درخواست تعمیر داکت اسپلیت

مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر داکت اسپلیت جنرال در اهواز و تعمیر و سرویس داکت اسپلیت ایوولی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف داکت اسپلیت ایوولی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز

1- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

2 –  یخ زدن پنل و یا کندانسور

3- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

4- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

5 – خارج نشدن آب از لوله درین داکت اسپیلت

6-روشن نشدن داکت اسپلیت و یا صفحه نمایش

7 – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

8 – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

9- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

10- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز

یکی از مواردی که باعث می‌شود به فکر تعمیر داکت اسپلیت در اهواز بیفتید و به دنبال پیدا کردن بهترین تعمیرگاه داکت اسپلیت ایوولی در اهواز و یا بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی در اهواز باشید، بحث تولید صدای بیش از حد دستگاه است. در این شرایط، بررسی داکت اسپلیت بعد از تماس شما با شماره نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز و اعزام تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی در اهواز به منزل امکان‌پذیر خواهد بود تا کارشناسان به یافتن علت دقیق مشکل بپردازند. اگر نگران نحوه تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز و قیمت تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز هستید، باید بگوییم که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز و یا تعمیرکار اسپلیت ایوولی در اهواز مزایای زیادی را به همراه دارد که اولین آن تعیین منصفانه هزینه تعمیر اسپلیت ایوولی در اهواز است. در حقیقت، این افراد تنها به دنبال رفع مشکل شما هستند و جنبه تجاری تعمیر انواع اسپلیت ایوولی در اهواز برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد. از این رو، سعی می‌کنند تا در هنگام انجام تعمیرات اسپلیت ایوولی در اهواز از خرج تراشی و افزایش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز تا حد ممکن جلوگیری کنند. مزیت دیگر نمایندگی‌ یا بهترین تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی اهواز در این است که سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر انواع داکت اسپلیت ایوولی اهواز توسط این افراد با کیفیت بالایی انجام می‌شود. این امر احتمال مراجعه مکرر شما به تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی در اهواز و بالا رفتن هزینه تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در اهواز را کاهش می‌دهد. آنچه در ادامه این مطلب خواهید خواند، مطالبی هستند که در هنگام درخواست خدمات فوری تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی در اهواز به دلیل صداهای ناهنجار دستگاه باید بدانید.

مشکل صدای زیاد داکت اسپلیت ایوولی

اولین نکته‌ای که باید قبل از تعمیر اسپلیت ایوولی اهواز به دلیل صدای زیاد دستگاه مد نظر قرار بگیرد، تعیین محل مناسبی برای نسب داکت اسپلیت است. مکانیسم عملکرد داکت اسپلیت‌ها به گونه‌ای است که اگر در فضاهای سربسته و یا در سقف‌های کوتاه و پشت‌بام‌ها قرار بگیرند، صدای زیادی از آن‌ها شنیده می‌شود. در این شرایط، شاید تصور کنید که باید در راستای تعمیر داکت اسپلیت ایوولی اهواز و تماس با تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی اهواز اقدام خاصی انجام دهید، در حالی که دستگاه شما سالم است و صدای زیاد آن ناشی از محل قرارگیری داکت اسپلیت است. در صورتی که محل قرارگیری داکت اسپلیت از استانداردهای لازم برخوردار باشد، اولین موردی که توسط تعمیرکار سیار داکت اسپلیت ایوولی اهواز مورد بررسی قرار می‎گیرد، فیلتر هوا و کندانسور دستگاه است. این کار به این دلیل انجام می‌شود که تجمع آلودگی روی این قطعات می‌تواند به تولید صداهای زیاد دستگاه منجر شود. از آنجایی که بررسی وضعیت فیلتر و کندانسور مهارت خاصی را می‌طلبد، لازم است با شماره تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی در اهواز تماس بگیرید تا این اقدام به طور اصولی و با کمترین آسیب انجام شود.

تاب برداشتن و یا شکستن پره‌های بلوور فن از دلایل دیگر ایجاد صداهای زیاد توسط داکت اسپلیت هستند. در این شرایط، تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در شهر اهواز با تعویض کردن بلوور فن انجام خواهد شد. این موضوع را مد نظر داشته باشید که به هم خوردن رگلاژ فن نیز می‌تواند عامل ایجاد صدای بیش از حد دستگاه باشد. از این رو، با رگلاژ مجدد فن می‌توان این مشکل را رفع کرد اگرچه بهتر است با انجام سرویس‌های دوره‌ای از بروز این مشکل جلوگیری کرد، اما در صورتی که در این کار قصور کردید، نباید نگران هزینه تعمیر داکت اسپلیت ایوولی اهواز باشید؛ چراکه رگلاژ فن به سادگی توسط کارشناسان خبره قابل انجام است.

نمایندگی ایوولی در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر داکت اسپیلت ایوولی در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر داکت اسپیلت ایوولی در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل