درخواست تعمیر داکت اسپلیت

مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس داکت اسپلیت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف داکت اسپلیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز

1- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

2 –  یخ زدن پنل و یا کندانسور

3- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

4- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

5 – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

6-روشن نشدن داکت اسپلیت و یا صفحه نمایش

7 – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

8 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

9- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

10- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز
نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز

رایج ترین دلیل تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز

1- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

2 –  یخ زدن پنل و یا کندانسور

3- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

4- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

5 – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

6-روشن نشدن داکت اسپلیت و یا صفحه نمایش

7 – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

8 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

9- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

10- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در اهواز

یکی از مشکلاتی که می‌تواند باعث مراجعه شما به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در اهواز شود، خنک نکردن محیط توسط این دستگاه است. در این میان عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند در عملکرد درست دستگاه اختلال ایجاد کنند که رفع آن‌ها تنها در بهترین تعمیرگاه داکت اسپلیت در اهواز امکان‌پذیر خواهد بود. از آنجایی که می‌توان با انجام اقداماتی از تعمیر داکت و اسپلیت در اهواز جلوگیری کرد، لازم است که میزان اطلاعات خود را در زمینه عوامل مؤثر در خنک نکردن داکت اسپلیت و نحوه تعمیر داکت اسپلیت  در اهواز افزایش دهید. فراموش نکنید که تعمیر داکت اسپلیت در اهواز نباید در هر مرکزی و توسط هر فردی انجام شود؛ چراکه این که می‌تواند سلامت کلی دستگاه شما را به خطر بیندازد.

اهمیت تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و استفاده از خدمات نمایندگی‌های مجاز و افراد خبره

قبل از آن که وارد بحث اصلی شویم و عوامل مؤثر در کم شدن ظرفیت خنک‌کنندگی داکت اسپلیت‌ها را بیان کنیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای انجام اصولی تعمیر داکت اسپلیت در اهواز اعتبار مرکز یا تعمیرکار مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو، زمانی که برای تعمیر دستگاه خود با شماره نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و یا شماره تعمیرکار داکت اسپلیت در اهواز تماس می‌گیرید، مطمئن خواهید بود که نه تنها تعمیر اسپلیت در اهواز به طور اصولی انجام می‌شود، بلکه هزینه تعمیر اسپلیت در اهواز نیز نسبت به مراکز دیگر مبلغ مناسبی خواهد بود.

از دیگر مزایای مراجعه به این مراکز، اعزام تعمیرکار داکت اسپلیت در اهواز به منزل شما است. همچنین این امکان وجود دارد که از کمک تعمیرکار سیار داکت اسپلیت اهواز بهره‌مند شوید. مزیت دیگر مراجعه به نمایند‌گی‌های تعمیرات، دریافت خدمات فوری تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز است. از آنجایی که تعویض قطعه هزینه تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد، تعمیر قطعه به جای تعویض آن اولویت اصلی مراکز معتبر و یا بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت اهواز است. به این ترتیب، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه تعمیر داکت اسپلیت در اهواز می‌شود.

بررسی فیلتر داکت اسپلیت در اهواز

فیلتر یکی از اجزای کلیدی داکت اسپلیت‌ها محسوب می‌شود که به توزیع یکنواخت هوا در محیط مورد نظر کمک فراوانی می‌کند؛ بنابراین، طبیعی است که با تجمع گرد و غبار و سایر آلاینده‌های هوا در فیلتر کیفیت هوای وارد شده به محیط کاهش یابد و شاهد خنک نبودن هوای ورودی باشیم. به همین دلیل، یکی از اولین اقداماتی که تعمیرکار اسپلیت در اهواز در هنگام تعمیر انواع اسپلیت در اهواز انجام می‌دهد، بررسی فیلتر و تمیز بودن آن است. در همین راستا، بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت در اهواز همواره توصیه می‌کند که از فیلترهای قابل شستشو استفاده کنید تا بعد از گذشت مدتی بتوانید آن را بشویید و نیازی به تعمیر داکت اسپلیت اهواز نداشته باشید. وجود پارگی و فرسودگی فیلتر نیز می‌توانند در خنک نشدن هوا مؤثر باشند.

بررسی فن داکت اسپلیت در اهواز

اگر با نحوه عملکرد داکت اسپلیت‌ها آشنا باشید، متوجه نقش فن در این دستگاه خواهید شد. در حقیقت، این فن است که منجر به گردش هوای درون محیط و انتقال هوای گرم به داکت اسپلیت می‌شود. این هوا پس از ورود به دستگاه دمای خود را از دست می‌دهد و مجدداً به صورت هوا خنک و مطبوع به محیط مورد نظر منتقل می‌شود. از این رو، نمی‌توان انتظار داشت که با خرابی این قطعه، دستگاه همچنان عملکرد عالی خود را حفظ کند. عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند باعث خرابی فن و در نتیجه، تعمیر داکت اسپلیت در شهر اهواز شوند.

تعمیرکار داکت اسپلیت اهواز همواره تأکید می‌کند که برای حفظ سلامت فن داکت اسپلیت خود به محل نصب کویل، کندانسور و یونیت داخلی دقت کنید تا فن دستگاه شما از خرابی‌ها در امان بماند و نیازی به تعمیر اسپلیت اهواز نداشته باشید. در این میان نمی‌توان به اهمیت کانال‌کشی و تناسب آن با نوع داکت اسپلیت اشاره نکرد. این نکته‌ای است که همواره توسط تعمیرکار داکت اسپلیت در اهواز مورد تأکید قرار می‌‌گیرد و نه تنها در کیفیت هوای خروجی از دستگاه اثر می‌گذارد، بلکه می‌تواند به تولید صداهای زیاد و ناهنجار نیز بینجامد. تنظیمات نادرست داکت اسپلیت و بروز نقص در برد الکتریکی و حتی موتور داکت اسپلیت نیز از علل دیگر خرابی فن دستگاه محسوب می‌شوند.

بررسی برد الکتریکی داکت اسپلیت در اهواز

برد الکتریکی داکت‌ اسپلیت‌ها همانند پیچ و مهره‌ای هستند که اجزای مختلف دستگاه را در کنار هم نگه می‌داند و به حفظ هماهنگی آن‌ها کمک می‌کنند. همچنین این قطعه قادر است همانند مغز انسان دستورات مختلفی را به بخش‎های متعدد دستگاه ارسال کرده و آن‌ها را به حرکت وادارد. از طرف دیگر، پیام‌های فرستاده شده از بخش‌های مختلف داکت اسپلیت را دریافت کرده و بر اساس محتوای آن‌ها تصمیمات لازم را اخذ می‌‌کند. از این رو، جای تعجبی ندارد که با اشکال و بروز نقص در این قطعه، میزان خنک شدن هوا توسط داکت اسپلیت‌ها کاهش یابد.

تعمیر انواع داکت اسپلیت اهواز و بررسی برد آن تنها از طریق باز کردن دستگاه امکان‌پذیر است. از آنجایی که بردهای الکتریکی از اجزای بسیار کوچک و حساسی تشکیل شده‌اند و هر گونه بی احتیاطی در فرایند بررسی و تعمیر برد می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت تعمیر داکت اسپلیت در اهواز داشته باشد، همواره بر استفاده از تجهیزات و ابزارهای حرفه‌ای و محیط مناسب برای این امر تأکید می‌شود. زمانی که مشکل برد شناسایی شد، قطعه معیوب موجود در آن شناسایی می‌شود و با تعویض آن، تعمیر انواع داکت اسپلیت در اهواز به پایان می‌رسد. بر اساس اهمیت قطعه معیوب برد الکتریکی هزینه تعمیر داکت اسپلیت اهواز تعیین می‌شود.

تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و بررسی ترموستات دستگاه

نمی‌توان داکت اسپلیتی را بدون ترموستات تصور کرد؛ چراکه تمام اعمالی مانند تنظیم کردن دما و حتی تعیین نوع عملکرد دستگاه بر عهده این قطعه است. این ترموستات است که باعث روشن و خاموش شدن داکت اسپلیت می‌شود و می‌توان به واسطه آن از خنک‌کنندگی یا گرمایش دستگاه استفاده کرد. از این رو، هر گونه اختلالی که در این قطعه به وجود آید، خود را در گرم بودن هوای خروجی نشان می‌دهد. زمانی که سنسور تعبیه شده در ترموستات دچار اختلال می‌شود و یا حتی می‌شکند، عملکرد کلی ترموستات را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. تجمع آلودگی بر روی قطعات مختلف ترموستات و حتی محل نصب آن نیز می‌توانند کارایی کلی ترموستات را دستخوش تغییر کنند. از این رو، یکی از مراحل لازم برای تعمیر داکت اسپلیت در اهواز، بررسی سلامت ترموستات و عیوب به وجود آمده در این قطعه است.

تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و بررسی کمپرسور

اگر برد الکتریکی را به عنوان مغز داکت اسپلیت تصور کنیم، کمپرسور عنوان قلب دستگاه را از آن خود می‌کند. در حقیقت، این قطعه مسئول فعل و انفعالات گاز مبرد و فشرده کردن آن است و بر اساس مکانیسم خاص خود به کاهش دمای وارد شده به داکت اسپلیت و تبدیل شدن آن به هوایی با دمای کمتر می‌شود. از این رو، یکی دیگر از گام‌های مؤثر برای عیب‌یابی و تعمیرات اسپلیت در اهواز بررسی سلامت کمپرسور آن است. از آنجایی که قیمت کمپرسور در بازار مبلغ بالایی را به خود اختصاص می‌دهد، نباید در بررسی و تعمیر این قطعه سهل‌انگاری کرد و فرایند تعمیر داکت اسپلیت در اهواز را به دست افراد نابلد و تازه‌کار سپرد.

علل متعددی می‌توانند در زمینه خرابی کمپرسور دخیل باشند که یکی از آن‌ها بروز اختلال در سیم‌پیچ‌های کمپرسور است. گاهی نیز خازن‌های استفاده شده در کمپرسور داکت اسپلیت به مرور زمان یا عوامل دیگر کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد و مشکل ضعیف شدن و یا خراب شدن خود را با کاهش قدرت خنک‌کنندگی داکت اسپلیت‌ها نشان می‌دهند. همچنین این احتمال وجود دارد که تیغه‌ها و حلزونی‌های استفاده شده در کمپرسور دچار ایراد شوند و در عملکرد عادی کمپرسور اختلال ایجاد کنند. سوپاپ‌هایی که در کمپرسورهای پیستونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیز از موارد دیگری هستند که همواره باید در هنگام بررسی سلامت کمپرسور و تعمیر داکت اسپلیت در اهواز مورد سنجش قرار بگیرند.

تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و بررسی نشتی گاز در دستگاه

آنچه باعث می‌شود داکت اسپلیت هوای محیط مورد نظر را در محدوده تعیین شده نگه دارد، فعل و انفعالاتی است که در گاز مبرد به وجود می‌آید و گرمای هوا را به خود جذب می‌کند. از این رو، در صورتی که در داکت اسپلیت‌ها نشتی گاز به وجود آید، میزان خنک شدن هوای محیط کاهش می‌یابد و کارایی دستگاه کم می‌شود. عوامل متعددی می‌توانند در زمینه نشت گاز از داکت اسپلیت مؤثر باشند که اولین عامل آن وارد شدن ضربه و صدمات فیزیکی به بدنه داکت اسپلیت است. این کار می‌تواند به لوله‌های مسی تعبیه شده که گاز مبرد را در خود جای داده‌اند، صدمه وارد کند و سبب خروج گاز شود.

همچنین ایراداتی که در اتصالات دستگاه به وجود می‌آیند، نیز در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کند. از عوامل مؤثر دیگر در این زمینه می‌توان به نصب اشتباه دستگاه و فرسودگی کلی داکت اسپلیت‌ها اشاره کرد. یکی از مواردی که می‌تواند از تعمیرات داکت اسپلیت در اهواز به دلیل نشت گاز جلوگیری کند، انجام سرویس‌های دوره‌ای است که نباید از آن غافل شد. این نکته را فراموش نکنید که تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و رفع مشکل نشت گاز مبرد تنها از عهده تعمیرکاران ماهر و نمایندگی‌های معتبر برمی‌آید.

تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و بررسی ولتاژ برق

یکی از مواردی که همواره در فرایند تعمیر داکت اسپلیت در اهواز مورد بررسی قرار می‎گیرد، سنجش ولتاژ برق است. در صورتی که برق ولتاژ ثابت و مناسبی نداشته باشد، خنک نشدن محیط توسط کولرهای گازی اتفاق دور از انتظاری نخواهد بود. این مشکل می‌تواند از شبکه برق رسانی عمومی ناشی شود و یا در اثر نصب اشتباه داکت اسپلیت به وجود آید. این نکته را فراموش نکنید که در هنگام نصب داکت اسپلیت‌های از کابل‌های فشار قوی و مرغوب و یکپارچه کمک بگیرید تا احتمال نوسان یا افت ولتاژ برق کاهش یابد.

همچنین از محکم بودن اتصال سر سیم‌ها به ترمینال ورودی دستگاه مطمئن شوید؛ چراکه هر گونه سستی در این محل می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ولتاژ برق داشته باشد. در صورتی که کاهش ولتاژ از شبکه برق رسانی عمومی بود، سعی کنید از داکت اسپلیت‌های کم مصرف و متناسب با جریان برق منطقه خودتان استفاده کنید و یا زمانی دستگاه را روشن کنید که خارج از زمان‌های “اوج مصرف” هستند و احتمال کمتری برای نوسان برق وجود دارد.

تعمیر داکت اسپلیت در اهواز و بررسی مسیرهای عبور گاز مبرد

در صورتی که هر گونه انسداد یا گرفتگی در مسیر عبور گاز مبرد به وجود آید، فرایند خنک سازی هوا در داکت اسپلیت به درستی انجام نمی‌شود و هوای خارج شده از دستگاه گرم‌تر از حد انتظار است. از این رو، یکی از مواردی که در هنگام تعمیر داکت اسپلیت در اهواز مورد بررسی قرار می‎گیرد، باز بود مسیر گاز مبرد است.

بررسی عوامل محیطی

عوامل محیطی نیز می‌توانند در نقش مؤثری در گرم بودن هوای خارج شده از داکت اسپلیت‌ها داشته باشند. در حقیقت، یکی از اصول اولیه استفاده از داکت اسپلیت‌ها و کاهش دما به کمک آن‌ها بستن در و پنجره در هنگام فعالیت دستگاه است تا از اتلاف انرژی، خروج هوای سرد و به دنبال آن، ورود گرما به محیط مورد نظر جلوگیری شود. از این رو، اگر در و پنجره محیط مورد نظر شما باز است و یا تبادل هوا به راحتی صورت می‌گیرد، نمی‌توان انتظار داشت که داکت اسپلیت بتواند دما را در محدوده مورد نظر شما نگه دارد. به همین دلیل، گفته می‎شود که در هنگام استفاده از این دستگاه در و پنجره‌ها را ببندید و حتی سعی کنید از پنجره‌های دوجداره استفاده کنید تا امکان تبادل هوا و اتلاف انرژی به حداقل ممکن برسد.

موقعیت قرارگیری محل مورد نظر نیز حائز اهمیت است. این گفته به این دلیل است که تابش مستقیم خورشید می‌تواند گرمای زیادی را به محل مورد نظر شما منتقل کند و همین امر ظرفیت خنک‌کنندگی داکت اسپلیت را کاهش دهد. از این رو، پیشنهاد می‌شود که بدون انجام اقدام خاصی برای تعمیر داکت اسپلیت در اهواز، از سایبان، پرده کتان و ضخیم و … استفاده کنید تا اشعه خورشید کمتر موجب گرم کردن محیط مورد نظر شما شود.

یکی دیگر از مواردی که لازم است به آن توجه کنید، این است که رطوبت محیط می‌تواند نقش مهمی در کم کردن قابلیت خنک‌سازی داکت اسپلیت‌ها داشته باشد. در حقیقت، رطوبت سطح پوست افراد مانع از احساس خنکی هوا می‌شود. در این شرایط، نیازی به تعمیر داکت اسپلیت در اهواز نیست؛ چراکه این رطوبت است که باعث ذهنیت اشتباه افراد در مورد عملکرد دستگاه می‌شود، در حالی که داکت اسپلیت با کارایی بالایی و بدون اختلال مشغول به فعالیت است.

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل