لازم است توسط کارشناسان تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز مورد بررسی قرار گیرند. شناور ماشین ظرفشویی قطعه‌ای در این دستگاه می‌باشد که به بالا آمدن سطح آب در حوضچه دستگاه مربوط بوده و در زمان افزایش سطح آب در آن شناور می‌ ماند. تا زمانی که ارتفاع سطح آب به حد مشخصی برسد سوئیچ شناور سیگنال قطع آب را به دستگاه شما ارسال خواهد کرد و در ادامه عملیات آبگیری در ماشین ظرفشویی متوقف می‌گردد.

اگر بنا به هر دلیل در دستگاه شناور به درستی حرکت نکرده یا اینکه سوئیچ نتواند کار خود را به درستی انجام دهد جریان آب ورودی ماشین ظرفشویی قطع نخواهد شد و نتیجه این اتفاق سرریز شدن آب از دستگاه می‌باشد. تعویض هر یک از این دو قطعه سطح مهارت بالایی را می‌خواهد و بهتر است انجام آن را حتماً به نمایندگی بوش در اهواز بسپارید. گاهی نیاز به بررسی سوئیچ شناور نیز وجود دارد که به قطع و وصل جریان الکتریکی می‌کند. برای پیدا کردن محل دقیق سوئیچ شناور در مدل ظرفشویی گاهی نیاز است به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه داشته باشید.

بررسی علت نشتی آب از اطراف درب ماشین ظرفشویی بوش

گاهی اوقات از پایین یا از کناره‌های درب ماشین ظرفشویی شماست قطرات آب به بیرون چکه می‌کند. در چنین حالتی به احتمال زیاد با مشکل آب‌بندی یا درزگیری نامناسب درب دستگاه مواجه شده‌اید که باید بررسی و رفع این ایراد را به نمایندگی تعمیرات بوش در اهواز به بسپارید.برای اینکه مطمئن شوید ماشین ظرفشویی شما به درستی کار می‌کند موانع اطراف درب را نیز مورد بررسی قرار دهد. گاهی اوقات علت چکه کردن آب از اطراف درب ماشین ظرفشویی تنها چیدمان نادرست ظروفی است که داخل دستگاه قرار داده‌اید.

در ادامه می‌توان اقدام به تمیز کردن درزگیر درب ماشین برداشت که برای این کار باید آن را از روی خود بیرون آورده و با مخلوطی از صابون و آب گرم به خوبی شستشو دهید. اگر مطمئن نیستید به درستی بتوانید درگیر را دوباره در جای خود نصب کنید حتماً از مراکز تعمیر ظرفشویی بوش اهواز کمک بخواهید. اگر متوجه شده درزگیر ماشین ظرفشویی شما دچار چروک یا تاخوردگی شده یا در برخی از نقاط آن پارگی دیده می‌شود برای تعویض آن با متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز بگیرید.

بررسی تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی بوش در اهواز

اگر در ماشین ظرفشویی خود با مشکل تخلیه کردن آب مواجه شده‌اید و یا این روند به آرامی انجام می‌شود همان ابتدا با تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش اهواز تماس گرفته و درخواست کمک داشته باشید. مراکز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در چنین شرایطی اغلب در اولین مرحله به بررسی فیلترهای آب و فیلتر تخلیه دستگاه می‌پردازند. ممکن است این فیلترها به مرور زمان کثیف شده باشند و مسیر عبور آب و تخلیه آن در سیستم شما مسدود شده است. پس در مرحله اول فیلترها را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنیم و اگر از نحوه انجام این کار مطمئن نیستید با نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در اهواز تماس بگیرید.

پس از تمیز کردن فیلتر تخلیه ماشین برقی نوبت به بررسی لوله تخلیه آب دستگاه می‌رسد تا هیچگونه مسدودیت یا انسدادی در مسیر عبور آب در آن وجود نداشته باشد. در مرحله بعد به بررسی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می‌پردازیم که ممکن است دچار خرابی شده باشد. هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز در زمان تخلیه نکردن دستگاه اگر ایراد مربوط به پمپ تخلیه یا برد الکترونیکی ظرفشویی باشد بالاتر خواهد بود.

چرا ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی بوش تمیز نمی‌شود

مشکل تعمیر نشدن ظروف از جمله مشکلاتی است که تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش در اهواز می‌تواند برای شما رفع کند. ابتدا در مورد نحوه چیدمان مناسب ظروف در ماشین ظرفشویی و همچنین انتخاب ماده شوینده مناسب مطمئن شوید و پس از آن با مراکز تعمیر ظرفشویی بوش در اهواز تماس گرفته و در مورد احتمالات دیگر راهنمایی بخواهید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اهواز

مراکز متعددی هستم که شما می‌توانید برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در اهواز به آنها مراجعه داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به فرد خاصی بسپارید حتماً از تخصص و مهارت آن فرد مطمئن شده و در مورد هزینه‌های پرداختی خوب تحقیق کنید. با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز از بابت کیفیت قطعاتی که در دستگاه شما جایگزین می‌شود نگرانی نخواهید داشت و علاوه بر آن هزینه‌های اضافی نیز به شما تحمیل نمی‌شود. شما می‌توانید با کارشناسان تعمیر لوازم خانگی در اهواز تماس بگیرید و اگر جابجایی این دستگاه برای شما سخت است از خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی بوش در محل استفاده داشته باشید.

نمایندگی بوش در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز و تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل