مزیت های مرکز اهواز تکنیک

1 – تمام تکنسین ها با سابقه کاری حداقل 9 سال

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حضور متخصصین منطبق بر وقت تعیین شده ی شما

5 –طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی

6 – ضمانت قطعات تعویض شده

7 – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

.

اهواز تکنیک با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست

مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش اهواز تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه اهواز تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر تلوزیون توشیبا در اهواز و تعمیر و سرویس تلویزیون ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

رایج ترین دلیل تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز

  1. سیاه شدن قسمتی از تصویر
  2. نداشتن صدا یا تصویر
  3. خاموش و روشن شدن ناگهانی
  4. چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
  5. روشن نشدن تلویزیون
  6. کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
  7. قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
  8. شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

رضایت شما مشتریان گرامی الویت اول ماست
تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز

پرسش و پاسخ

هماهنگی تکنسین ها به چه صورت می باشد ؟

کلیه تکنسین ها علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها در منزل و یا شرکت خود مشخص می کنید، حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

تکنسین
آیا قطعات را خودمان میتوانیم تهیه کنیم ؟

بله، میتوانید به طور آزاد تهیه فرمایید اما در صورت سالم و یا ناسالم بودن قطعات مسئولیت آن کاملا به عهده مشتری می باشد.

تکنسین
اگر دستگاه مجددا خراب شود باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

خیر، در صورتی که مشکل از سمت عملکرد و یا قطعه مصرفی مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در اهواز باشد و مدت گارانتی آن که 90 روز است؛ نگذشته باشد هیچ هزینه ای به مشتری تعلق نخواهد گرفت و کاملا به عهده شرکت می باشد.

تکنسین
پرداخت هزینه چگونه است ؟

پس از اتمام کار و در صورت نبودن مشکل میتوانید هزینه مربوطه را به تکنسین و یا حساب مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در اهواز واریز نمایید. بدیهی است در صورت نیاز به قطعات جدید و گران قیمت برای رفع مشکل دستگاه، مقداری از هزینه آن به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

تکنسین
آیا فروش قطعات لوارم خانگی دارید ؟

بله. در مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در اهواز انواع قطعات اورجینال و اصلی تمامی برندهای لوازم خانگی بصورت تخصصی موجود می باشد.

تکنسین

نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز

یکی از محصولات با کیفیت چینی که مونتاژ آن در ایران انجام می‌شود، تلویزیون تی سی ال (TCL) است. همین امر باعث می‌شود که تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز به راحتی انجام شود؛ چراکه علاوه بر وجود تعمیرکار تلویزیون تی سی ال در اهواز، مراکز تخصصی مانند نمایندگی تی سی ال در اهواز نیز مشغول به فعالیت هستند و خدمات متعددی را در زمینه رفع مشکلات این محصول ارائه می‌دهند. تنها کافی است با شماره نمایندگی تی سی ال در اهواز تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه به صورت تخصصی ایرادات ایجاد شده در تلویزیون‌تان را رفع کنند. عیب‌یابی و تعمیر این محصول همانند تعمیر انواع لوازم خانگی در اهواز قابل انجام است. همین امر در هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال اهواز تأثیر به سزایی دارد و آن را به شدت کاهش می‌دهد.

دیر روشن شدن تلویزیون و یا ایجاد خطوط روی صفحه نمایش از جمله مشکلاتی هستند که بحث “تعمیرات تلویزیون تی سی ال در اهواز” را مطرح می‌کنند و به دلایل مختلفی ایجاد می‌شوند که در ادامه این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. رفع این مشکلات تنها از عهده نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال اهواز و یا تعمیر کار تلویزیون در اهواز برمی‌آید. در هر یک از این مشکلات، هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز بسته به نوع قطعه معیوب متغیر خواهد بود.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز و رفع مشکل دیر روشن شدن آن

یکی از مواردی که همیشه در زمینه استفاده از لوازم برقی به ویژه تلویزیون مطرح می‌شود، لزوم استفاده از محافظ‌های برقی است تا در هنگام وجود نوسانات برقی و یا ضعیف شدن جریان، از آسیب وسیله جلوگیری کنند. این کار با قطع جریان برق ورودی دستگاه صورت می‌گیرد. در صورتی که از این وسایل استفاده نشود، ممکن است به مرور زمان و در اثر نوسانات برق به پاور برد تلویزیون آسیب وارد شود. آسیب به این قطعه منجر به دیرتر روشن شدن تلویزیون از حالت معمول می‌شود؛ در نتیجه، لازم است برای رفع آن به نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز مراجعه کنید تا به طور اصولی تعمیر تلویزیون تی سی ال اهواز انجام شود.

در نظر داشته باشید که اگر تلویزیون تی سی ال شما از مدل‌های هوشمند است، نرم‌افزارهای آن را همیشه به‌روز نگه دارید و از خالی بودن حافظه پنهان دستگاه و نصب نشدن برنامه‌های زیاد روی آن اطمینان پیدا کنید؛ چراکه این عوامل می‌توانند در دیر روشن تلویزیون و مختل کردن عملکرد عادی دستگاه نقش مهمی را ایفا کنند.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز و رفع مشکل خطوط اضافی صفحه نمایش

یکی دیگر از مشکلات متداولی که در تلویزیون‌های تی سی ال بروز می‌کند و باعث می‌شود که برای تعمیر ال ای دی تی سی ال در اهواز به نمایندگی تلویزیون تی سی ال در اهواز مراجعه کنید، ظاهر شدن خطوط افقی یا عمودی روی صفحه نمایش دستگاه است. گاهی این اتفاق به دلیل وارد شدن ضربه یا آسیب به صفحه نمایش می‌افتد که در این حالت باید برای انجام تعمیرات تلویزیون تی سی ال اهواز سریعاً به مراکز تخصصی این امر مراجعه کنید.

در صورتی که مطمئن هستید هیچ گونه آسیبی به تلویزیون شما وارد نشده است، احتمالاً مشکل ناشی از ایراداتی است که در پنل دستگاه رخ‌ داده‌اند. به دلیل تخصصی بودن تعمیر این قطعه چاره‌ای جز مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز نخواهید داشت تا کادر حرفه‌ای این مرکز تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه تعمیر ال ای دی تی سی ال در اهواز انجام دهند. قبل از درخواست برآورد قیمت از نمایندگی تعمیرات تی سی ال در اهواز در نظر داشته باشید که این قطعه نقش بسیار مهمی را در تلویزیون ایفا می‌کند و به دلیل پیچیدگی‌های ساختاری خود اغلب قابل تعمیر نیست. از این رو، تعویض این قطعه هزینه زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

نمایندگی تی سی ال در اهواز و خدمات قابل ارائه

تعمیر تلویزیون تی سی ال در اهواز | مرکز تعمیرات اهواز تکنیک با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و فعال، آماده ارائه خدمات مربوط به هر گونه نصب،تعمیر و سرویس لوازم خانگی در محل شما مشتریان عزیز می باشد. در این مرکز همکاران ما به صورت 24 ساعته درخواست های شما را ثبت کرده و به تعمیرکاران مجرب و کارازموده ارجاع خواهند داد.
تلفن مرکزی جهت ثبت درخواست تعمیرتلویزیون تی سی ال در اهواز :
061-34457120
061-33365056

[smartslider3 slider=”2″]
[comment comment_file =”/comments.php”]

تماس با ما

آدرس ها :

شعبه 1: اهواز، کوروش خیابان 15 اقبال ———– شعبه 2 : اهواز، بلوار گلستان، خیابان فروردین، پلاک 12

………………

………………

شماره تماس : 33722920-061 – 33365056-061 

ساعت کاری : هر روز هفته 8 صبح الی 22 حتی روزهای تعطیل