مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات جاروبرقی کندی در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اهواز و تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی
رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات جاروبرقی کندی در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات جاروبرقی کندی در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات جاروبرقی کندی در اهوازانواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز

در مباحث بازاریابی و کنترل کیفیت، “کشور تولید کننده یا مبدأ” به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی برای سنجش سطح کیفی محصول قلمداد می‌شود. به همین دلیل، طبیعی است که برند ایتالیایی کندی به دلیل پیشرفته بودن صنعت این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. در این میان، مهم است که برای تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز به سراغ چه مراکزی بروید؛ چراکه هر گونه سهل انگاری در تعمیر جاروبرقی در اهواز می‌تواند شما را متحمل خسارت‌های بسیاری زیادی کند و حتی سلامت کلی دستگاه را نیز به خطر بیندازد. از این رو، همواره نمایندگی کندی در اهواز برای مباحث تعمیرات جاروبرقی کندی اهواز پیشنهاد می‌شود. دلیل این موضوع، تجربه و دانش باشلای کارشناسان این مجموعه، برآورد منطقی قیمت تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز، انجام اصولی تعمیرات جاروبرقی کندی در اهواز و حتی تعمیر دستگاه همانند تعمیر انواع لوازم خانگی کندی در محل مورد نظر شما است. به این ترتیب، کادر حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات کندی در اهواز تنها از طریق شماره نمایندگی کندی در اهواز در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند و عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز را به نحو احسن انجام می‌دهند.

یکی از علائم کاهش قدرت موتور، مکش کم دستگاه است. اگرچه برخی از دلایل این مشکل به راحتی قابل رفع هستند و تنها با مشاوره نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز و بدون نیاز به حضور تعمیرکار جاروبرقی کندی در اهواز برطرف می‌شوند، اما بررسی سایر دلایل مکش کم جاروبرقی کندی در حوزه وظایف پرسنل نمایندگی جاروبرقی کندی در اهواز است. از این رو، افزایش اطلاعات در این باره می‌تواند کمک مفیدی در راستای صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه تعمیر جاروبرقی کندی اهواز باشد.

دلایل مربوط به مکش کم دستگاه و تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز

قبل از آن که درباره مکش دستگاه قضاوت کنید، از خالی بودن کیسه جاروبرقی اطمینان حاصل کنید. طبق گفته کارشناسان نمایندگی تعمیر جاروبرقی کندی اهواز و همچنین تعمیر کار جاروبرقی کندی اهواز لازم است که حداقل دو سوم از حجم کیسه جاروبرقی خالی باشد. این کار نه تنها مکش دستگاه را بالا می‌برد، بلکه از انتقال گرد و غبار به موتور جاروبرقی جلوگیری می‌کند و به این ترتیب، از تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز در آینده و متحمل شدن مبلغ زیادی تحت عنوان هزینه تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز به دلیل مشکلات موتور جلوگیری می‌شود. همچنین لازم است که مسیر ورود اجسام و لوله‌های خرطومی مورد بررسی قرار بگیرند تا از باز بودن مسیر ورد اجسام مطمئن شوید و بدانید که گیر کردن جسم خارجی باعث کاهش مکش جاروبرقی نیست.

کثیفی فیلتر جاروبرقی نیز می‌تواند به کم شدن قدرت مکش دستگاه بینجامد. به همین دلیل، باید حداقل هر 6 ماه یکبار نسبت به تعویض آن اقدام کرد. خرابی موتور و کثیف شدن بیش از اندازه تیغه‌های مکنده از علل دیگری هستند که شناسایی دقیق و برآورد قیمت آن‌ها تنها از عهده کارشناسانی برمی‌آید که آموزش‌های لازم را در این مسیر دیده‌اند و می‌تواند در زمان کوتاه سلامت دستگاه شما را برگردانند. این نکته را در نظر بگیرید که هر گونه پارگی یا سوراخ‌شدگی در لوله، خرطومی و حتی کیسه جاروبرقی می‌تواند به کاهش قدرت جاروبرقی ختم شود.

نمایندگی کندی در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی کندی در اهواز :
061-34457120
061-33365056

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل